Nazar, varokaa

Anonyymi

Nazar ei millään maksa heidän itsensä peruman matkan hintaa takaisin kokonaisuudessaan... eivät suostu sanomaan käsittelyaikoja, eikä mitään lisätietoa milloin raha tulisi. Käskevät tehdä valituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastolle, eli eivät vissii aiokaan maksaa? Onko muilla kokemuksia. En ainakaan koskaan enää heidän kautta matkaa varaa, se tuli selväksi.

10

2956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Detur ei myöskään ole maksanut takaisin varausmaksuamme itse perumastaan matkasta 5.3.2020. Ensin palautuksen piti tulla viikossa, sitten kahdessa ja jo nyt mennyt yli kuukausi. Selittelyjä riitänyt kaikin verukkein, koronasta alkaen...

• Anonyymi

Detur maksoi tänään maaliskuun 13. päivänä perutun matkan hinnan.
        Tosin pidättivät varausmaksun 200 euroa/henkilö, peruimme silloin itse matkan. Se taitaa olla normaalikäytäntö.
        Valittelivat kovasti viivästystä, oli paljon peruutuksia.

• Anonyymi

Tietävät että konkurssi tulossa niin sen takia viivyttelevät. Syksyyn mennessä Suomessa toimivista matkanjärjestäjistä ainoastaan Aurinkomatkat ja Tui on pystyssä

• Anonyymi

Ei niitä tarvitse maksaa takaisin .
      T.detur virkailija

• Anonyymi

Ei auta valittaa. Ne vaan vastaa että olemme pahoillamme.. kestää kestää rahojen saanti pois. Laadunvalvontaankin niille laitoin reklamaatiota, ei auttanut, sama virsi sieltä

• Anonyymi

Meidän matka peruttiin maaliskuulla, aluksi sanoivat että 3 viikoa kestää rahan palautukseen, nyt on mennyt jo 5 viikoa. Taisi jäädä matkarahat saamatta.

• Anonyymi

Peruutin 2 viikkoa sitten Nazarilta matkani, tänään sain rahani takaisin . LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!!!! Deturilta peruttiin 16.3 matkani,nyt 11 viikkoa kulunut... rahat edelleen palautumatta. Eivät edes vastaa sähköposteihin. ÄLÄ VARAA DETURILTA MATKAA!!!!!

• Anonyymi

Matkapojatkaan eivät maksa rahoja takaisin.

• Anonyymi

Deturilta ei ole tullut palautusta 23.3 perumastaan matkasta .Luvattiin palautus muutaman viikon päästä..Taisi rahat jäädä saamatta.. =(
      EI IKINÄ enään DETURIN matkalle!!

• Anonyymi

Tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos kassa on tyhjä, palautuksia ei makseta ainakaan ennen kuin kassaan alkaa virrata valtion tukirahaa tai sellaista rahaa tulevilta asiakkailta, jota ei jouduta heti siirtämään eteenpäin, jotta tulevien asiakkaiden lomat saadaan sentään järjestettyä. Jos 100 000 asiakasta odottaa hyvitystä samaan aikaan / matkanjärjestäjä, on aika selvää, että sellaista rahaa ei enää ole, ainakaan kaikille matkan ostaneille. Kriisin syvyys ei taida olla valjennut kovinkaan hyvin matkailevalle massalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe