Hyväksi käytettävänä

Noora

Kävelen lyhyessä hameessani stay-upsukissa ilman alushousuja. Korkeat kantani kopisevat asfalttiin...Olen matkalla kotiin ravintolasta, tiedän, että mies jonka kanssa juttelin baaritiskillä seuraa minua. Mies on mukava tumma ja komea, hyvin pukeutunut, kiinnostuin hänestä ravintolassa.

Hän tarjosi minulle oluen, jonka jälkeen humalluin omasta mielestäni niin paljon, että viisainta oli lähteä kotiin. Olin kyllä kotoa lähtiessäni ajatellut iskeväni jonkun miehen seksiseuraksi, siksi olen ilman alushousuja. Mutta nyt en ajattele muuta kuin omaa sänkyäni ja nukkumista.

Mies perässäni kävelee vierelleni. Hän kysyy: Oletko väsynyt ja voitko huonosti, saanko saattaa sinut kotiin? Olen yhtäkkiä niin väsynyt, etten jaksa edes vastata. Mies laittaa kätensä vyötärölleni. En pidä siitä, että vieras mies koskettaa minua ja työnnän hänen kättään pois, mutta yllättäin käsissäni ei olekkaan voimia tekemään sitä. Olen kuin unessa. Annan miehen käden olla vyötärölläni.

Käsi siirtyy takapuolelleni, alaspäin hameen alle, löytää paljaat pakarani, kiihotun vaikka en haluaisikaan. Mies sivelee kävelyn tahdissa pakaroitani...huomaan kiihottuvani...odotan milloin käsi hakeutuu reisieni väliin...

Yhtäkkiä viereemme pysähtyy auto. Miesääni autosta huutaa: Hei Jarmo, joko sait tuon huoran suostuvaiseksi? Säikähdän kysymystä ja vielä enemmän säikäihdän kun mies vieressäni sanoo; kyllä tämä narttu on jo täysin valmis hyväksi käytettäväksemme.

Vapisen pelosta, mies vieressäni kiristää otettaan vyötäröltäni ja sanoo; älähän nyt esitä, tätähän halusit, miestä panemaan sinua, nyt saat sitä vähän enemmän. Nauti siitä kiimainen narttu! Mies ei enää tunnukkaan niin hyvältä seuralta kuin aikaisemmin, mutta hänen kiihottava kätensä pakaroillani, estää minua lähtemästä.

Huomaan, että autossa on neljä miestä. Kaksi takana ja kaksi edessä. Kuski huutaa: Jarmo, työnnä se huora tänne takapenkille. Kaverit odottavat kalu pystyssä. Kyllä itsekkin mahdut kyytiin. Auto pysähtyy. Jarmo menee takanpenkille kahden muun miehen viereen ja vetää minut makuulleen heidän kaikkien syliinsä.

Hei jätkät koitelkaahan mikä huora saatiin viihdykkeeksemme? Jarmon kädet ovat reisieni välissä, yksi mies työntää kätensä paitapuseroni sisään, avaa napit, avaa rintaliivini takaapäin, vapauttaa kovana tököttävät nännini ja alkaa puristelemaan pyöreitä isoja rintojani samalla kun kolmas mies takapenkillä suutelee huuliani rajusti...

Hei jätkät, nyt äkkiä auto jonnekkin metsätielle. Tämä kiimainen narttu haluaa ihan selvästi kyrpää joka reikäänsä. Yritän vastustella, mutta huomaan etten saa edes ääntä tulemaan. Käsi reisieni välissä hivelee pilluani... huomaan kostuvani...toinen käsi repee liivit päältäni.. puree kovettuneita nännejäni...auto pysähtyy...kolmas minua suudellut mies avaa housunsa...vetää valtavan kokoisen kyrpänsä esille...ja tunkee sun suuhuni....Nyt narttu imet...mies ottaa hiuksistani kiinni. Toiset miehet takapenkillä repivät kaikki vaatteeni pois. Olen alasti. Pakotietä ei ole.

Iso kova kalu työntyy suuhuni. Tunnen samalla miten reiteni levitetään. Hei jätkät...nyt pannaat tätä huoraa niin että ei huomenna kävelemään pysty. Iso paksu kyrpä työntyy pilluuni. Huomaan kiihottuvani...vaikka en haluaisikaan...toinen kyrpä rynkyttää syvälle nieluuni. Mies joka panee minua suuhun pitää lujasti hiukistani kiinni. Toinen mies läimii minua takapuolelleni samalla kun hänen iso kova kyrpänsa painuu sykkivänä nyt jo kiimasta märkään pilluuni.

Keskimmäinen rintojani purrut mies sanoo haluavansa päästä jakamaan huoraa kavereittensa kanssa. Persehen nartulla on vielä vapaana. Tehkäähän jätkät tilaa, kyllähän minun kyrpäni vielä nartun perseeseen mahtuu.

Miehet kääntävät minut takapenkillä kontalleni. Yksi mies asettuu alleni. survaisee kyrpänsä yhdellä työnnöllä vittuuni, toinen tulee takaapäin ja runttaa ison kyrpänsä rajusti takapuoleeni, samalla kun kolmas jatkaa kyrpänsä imettämistä minulla.

Nyt sinä huora teet mitä sanotaan....Ihana huoran vittu ja perse sinulla. Tästä me kyllä nautitaan koko yö...Voihkin kiihottuneena, nolostuneena, mutta täysin miesten alistamana.

Kyrpä perseessäni rynkyttää täysillä, samalla kun toinen iso kalu vitussani jyskyttää samaa tahtia. Tuntuu että kuolen nautinnosta...voihkisin...mutta en voi...koska kalu suussani estää minua äännehtimästä. Tunnen miten sykkivä, kiimainen ja kiihkeä orgasmi hiipii vatsanpohjastani...pilluni aloittaa sykinnän...joka saa pillussani rynkyttävän kalun samaan rytmiin.... mies voihkii...aahh....uuh... hyvä huoran pillu.....märkä lämmin sperma syösähtää pilluuni....valuu reisilleni....persettäni paneva mies kiihottuu orgasmistani...kyrpä perseessäni supisteleee... mies läimii takapuoltani...ihana huoran perse...hän voihkii. Iso kova kalu lennättää spermat syvälle suoleeni..

Haluaisin voikia nautinnosta...mutta en voi..Hei huora imehän mun kalu loppuun kans. Olen niin kiimassa ja himossa, en välitä enää mistään, imen ja lutkutan isoa sykkivää kyrpää suussani. Kyrpä sykkii ihanasti..haluan imea kaikki sisääni...sperma lentää nieluuni...sitä on niin paljon, etten saa kaikkea imettyä, osa valuu pitkin suupieliäni. Nautin....

Vähitellen palaan maan pinnalle. Minua rupea nolottamaan koko juttu. Yritän nousta ja haluaisin pukea vaatteeni päälle ja lähteä kotiin. Kädet ympärilläni estävät sen

Hei Masa ja Seppo, pitäähän teidänkin saada osanne tästä huorasta. Olin unohtanut etupenkillä olevat miehet kokonaan! Ja eikähän me käytetä tätä lumppua hyväksemme yhdessä pitempäänkin....voishan tätä persettä myydä muillekkin vai mitä jätkät?

Miehet puhkeavat nauruun...ja heidan naurunsa ja kovat kätensä vartalollani saavat minut pelkäämään mitä kaikkea vielä on odotettavissa..

Jatkanko vielä fantasiaani?

4

12305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoo83

      Onko tämä tosiaan fantasiasi???
      Kuullostaa hullun kiihottavalta.. Mutta miehen näkökulmasta,ei niin hyvä.. Mutta osaat selvästi kirjoittaa,joten jonkun vastaavan miehestä tarinan voisit kirjoittaa jossa mies saa moista kyytiä.. Voit kirjoittaa mulle myös privaatisti jos haluat...

    • .. :)

      Jatka vain.. Ihan kiinnostavaa olisi lukea.

    • -sonja-

      kiihottavaa luettavaa.. ;)

    • akselairo1

      Tosi elämää.
      Vaimo vietti naisteniltaa tyttöystävänsä kanssa kotonamme. Menin nukkumaan heräsin joskus keskiyn jälkeen kun luulin että vaimoni kömpi viereeni ja alkoi hyväillä kaluani. Ajattelin että haluat kyrpää pyödähdin ympäri ja huomasin reidet avoina ja tutun pilkan siellä. (Syyspimeäyö ei mitään valoa). Tartuin kyrpänivarresta kiinni ja avasin vakinan ylösalas liikkeellä että terskani kastuisi. Painauduin sisään ja otin käteni välistä pois. Ja aloin työnnellä puolivarrellisia ja joskus pohjia myöyen värkki tuntui aivan erimoiselta kuin normaalisti. Silkinpehmeä pussi. Vaimoni tiukkaseinämäiseen ja poimuiseen pimpsaan verrattuna. ( Pääsinkin liijan helpolla sisään). Siinä tuli naitua ja kun asian todellisuus minulle selvisi tuli kauhea morkkis. Nyt jo helpottaa. kun muutama kuukausi takana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe