Miten jaksaa miehen exää??!?

Anonyymi

Ollaan siis suht tuore suhde, noin 6kk yhdessä ja asutaan eri paikkakunnilla.

Ongelmana on miehen mustasukkainen exvaimo joka yrittää kaikkensa että erottaisiin. Kaikki siis alkoi syksyllä kun aloitettiin suhdetta ja miehen exvaimo sai tietää että mies oli löytänyt toisen. Rupesi kiristämään lapsen tapaamisella jos ei jätä minua, mieheni kiristyksien ja huonojen välien takia antoi exälleen huoltajuuden. Nyt on jokapäiväistä tappelua että näkisin perhetyöntekijän kanssa tehdyn sopimuksen mukaan nähdä lastaan mutta eih, nyt on ruvettu tällä koronalla ratsastamaan, ei anna ees isän soittaa lapselleen.

Onko tosiaan niin ettei valtion työntekijät puutu kun niin räikeästi käytetään lasta pelinappulana ja yritetään tuhota ex vain koska tämä pääsi yli ja jatkoi elämää. Kuullut miehen puheluita lastensuojelun ja perhetyöntekijöiden kanssa ja ne vaan voivottelee että toinen on yksinhuoltaja ja sillä raukalla on rankkaa.

Onko kenelläkään kokemuksia mitä tehdä ja miten jaksetaan ja jatketaan?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, mä oon ollu itipuoli nyt viikon, tavattiin miehen kanssa hänen harrastuksissa. Heti nappas, ja ollaan oltu yhdessä siitä asti. Miehen lapset on rasite ja totella sääntöjä ja vaatimuksia. Minä päätän tästä perheen elmästä.uudelle suhteelleemme kun ramppaa joka päivä täällä. Olen asustellu miehen talossa tän viikon ja rankkaa on. Miehen eksäkin käy täällä ja on outoa että sanelee meille säännöt ja kiukkuaa mulle että oon ruma lihava läski. Tosi outo nainen, luulisi olevan onnellinen että lapsilla on uusi rakas aikuinen joka kasvattaa ja välittää kun nainen itse ei pidä lapsiaan luonaan. Asuu tossa lähellä että se on kurjaa, sanoin miehelle että muutetaan 100 km päähän ettei se naien ja lapset häiriköi meitä. Me ollaan nyt kimpassa ja se pitää heidän hyväksyä, en ole lähdössä mihinkään joten lapsdet saa tottua uuteen äitiin

      • Anonyymi

        Joo, mä oon ollu isäpuoli nyt viikon, tavattiin naisen kanssa hänen harrastuksissa. Heti nappas, ja ollaan oltu yhdessä siitä asti. Naisen lapset on rasite ja totella sääntöjä ja vaatimuksia. Minä päätän tästä perheen elmästä.uudelle suhteelleemme kun ramppaa joka päivä täällä. Olen asustellu naisen talossa tän viikon ja rankkaa on. Naisen eksäkin käy täällä ja on outoa että sanelee meille säännöt ja haukkuu mulle että oon ruma lihava läski. Tosi outo mies , luulisi olevan onnellinen että lapsilla on uusi rakas aikuinen joka kasvattaa ja välittää kun mies itse ei pidä lapsiaan luonaan. Asuu tossa lähellä että se on kurjaa, sanoin naiselleni että muutetaan 100 km päähän ettei se mies ja lapset häiriköi meitä. Me ollaan nyt kimpassa ja se pitää heidän hyväksyä, en ole lähdössä mihinkään joten lapsdet saa tottua uuteen isiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mä oon ollu isäpuoli nyt viikon, tavattiin naisen kanssa hänen harrastuksissa. Heti nappas, ja ollaan oltu yhdessä siitä asti. Naisen lapset on rasite ja totella sääntöjä ja vaatimuksia. Minä päätän tästä perheen elmästä.uudelle suhteelleemme kun ramppaa joka päivä täällä. Olen asustellu naisen talossa tän viikon ja rankkaa on. Naisen eksäkin käy täällä ja on outoa että sanelee meille säännöt ja haukkuu mulle että oon ruma lihava läski. Tosi outo mies , luulisi olevan onnellinen että lapsilla on uusi rakas aikuinen joka kasvattaa ja välittää kun mies itse ei pidä lapsiaan luonaan. Asuu tossa lähellä että se on kurjaa, sanoin naiselleni että muutetaan 100 km päähän ettei se mies ja lapset häiriköi meitä. Me ollaan nyt kimpassa ja se pitää heidän hyväksyä, en ole lähdössä mihinkään joten lapsdet saa tottua uuteen isiin.

        Mää oon ollut jalkapuoli nyt kaksiviikkoa. Kompuroin ja jalka on nyt kipsauksessa. Kohta olen käsipuoli sitten pääpuoli ja korvapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon ollut jalkapuoli nyt kaksiviikkoa. Kompuroin ja jalka on nyt kipsauksessa. Kohta olen käsipuoli sitten pääpuoli ja korvapuoli.

        Ehkä olet ollut puolihoidossa, mielipuolet ja puolihullut kuuluu täyshoitoon.
        Se on asian kääntöpuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet ollut puolihoidossa, mielipuolet ja puolihullut kuuluu täyshoitoon.
        Se on asian kääntöpuoli.

        Kuules silmäpuoli, sinä olet ollut suolihoidossa, puolituoli takapuolen alla, ja kuulut korvaushoitoon kun toinen puoli puuttuu, ja peräsuolen puoli paukkuu.


    • Anonyymi

      Ei niitä tarvi jaksaa, senkun lemppaat teidän uusikkoperheestä ne pihalle. Heillä ei ole mitään oikeutta tulla teille, ei kytätä tiellä, ei lapsiin eikä mieheen. laita vaan tiukat säännöt ettei soittele teille eikä lapset saa puhua äidille teidän elämästä, tietysti ne utsii kaikki, ovat niin katkeria.

      • Anonyymi

        Ei niitä tarvi jaksaa, senkun lemppaat teidän uusikkoperheestä ne pihalle. Heillä ei ole mitään oikeutta tulla teille, ei kytätä tiellä, ei lapsiin eikä naiseen . laita vaan tiukat säännöt ettei soittele teille eikä lapset saa puhua isälle teidän elämästä, tietysti ne utsii kaikki, ovat niin katkeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä tarvi jaksaa, senkun lemppaat teidän uusikkoperheestä ne pihalle. Heillä ei ole mitään oikeutta tulla teille, ei kytätä tiellä, ei lapsiin eikä naiseen . laita vaan tiukat säännöt ettei soittele teille eikä lapset saa puhua isälle teidän elämästä, tietysti ne utsii kaikki, ovat niin katkeria.

        Ei tarvikkaan, uudella äidillä ei ole mitään velvollisuuksia niitä hoitaa ja kasvatta vaikka äidit niin tahtovatkin itku kurkussa.

        Itse en vlitä mistään muusta kun napaotan epäjärjestyksestä, jos ei siivot ei leikitä. Mies hoitaa kersat, täysin, mie nukunyleensä pitkään ja ne ovat usein jo ulkona, ei häiritse mun unta. Ruokaa kyl laitan mut mies huolehtii et ne syö ja tiskaa sitten asitat kun niitä tulee niin paljon.
        Vaatteet menee aina äidille pesuun, m en ala niitä peseen, komennan jos tekee pahojaan muuten olen kuin en olisikaan. Meillä toimitaan niinkuin mä tahdon, en niin kuin kakarat olettavat. Jos ei kelpaa, ei tarvi tulla, en kaipaisi yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvikkaan, uudella äidillä ei ole mitään velvollisuuksia niitä hoitaa ja kasvatta vaikka äidit niin tahtovatkin itku kurkussa.

        Itse en vlitä mistään muusta kun napaotan epäjärjestyksestä, jos ei siivot ei leikitä. Mies hoitaa kersat, täysin, mie nukunyleensä pitkään ja ne ovat usein jo ulkona, ei häiritse mun unta. Ruokaa kyl laitan mut mies huolehtii et ne syö ja tiskaa sitten asitat kun niitä tulee niin paljon.
        Vaatteet menee aina äidille pesuun, m en ala niitä peseen, komennan jos tekee pahojaan muuten olen kuin en olisikaan. Meillä toimitaan niinkuin mä tahdon, en niin kuin kakarat olettavat. Jos ei kelpaa, ei tarvi tulla, en kaipaisi yhtään.

        Ei tarvikkaan, uudella isällä ei ole mitään velvollisuuksia hoitaa naisen kakaroita ja kasvatta vaikka naiset niin tahtovatkin itku kurkussa.

        Itse en vlitä mistään muusta kun napaotan epäjärjestyksestä, jos ei siivot ei leikitä. Nainen hoitaa kersansa , täysin, mie nukunyleensä pitkään ja ne ovat usein jo ulkona, ei häiritse mun unta. Ruokaa kyl laitan mut nainen huolehtii et ne syö ja tiskaa sitten asitat kun niitä tulee niin paljon.
        Vaatteet menee aina äidille pesuun, m en ala niitä pesemään en osaa käyttä pesukonetta, komennan jos tekeevät pahojaan muuten olen kuin en olisikaan. Meillä toimitaan niinkuin mä tahdon, mä olen herra talossani ,en niin kuin kakarat olettavat. Jos ei kelpaa, voi lähteä en kaipaisi yhtään muijien kakaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvikkaan, uudella äidillä ei ole mitään velvollisuuksia niitä hoitaa ja kasvatta vaikka äidit niin tahtovatkin itku kurkussa.

        Itse en vlitä mistään muusta kun napaotan epäjärjestyksestä, jos ei siivot ei leikitä. Mies hoitaa kersat, täysin, mie nukunyleensä pitkään ja ne ovat usein jo ulkona, ei häiritse mun unta. Ruokaa kyl laitan mut mies huolehtii et ne syö ja tiskaa sitten asitat kun niitä tulee niin paljon.
        Vaatteet menee aina äidille pesuun, m en ala niitä peseen, komennan jos tekee pahojaan muuten olen kuin en olisikaan. Meillä toimitaan niinkuin mä tahdon, en niin kuin kakarat olettavat. Jos ei kelpaa, ei tarvi tulla, en kaipaisi yhtään.

        Ymmärrä nyt, että kenenkään perhettä ei rikota! Kun rikot jonkun pehren ei pitäisi kyseen alaistaa, jos muut hylkii sua.. oma on sun vika. Ei olisi kannattanut, sitten alat syytteleen lasta ja äitiä kun ensin itse rikot ja tuohoat.perhe pitää tehä itse, ie sitä toisita oteta.
        Häpeisit edes.
        Sinä olit katkera ja epätivoine ja hajoitit toisten perheen.. mutta etpä myönnä omia vihreitä kaikki vaan miehen lapsen ja ex viamon suvun syyksi. Miski?
        No hyvä että olet iloinen että e miehellä on parempi viamo kun sinä oletkaan , sen uskon että on, kosto on sulla ilmeisesti suloinen, rikoit jotta voit päteä. Meihen rakkaat ovat omat lapet ja Ex vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt, että kenenkään perhettä ei rikota! Kun rikot jonkun pehren ei pitäisi kyseen alaistaa, jos muut hylkii sua.. oma on sun vika. Ei olisi kannattanut, sitten alat syytteleen lasta ja äitiä kun ensin itse rikot ja tuohoat.perhe pitää tehä itse, ie sitä toisita oteta.
        Häpeisit edes.
        Sinä olit katkera ja epätivoine ja hajoitit toisten perheen.. mutta etpä myönnä omia vihreitä kaikki vaan miehen lapsen ja ex viamon suvun syyksi. Miski?
        No hyvä että olet iloinen että e miehellä on parempi viamo kun sinä oletkaan , sen uskon että on, kosto on sulla ilmeisesti suloinen, rikoit jotta voit päteä. Meihen rakkaat ovat omat lapet ja Ex vaimo.

        Kaikkien perheet rikotaan, sellasta vaihtoa ei olekkaan missä naikkonen ei olisi perhettä rikkonut. Voit uskotella itsellesi mitä vaan ettet tunne syyllisyyttä rikkomisestasi, mutta totuushan on kuitenkin toinen. Miksi rikot perhietä, mitä saat siitä muuta kun joidenkin lasten isän, jonkun naisen miehen ja itkua ja kaipausta lapsilta? Onko se kviaa? Ilmeisesti kun teet sitä.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien perheet rikotaan, sellasta vaihtoa ei olekkaan missä naikkonen ei olisi perhettä rikkonut. Voit uskotella itsellesi mitä vaan ettet tunne syyllisyyttä rikkomisestasi, mutta totuushan on kuitenkin toinen. Miksi rikot perhietä, mitä saat siitä muuta kun joidenkin lasten isän, jonkun naisen miehen ja itkua ja kaipausta lapsilta? Onko se kviaa? Ilmeisesti kun teet sitä.,

        Kaikkien perheet rikotaan, sellasta vaihtoa ei olekkaan missä miekkonen ei olisi perhettä rikkonut. Voit uskotella itsellesi mitä vaan ettet tunne syyllisyyttä rikkomisestasi, mutta totuushan on kuitenkin toinen. Miksi rikot perhietä, mitä saat siitä muuta kun joidenkin lasten äidin ,jonkun miehen naisen ja itkua ja kaipausta lapsilta? Onko se kviaa? Ilmeisesti kun teet sitä.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt, että kenenkään perhettä ei rikota! Kun rikot jonkun pehren ei pitäisi kyseen alaistaa, jos muut hylkii sua.. oma on sun vika. Ei olisi kannattanut, sitten alat syytteleen lasta ja äitiä kun ensin itse rikot ja tuohoat.perhe pitää tehä itse, ie sitä toisita oteta.
        Häpeisit edes.
        Sinä olit katkera ja epätivoine ja hajoitit toisten perheen.. mutta etpä myönnä omia vihreitä kaikki vaan miehen lapsen ja ex viamon suvun syyksi. Miski?
        No hyvä että olet iloinen että e miehellä on parempi viamo kun sinä oletkaan , sen uskon että on, kosto on sulla ilmeisesti suloinen, rikoit jotta voit päteä. Meihen rakkaat ovat omat lapet ja Ex vaimo.

        Ymmärrä nyt, että kenenkään perhettä ei rikota! Kun rikot jonkun pehren ei pitäisi kyseen alaistaa, jos muut hylkii sua.. oma on sun vika. Ei olisi kannattanut, sitten alat syytteleen lasta ja isää kun ensin itse rikot ja tuohoat.perhe pitää tehä itse, ie sitä toisita oteta.
        Häpeisit edes.
        Sinä olit katkera ja epätivoine ja hajoitit toisten perheen.. mutta etpä myönnä omia vihreitä kaikki vaan naisen lapsen ja ex miehen suvun syyksi. Miski?
        No hyvä että olet iloinen että e naisella on parempi mies kun sinä oletkaan , sen uskon että on, kosto on sulla ilmeisesti suloinen, rikoit jotta voit päteä. Naisen rakkaat ovat omat lapet ja Ex mies.


    • Anonyymi

      Ex-naiset ovat yleensä mielenterveystapauksia, joiden temppuilut kannattaa koettaa jättää omaan arvoonsa. Katkeria, itse elämänsä pilanneita luusereita.

      • Anonyymi

        Ex-miehet ovat yleensä mielenterveystapauksia, alkoholisoituneita vätyksiä ,joiden temppuilut kannattaa koettaa jättää omaan arvoonsa. Katkeria, itse elämänsä pilanneita luusereita.


    • Anonyymi

      Mistä teitä "kermaperseitä" riitää?
      Olisiko jo aika alkaa elämään.

      • Anonyymi

        Ei niitä riittäisikään, vaan ne vaihtaa miestä ja perhettä kun paitaa. Rikkoo vuodessa monta perhettä.
        Yks mies kun lemppaapihalle niin jo etsitään toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä riittäisikään, vaan ne vaihtaa miestä ja perhettä kun paitaa. Rikkoo vuodessa monta perhettä.
        Yks mies kun lemppaapihalle niin jo etsitään toinen.

        Ei niitä riittäisikään, vaan ne vaihtaa naista ja perhettä kun paitaa. Rikkoo vuodessa monta perhettä.
        Yks nainen kun lemppaapihalle niin jo etsitään toinen.


    • Anonyymi

      Oletkin saanut tosi monta hyvää vastausta... Pääsiäisen pitkät pyhät vissii lopullisesti sekottanu joidenki ajatukset 😁

      Mietin tuota ettei puututa asiaan ja vaan voivotellaan (lastenvalvoja ym.). Jos teillä langan päässä semmosia ihmisiä jotka ei ota ongelmaa todesta, niin sähköpostia tai soitto puljun esimiehelle? Jos ei tapaamissopimuksen mukaiset tapaamiset onnistu, niin asianajaja joka ottaa exään yhteyttä?

      Kyllä oon kuullu jos jonkinmoisia juttuja, kuinka äidit voi käyttäytyä. Sitä miksi näin käyttäytyvät en käsitä... Ei näis auta kun taistella vaikka oikeuden kautta, mikä tietty on todella raskasta ja huippu mimmi oot jos jaksat miestä tässä tukea. Tai toinen vaihtoehto on luovuttaa. Todeta äidille, et jos et isää lapselle halua niin varmaan myös kertoo sit tulevaisuudes lapselle miksi isä jäi pois kuviosta (ihan kun kertoisi...).

    • Anonyymi

      Mä oon ollu äitipuoli nyt kaksi päivää enkä jaksa niitä kakaroita enkä sitä miehen exää. On aivan käsittänmätöntä. Tämä on nyt kuudes perhe josssa olen äitipuolena ja kaikki samanlaisia. Tosi kurjaa kun asiat ei muutu vaikka perhettä vaihtaa ja luulee että osaa olla äitipuoli ja kaikki tottelee ja tekee niinkuin äitipuoli sanoo.
      Aina sama juttu, miten ne miehen ex perheenjäsenet on aina niin hankalia ja rumia ja häiriköitä ja likaisia. O se kumma ettei entinen äiti osaa tehdä tehtäväänsä hyvin. Joissakin perheissä olen viihtyy vuosia ja joissan muutaman kuukauden. Nyt tämänkin osoittantuu smanalaiseksi. Onko kaikki ihanat miehet jo perheellisiä, surullista.
      Itse olen erittäin siisti ja kaunis ihminen ja toivoisin että käytyisi semmonen perhe jossa myös oltaisiin mutta aina osuu niitä häiriköitä ja hankalia.
      Ilman minua he eivät kyll pärjää mutten halua olla niissä ja toisaalta ei voisi jättää heitä oman onnensa nojaa.

      • Anonyymi

        Mä oon ollu isäpuoli nyt kaksi päivää enkä jaksa niitä kakaroita enkä sitä naisen exää. On aivan käsittänmätöntä. Tämä on nyt kuudes perhe josssa olen isäpuolena ja kaikki samanlaisia. Tosi kurjaa kun asiat ei muutu vaikka perhettä vaihtaa ja luulee että osaa olla isäpuoli ja kaikki tottelee ja tekee niinkuin isäpuoli sanoo.
        Aina sama juttu, miten ne naisen ex perheenjäsenet on aina niin hankalia ja rumia ja häiriköitä ja likaisia. O se kumma ettei entinen isä osaa tehdä tehtäväänsä hyvin. Joissakin perheissä olen viihtyy vuosia ja joissan muutaman kuukauden. Nyt tämänkin osoittantuu smanalaiseksi. Onko kaikki ihanat naiset jo perheellisiä, surullista.
        Itse olen erittäin siisti ja komea ihminen ja toivoisin että käytyisi semmonen perhe jossa myös oltaisiin mutta aina osuu niitä häiriköitä ja hankalia.
        Ilman minua he eivät kyll pärjää mutten halua olla niissä ja toisaalta ei voisi jättää heitä oman onnensa nojaa.


    • Anonyymi

      Ex-äidit rikkovat perheensä ihan itse. Uusi äiti liimaa palaset kokoon ja pelastaa tilanteen. Se vaatii kovia ponnistuksia ja ex-äitien tulisi kunnioittaa uutta äitiä SEKÄ kyetä hyväksymään oma epäonnistumisensa. Ex-äidit hukkasivat elämänsä parhaan ajan eikä se palaa enää koskaan. Elämä ei enää lähde heillä lentoon. Päivystetään vain peruskoulupohjalta lähiöräkälässä kun ei panostetty mihinkään, uskottiin miehen maksavan elämisen. Mutta mies lähtikin kyllästyttyään riipputissiseen siiderivalaaseen ja nyt pitäisi niillä avuilla sitten saada uusi mies. Vanhenevan löysimyksen. Melkein käy sääliksi.

      • Anonyymi

        Ex-isät rikkovat perheensä ihan itse. Uusi isä liimaa palaset kokoon ja pelastaa tilanteen. Se vaatii kovia ponnistuksia ja ex-isien tulisi kunnioittaa uutta isää SEKÄ kyetä hyväksymään oma epäonnistumisensa. Ex-isät hukkasivat elämänsä parhaan ajan eikä se palaa enää koskaan. Elämä ei enää lähde heillä lentoon. Päivystetään vain peruskoulupohjalta lähiöräkälässä kun ei panostetty mihinkään, uskottiin naisen maksavan elämisen. Mutta nainen lähtikin kyllästyttyään isomahaiseen sikaan ja nyt pitäisi niillä avuilla sitten saada uusi nainen Vanhenevan löysimyksen. Melkein käy sääliksi.


    • Anonyymi

      Ryhdyn huomenna äitipuoleksi, millasta on olla äiti viidelle toisen lapselle? Nää kersat on eri ikäsiä ettei vanhemmat varmaankaan koskaan tule kunnioittamaan ja sanomaan mua äidiksi, muttta nää pienet beivit varmaan pitää mua heti äitinä. Tollanen parivuotias tajuu et äiti on se nainen joka kasvattaa ja hoitaa, ja kun sanoo itseään idiksi niin sehän tarttuu, lapset oppii matkimalla mulle on niin snaottu.

      Olen nähny nää tenat aiemmin mutta en tunne. On kiva ryhtyä äidiksi ison perheen lapsille, ein ihan vauvoja jaksaisikaan. O nneksi tenavat ei ole joka päivä isän luona joten voin hengähtää välillä. On hyvä saada omaa aikaa äitipuolena että jaksaa taas korjat ongelmia, niitä varmaan riittää ja pyykkäystä ja komentamista.
      Odotan innolla kun pääsen komentamaan ja ryhtymään äidiksi, sillä tiedän että miehen exä kihisee kiukusta kun voi leikkiä äitiä hänen kersoilleen. Mut me ei välitetä vaik kuin kiukkuaa ja haukkuu mua, se kuuluu exien tehtävään, olla todella kovin mustasukkainen kun uusi äiti vei hänen paikan. Se on kivaa. Nauramme vaan ja lapsetkin nauraa. Toivon niin.

      • Anonyymi

        Ryhdyn huomenna isäpuoleksi, millasta on olla isä viidelle toisen lapselle? Nää kersat on eri ikäsiä ettei vanhemmat varmaankaan koskaan tule kunnioittamaan ja sanomaan mua isäksi muttta nää pienet beivit varmaan pitää mua heti isänä . Tollanen parivuotias tajuu et isä on se mies joka kasvattaa ja hoitaa, ja kun sanoo itseään isiksi niin sehän tarttuu, lapset oppii matkimalla mulle on niin snaottu.

        Olen nähny nää tenat aiemmin mutta en tunne. On kiva ryhtyä isiksi ison perheen lapsille, ein ihan vauvoja jaksaisikaan. O nneksi tenavat ei ole joka päivä äidin luona joten voin hengähtää välillä. On hyvä saada omaa aikaa isäpuolena että jaksaa taas korjat ongelmia, niitä varmaan riittää ja pyörien korjausta ja komentamista.
        Odotan innolla kun pääsen komentamaan ja ryhtymään isäksi, sillä tiedän että naisen exä kihisee kiukusta kun voi leikkiä isiä hänen kersoilleen. Mut me ei välitetä vaik kuin kiukkuaa ja haukkuu mua, se kuuluu exien tehtävään, olla todella kovin mustasukkainen kun uusi isi vei hänen paikan. Se on kivaa. Nauramme vaan ja lapsetkin nauraa. Toivon niin.


    • Anonyymi

      Alitin tänään äitipuolena ja nyt on jo kauheeta. lapset ovat likaisia, häiriköitä ja kauheita syönään ja haukkuu mun ruuat. Yritin kometaa ja kasvattaa mutta nauravat silti. Mies ei snao mitään ja minä saan kasvattaa ja huoltaa lapset. Sotkua on jo nyt ja kaikki on sekasin.
      Mitä mä teen? Exä haukkuu tekstiviestein ja olen ihan puhki tästä kaaoksesta.
      Ei mun lapset ikinä tekeisi tälläistä mulle.

      • Anonyymi

        Aloitin tänään isäpuolena ja nyt on jo kauheeta. lapset ovat likaisia, häiriköitä ja kauheita syömään ja haukkuu mun ostamat ruoat . Yritin kometaa ja kasvattaa mutta nauravat minulle Nainen ei sano mitään ja minä saan kasvattaa ja huoltaa lapset. Sotkua on jo nyt ja kaikki on sekasin.
        Mitä mä teen? Exäni haukkuu tekstiviestein ja olen ihan puhki tästä kaaoksesta.
        Ei minun lapset ikinä tekeisi tälläistä minulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe