Uusi versio nyt ladattavissa.
Lataa omasi ennen kuin loppuvat!
[ Oikea yläkulma: Google Chromen muokkaaminen ja hallinta -> Ohje -> Tietoja Google Chromesta ]
Chrome 81.0.4044.92
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiitos vakoiluselainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoilua kammoaville on oma versio Chromium.
https://chromium.woolyss.com/download/#windowsVakoilua kammoavista tuli mieleen uutispätkä missä ihminen puhui puhelimessa hengityssuojan läpi. Jäi epäselväksi onko riski siitä että korona tarttuu puhelinlinjan kautta vai halusiko henkilö estää suojaimella sen että hänen puhelujaan ei varmasti kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoilua kammoavista tuli mieleen uutispätkä missä ihminen puhui puhelimessa hengityssuojan läpi. Jäi epäselväksi onko riski siitä että korona tarttuu puhelinlinjan kautta vai halusiko henkilö estää suojaimella sen että hänen puhelujaan ei varmasti kuunnella.
Entä jos puhelin oli jonkun toisen kädessä ensin? Entä jos ei halunnut näpelöidä maskia ottaaksen sen pois puhelun ajaksi? Entä jos huoneessa oli joku muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoilua kammoavista tuli mieleen uutispätkä missä ihminen puhui puhelimessa hengityssuojan läpi. Jäi epäselväksi onko riski siitä että korona tarttuu puhelinlinjan kautta vai halusiko henkilö estää suojaimella sen että hänen puhelujaan ei varmasti kuunnella.
Hän ei halunnut tartuttaa ympärillään parveilevia kuvaajia sun muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halunnut tartuttaa ympärillään parveilevia kuvaajia sun muita.
Näennäistä turvaa nuo kadulla vastaantulevilla näkyvät itse kyhätyt naamasuojat. Epähygienia kukoistaa ja tuollaisilla saa enemmän aikaan vahinkoa kuin hyötyä.
- Anonyymi
Ihanaa! Uusi versio (81.0.4044.113) Google Chromesta on ladattavissa:
chrome://settings/help
Mitä vielä odotat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201