Sims 4 tuli nyt uusin päivitys ja se latautui automaattisesti, kun koitin aloittaa pelin. Nyt on ongelmana, että Sims ei toimi oikein sen jälkeen. Modatut jutut menevät oudon värisiksi ja osa peruspeliinkin kuuluvista jutuista menee oudoksi/eri väriseksi jne. Esimerkiksi jotkut simit ovat täysin mustia, osalla on kysymysmerkkejä siellä täällä kehoa, suurennetut kasvit ovat violetteja jne. Monissa perheissä, joissa ei ole käytetty mitään modeja, niin nekin menevät sekaisin, kysymysmerkkejä ja outoja värejä siellä täällä. Kun käynnistän simssin ja alkunäkymässä näkyy kaikki lisäosat, niin osa kuvakkeista on niitä harmaita siivekkäitä yksisarvislaamoja, vaikkei mitään modeja ollut heti edes päällä.
Olen poistanut modit käytöstä ja siitä huolimatta peli näyttää samalta. Olen poistanut osan modeista ja ei toiminut, olen poistanut kaikki modit ja ei toimi. Olen koittanut vaikka ja mitä, mutta pelinäkymä ei muutu.
Onko muilla tullut tuollaista? Jossain videossa sanottiin, että ennen päivitystä, olisi hyvä poistaa kaikki modit, mutten osannut tuohon varautua, sillä päiviyksen lataus tapahtui automaattisesti itsestään.
En haluaisi poistaa simssin asennusta kokonaan ja menettää kaikkia tekeleitäni, mutten tiedä onko muuta vaihtoehtoa? Vai pitääkö odottaa muutamia päiviä, jos päivitys onkin viallinen? Menee hermot! Kun jos tallennukset ottaa talteen ja asentaa kaiken uusiksi, niin jos tuo ongelma toistuu uuelleenasennuksen jälkeen ja kun siirtää modit uusiksi sinne. Kaikkea ei jaksaisi lähteä alusta asti latailemaankaan.
-TT
Sims 4 ei toimi oikein päivityksen jälkeen
1
1927
Vastaukset
- minulla peli toimi normaaliin tapaan 7.4.2020 -päivityksen jälkeen
- pari modia vaihdoin uudempiin versioihin pelin sitä suositeltua. Ei suurempaa vaikutusta toimintaan, mutta virheilmoitukset loppuivat
- luin aloittajan kuvauksen ja kerron mielipiteenä - en ohjeena - että pelin voisi kenties korjata
- edelleen mielipiteenä, että modien poisto ennen päivitystä on eräs turhimmista operaatioista mm. siksi että päivitetty peli käynnistyy joka tapauksessa tätä nykyä ensin ilman modeja. En ole muistaakseni ikinä poistanut modeja pelistä ennen päivitystä, vaikka tuo suositus onkin minulle tuttu. Ehtii niitä poistella mielin määrin päivityksen jälkeenkin kun näkee mitkä ovat menneet viralta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti6610786Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312292Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681838Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141625- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811426- 541156
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201123- 311045
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981