Outoa tulla äidiksi toisten lapsille

Anonyymi

En koskaan halunnut äitipuoleksi mutta jouduin väkisin kun sain kivan miehen. En tilannut lapsia mutta ne tuli vaan mun elämään mun lapsiksi. Ihan kiva et on isoja ettei tarvi kuunnella parkumisia ja eikä vaihtaa vaippoja ja voi vaan kasvattaa niistä mieleisiä ja kotitöitä tekeviä kakaroita.
Meillä lapset tekee kyllä pieneestä pitäen kotitöitä, mikään hotelli tämä ei ole. No eivät kyllä tee, kun häriköidät ja hankaloittavat meidän elämää. Mikä ihana vapaus on kun eivät ole täällä, ja miski tulla kun heillä on oma äiti jonka pitää heitä hoitaa, eikä mun.
Mutta en voi edes lähtä pois, kun joutuisivat elämään ilman mua eikä he pystyisi olemaan ja tekemään mitään jos en ole neuvomassa heitä. Olen heille erittäin arvokas ihminen mutta ei kunnioita mua pätkääkään, se on ongelma. Ongelmia on mutta en silti voi lähtä, sillä joutuisivat hunningolle. Olen hyvä ihminen ja lapset tykkää musta. Äitinä on kiva olla.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koskaan halunnut isäpuoleksi mutta jouduin väkisin kun sain kivan naisen . En tilannut lapsia mutta ne tuli vaan mun elämään munkin lapsiksi. Ihan kiva et on isoja ettei tarvi kuunnella parkumisia ja eikä ainakaan vaihtaa vaippoja ja voi vaan kasvattaa niistä mieleisiä ja kotitöitä tekeviä kakaroita.
      Meillä lapset tekee kyllä pieneestä pitäen kotitöitä, mikään hotelli tämä ei ole. No eivät kyllä tee, kun häriköidät ja hankaloittavat meidän elämää. Mikä ihana vapaus on kun eivät ole täällä, ja miski tulla kun heillä on oma isä jonka pitää heitä kasvattaa eikä mun.
      Mutta en voi edes lähtä pois, kun joutuisivat elämään ilman mua eikä he pystyisi olemaan ja tekemään mitään jos en ole neuvomassa heitä. Olen heille erittäin arvokas ihminen mutta ei kunnioita mua pätkääkään, se on ongelma. Ongelmia on mutta en silti voi lähtä, sillä joutuisivat hunningolle. Olen hyvä ihminen ja lapset tykkää musta. Isänä on kiva olla.

    • Anonyymi

      Musta kans tuli äitipuoli pakolla. Kakaroita on viisi miehellä joten kasvatettavaa on. Ei ne ilman mua pärjäis ei kukaan, mä olen tehokas nainen ja klaitan koko suvun kuriin. Mummot ja vaarit on helisemässä kun ilmestyn. lapset tekee mun kotityöt ja mie vaan määrään ja istun. On kiva olla äiti joka välittää, heidän oma ei välitä vaan heittää mun kasvatettavaksi. Se on kurjaa mutta oakko olla ei voi luovuttaa. Älkää tehkö tätä vierhettä kun mä, joudun pyröittään isoa perhettä yksin. huh huh rankkaa onmutta pakko on.

      • Anonyymi

        Musta kans tuli isäpuoli pakolla. Kakaroita on viisi naisella joten kasvatettavaa on. Ei ne ilman mua pärjäis ei kukaan, mä olen tehokas mies ja klaitan koko suvun kuriin. Mummot ja vaarit on helisemässä kun ilmestyn. lapset tekee kotityöt ja mie vaan määrään juon kaljaa ja istun. On kiva olla isä joka välittää, heidän oma isä ei välitä vaan heittää mun kasvatettavaksi. Se on kurjaa mutta oakko olla ei voi luovuttaa. Älkää tehkö tätä vierhettä kun mä, joudun pyröittään isoa perhettä yksin. huh huh rankkaa on, pakko on tai ei ole.


    • Anonyymi

      Ei siinä mitään outoa ole. Äitipuolia tarviyaan kun lapset ovat nykyisin niin mahdottomia, häiriköitä ja osaamattomia. Äitipuoli on korvaamaton apu kun oma äiti ei jaksa ongelmallisia lapsiaan.
      Kiitosta vaan ei saa, pelkkkää haukkumista ja moitteita, vaikka kaikkensa tekee ja enemmänkin.
      Itse en koskaan hauku ketään arvostelen vaan lasten äitiä millanen ihminen on kun sysää lapset isälleen jatkuvasti. Isällä on uusi elämä, uusi nainen ja tämän lapset, joten ei kaikkea voi äitipuolen kotolle laittaa. Äidit ryhdistäytykään aj hoitakaa ne jotka pitää hoitaa, olaka lapsillenne aikuisia.

      Apua ja neuvoja saa kyllä pyytää ja kaikkea lupaa ja ohjeita mutta että koko kavatus ja vastuu olisi äitipuolen tehtävä, niin ei sitä. Reissuvihko mukaan ja siinä voitte kysellä asioita joita ette osaa, ja ettehän te osaa.

      • Anonyymi

        Ei siinä mitään outoa ole. Isäpuolia tarvitaan kun lapset ovat nykyisin niin mahdottomia, häiriköitä ja osaamattomia. Isäpuoli on korvaamaton apu kun oma isä ei jaksa ongelmallisia lapsiaan.
        Kiitosta vaan ei saa, pelkkkää haukkumista ja moitteita, vaikka kaikkensa tekee ja enemmänkin.
        Itse en koskaan hauku ketään arvostellu vaan lasten isä millanen ihminen on kun sysää lapset äidilleen jatkuvasti. Isällä on uusi elämä, uusi mies ja tämän lapset, joten ei kaikkea voi isäpuolen kotolle laittaa. Isät ryhdistäytykään aj hoitakaa ne jotka pitää hoitaa, olaka lapsillenne aikuisia.

        Apua ja neuvoja saa kyllä pyytää ja kaikkea lupaa ja ohjeita mutta että koko kavatus ja vastuu olisi isäpuolen tehtävä, niin ei sitä. Sähköpostin mukaan ja siinä voitte kysellä asioita joita ette osaa, ja ettehän te osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe