Nazar ei millään maksa heidän itsensä peruman matkan hintaa takaisin kokonaisuudessaan... eivät suostu sanomaan käsittelyaikoja, eikä mitään lisätietoa milloin raha tulisi. Käskevät tehdä valituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastolle, eli eivät vissii aiokaan maksaa? Onko muilla kokemuksia. En ainakaan koskaan enää heidän kautta matkaa varaa, se tuli selväksi.
Nazar, varokaa
10
3601
Vastaukset
- Anonyymi
Detur ei myöskään ole maksanut takaisin varausmaksuamme itse perumastaan matkasta 5.3.2020. Ensin palautuksen piti tulla viikossa, sitten kahdessa ja jo nyt mennyt yli kuukausi. Selittelyjä riitänyt kaikin verukkein, koronasta alkaen...
- Anonyymi
Detur maksoi tänään maaliskuun 13. päivänä perutun matkan hinnan.
Tosin pidättivät varausmaksun 200 euroa/henkilö, peruimme silloin itse matkan. Se taitaa olla normaalikäytäntö.
Valittelivat kovasti viivästystä, oli paljon peruutuksia.
- Anonyymi
Tietävät että konkurssi tulossa niin sen takia viivyttelevät. Syksyyn mennessä Suomessa toimivista matkanjärjestäjistä ainoastaan Aurinkomatkat ja Tui on pystyssä
- Anonyymi
Ei niitä tarvitse maksaa takaisin .
T.detur virkailija - Anonyymi
Ei auta valittaa. Ne vaan vastaa että olemme pahoillamme.. kestää kestää rahojen saanti pois. Laadunvalvontaankin niille laitoin reklamaatiota, ei auttanut, sama virsi sieltä
- Anonyymi
Meidän matka peruttiin maaliskuulla, aluksi sanoivat että 3 viikoa kestää rahan palautukseen, nyt on mennyt jo 5 viikoa. Taisi jäädä matkarahat saamatta.
- Anonyymi
Peruutin 2 viikkoa sitten Nazarilta matkani, tänään sain rahani takaisin . LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA!!!! Deturilta peruttiin 16.3 matkani,nyt 11 viikkoa kulunut... rahat edelleen palautumatta. Eivät edes vastaa sähköposteihin. ÄLÄ VARAA DETURILTA MATKAA!!!!!
- Anonyymi
Matkapojatkaan eivät maksa rahoja takaisin.
- Anonyymi
Deturilta ei ole tullut palautusta 23.3 perumastaan matkasta .Luvattiin palautus muutaman viikon päästä..Taisi rahat jäädä saamatta.. =(
EI IKINÄ enään DETURIN matkalle!! - Anonyymi
Tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos kassa on tyhjä, palautuksia ei makseta ainakaan ennen kuin kassaan alkaa virrata valtion tukirahaa tai sellaista rahaa tulevilta asiakkailta, jota ei jouduta heti siirtämään eteenpäin, jotta tulevien asiakkaiden lomat saadaan sentään järjestettyä. Jos 100 000 asiakasta odottaa hyvitystä samaan aikaan / matkanjärjestäjä, on aika selvää, että sellaista rahaa ei enää ole, ainakaan kaikille matkan ostaneille. Kriisin syvyys ei taida olla valjennut kovinkaan hyvin matkailevalle massalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429