Outoa tulla äidiksi toisten lapsille

Anonyymi

En koskaan halunnut äitipuoleksi mutta jouduin väkisin kun sain kivan miehen. En tilannut lapsia mutta ne tuli vaan mun elämään mun lapsiksi. Ihan kiva et on isoja ettei tarvi kuunnella parkumisia ja eikä vaihtaa vaippoja ja voi vaan kasvattaa niistä mieleisiä ja kotitöitä tekeviä kakaroita.
Meillä lapset tekee kyllä pieneestä pitäen kotitöitä, mikään hotelli tämä ei ole. No eivät kyllä tee, kun häriköidät ja hankaloittavat meidän elämää. Mikä ihana vapaus on kun eivät ole täällä, ja miski tulla kun heillä on oma äiti jonka pitää heitä hoitaa, eikä mun.
Mutta en voi edes lähtä pois, kun joutuisivat elämään ilman mua eikä he pystyisi olemaan ja tekemään mitään jos en ole neuvomassa heitä. Olen heille erittäin arvokas ihminen mutta ei kunnioita mua pätkääkään, se on ongelma. Ongelmia on mutta en silti voi lähtä, sillä joutuisivat hunningolle. Olen hyvä ihminen ja lapset tykkää musta. Äitinä on kiva olla.

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En koskaan halunnut isäpuoleksi mutta jouduin väkisin kun sain kivan naisen . En tilannut lapsia mutta ne tuli vaan mun elämään munkin lapsiksi. Ihan kiva et on isoja ettei tarvi kuunnella parkumisia ja eikä ainakaan vaihtaa vaippoja ja voi vaan kasvattaa niistä mieleisiä ja kotitöitä tekeviä kakaroita.
      Meillä lapset tekee kyllä pieneestä pitäen kotitöitä, mikään hotelli tämä ei ole. No eivät kyllä tee, kun häriköidät ja hankaloittavat meidän elämää. Mikä ihana vapaus on kun eivät ole täällä, ja miski tulla kun heillä on oma isä jonka pitää heitä kasvattaa eikä mun.
      Mutta en voi edes lähtä pois, kun joutuisivat elämään ilman mua eikä he pystyisi olemaan ja tekemään mitään jos en ole neuvomassa heitä. Olen heille erittäin arvokas ihminen mutta ei kunnioita mua pätkääkään, se on ongelma. Ongelmia on mutta en silti voi lähtä, sillä joutuisivat hunningolle. Olen hyvä ihminen ja lapset tykkää musta. Isänä on kiva olla.

• Anonyymi

Musta kans tuli äitipuoli pakolla. Kakaroita on viisi miehellä joten kasvatettavaa on. Ei ne ilman mua pärjäis ei kukaan, mä olen tehokas nainen ja klaitan koko suvun kuriin. Mummot ja vaarit on helisemässä kun ilmestyn. lapset tekee mun kotityöt ja mie vaan määrään ja istun. On kiva olla äiti joka välittää, heidän oma ei välitä vaan heittää mun kasvatettavaksi. Se on kurjaa mutta oakko olla ei voi luovuttaa. Älkää tehkö tätä vierhettä kun mä, joudun pyröittään isoa perhettä yksin. huh huh rankkaa onmutta pakko on.

• Anonyymi

Musta kans tuli isäpuoli pakolla. Kakaroita on viisi naisella joten kasvatettavaa on. Ei ne ilman mua pärjäis ei kukaan, mä olen tehokas mies ja klaitan koko suvun kuriin. Mummot ja vaarit on helisemässä kun ilmestyn. lapset tekee kotityöt ja mie vaan määrään juon kaljaa ja istun. On kiva olla isä joka välittää, heidän oma isä ei välitä vaan heittää mun kasvatettavaksi. Se on kurjaa mutta oakko olla ei voi luovuttaa. Älkää tehkö tätä vierhettä kun mä, joudun pyröittään isoa perhettä yksin. huh huh rankkaa on, pakko on tai ei ole.

• Anonyymi

Ei siinä mitään outoa ole. Äitipuolia tarviyaan kun lapset ovat nykyisin niin mahdottomia, häiriköitä ja osaamattomia. Äitipuoli on korvaamaton apu kun oma äiti ei jaksa ongelmallisia lapsiaan.
      Kiitosta vaan ei saa, pelkkkää haukkumista ja moitteita, vaikka kaikkensa tekee ja enemmänkin.
      Itse en koskaan hauku ketään arvostelen vaan lasten äitiä millanen ihminen on kun sysää lapset isälleen jatkuvasti. Isällä on uusi elämä, uusi nainen ja tämän lapset, joten ei kaikkea voi äitipuolen kotolle laittaa. Äidit ryhdistäytykään aj hoitakaa ne jotka pitää hoitaa, olaka lapsillenne aikuisia.

Apua ja neuvoja saa kyllä pyytää ja kaikkea lupaa ja ohjeita mutta että koko kavatus ja vastuu olisi äitipuolen tehtävä, niin ei sitä. Reissuvihko mukaan ja siinä voitte kysellä asioita joita ette osaa, ja ettehän te osaa.

• Anonyymi

Ei siinä mitään outoa ole. Isäpuolia tarvitaan kun lapset ovat nykyisin niin mahdottomia, häiriköitä ja osaamattomia. Isäpuoli on korvaamaton apu kun oma isä ei jaksa ongelmallisia lapsiaan.
        Kiitosta vaan ei saa, pelkkkää haukkumista ja moitteita, vaikka kaikkensa tekee ja enemmänkin.
        Itse en koskaan hauku ketään arvostellu vaan lasten isä millanen ihminen on kun sysää lapset äidilleen jatkuvasti. Isällä on uusi elämä, uusi mies ja tämän lapset, joten ei kaikkea voi isäpuolen kotolle laittaa. Isät ryhdistäytykään aj hoitakaa ne jotka pitää hoitaa, olaka lapsillenne aikuisia.

Apua ja neuvoja saa kyllä pyytää ja kaikkea lupaa ja ohjeita mutta että koko kavatus ja vastuu olisi isäpuolen tehtävä, niin ei sitä. Sähköpostin mukaan ja siinä voitte kysellä asioita joita ette osaa, ja ettehän te osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe