Nazar, varokaa

Anonyymi

Nazar ei millään maksa heidän itsensä peruman matkan hintaa takaisin kokonaisuudessaan... eivät suostu sanomaan käsittelyaikoja, eikä mitään lisätietoa milloin raha tulisi. Käskevät tehdä valituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastolle, eli eivät vissii aiokaan maksaa? Onko muilla kokemuksia. En ainakaan koskaan enää heidän kautta matkaa varaa, se tuli selväksi.

10

3601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Detur ei myöskään ole maksanut takaisin varausmaksuamme itse perumastaan matkasta 5.3.2020. Ensin palautuksen piti tulla viikossa, sitten kahdessa ja jo nyt mennyt yli kuukausi. Selittelyjä riitänyt kaikin verukkein, koronasta alkaen...

      • Anonyymi

        Detur maksoi tänään maaliskuun 13. päivänä perutun matkan hinnan.
        Tosin pidättivät varausmaksun 200 euroa/henkilö, peruimme silloin itse matkan. Se taitaa olla normaalikäytäntö.
        Valittelivat kovasti viivästystä, oli paljon peruutuksia.


    • Anonyymi

      Tietävät että konkurssi tulossa niin sen takia viivyttelevät. Syksyyn mennessä Suomessa toimivista matkanjärjestäjistä ainoastaan Aurinkomatkat ja Tui on pystyssä

    • Anonyymi

      Ei niitä tarvitse maksaa takaisin .
      T.detur virkailija

    • Anonyymi

      Ei auta valittaa. Ne vaan vastaa että olemme pahoillamme.. kestää kestää rahojen saanti pois. Laadunvalvontaankin niille laitoin reklamaatiota, ei auttanut, sama virsi sieltä

    • Anonyymi

      Meidän matka peruttiin maaliskuulla, aluksi sanoivat että 3 viikoa kestää rahan palautukseen, nyt on mennyt jo 5 viikoa. Taisi jäädä matkarahat saamatta.

    • Anonyymi

      Peruutin 2 viikkoa sitten Nazarilta matkani, tänään sain rahani takaisin . LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!!!! Deturilta peruttiin 16.3 matkani,nyt 11 viikkoa kulunut... rahat edelleen palautumatta. Eivät edes vastaa sähköposteihin. ÄLÄ VARAA DETURILTA MATKAA!!!!!

    • Anonyymi

      Matkapojatkaan eivät maksa rahoja takaisin.

    • Anonyymi

      Deturilta ei ole tullut palautusta 23.3 perumastaan matkasta .Luvattiin palautus muutaman viikon päästä..Taisi rahat jäädä saamatta.. =(
      EI IKINÄ enään DETURIN matkalle!!

    • Anonyymi

      Tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos kassa on tyhjä, palautuksia ei makseta ainakaan ennen kuin kassaan alkaa virrata valtion tukirahaa tai sellaista rahaa tulevilta asiakkailta, jota ei jouduta heti siirtämään eteenpäin, jotta tulevien asiakkaiden lomat saadaan sentään järjestettyä. Jos 100 000 asiakasta odottaa hyvitystä samaan aikaan / matkanjärjestäjä, on aika selvää, että sellaista rahaa ei enää ole, ainakaan kaikille matkan ostaneille. Kriisin syvyys ei taida olla valjennut kovinkaan hyvin matkailevalle massalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe