Tosiaan mulla on 80cc vanha 92 vm kooäxä ja siinä on tosijjaa semmoinen vika että kun kone käy tyhjäkäyntiä normisti, vedän kytkimen pohjaan ja laitan vaihteen päälle niin se joko sammuu jos ei paina kaasua mutta jos taas painaa kaasua niin se lähtee liikkeelle kytkin pohjassa vaihde päällä... kylmänä jos vedän vaihteen päälle mutten päästä kytkintä niin ei sentään lähde liikkeelle vaan toimii niinkuin pitää mutta jos taas olen ajanut jo jonkun aikaa, pysähdyn hetkeksi ja teen saman eli vaihde päälle mutten päästä kytkintä niin sammuu tai lähtee liikkeelle kytkin pohjas... ja sitten käy myös tälleen että jos ajan vaikka 3-4 vaihteella, painan kaasua piikille asti ja vedän kytkimen pohjaan moottorijarrun estämiseksi niin kone alkaa huutaa hoosiannaa... kytkinvaijeri on jo vedetty niin löysälle kuin mahdollista.
millainen kytkinremppa olisi edessä? ps: vaihteistoöljytkin olen jo vaihtanut.
Kytkin ei pelaa kunnolla
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418