Nitisee ja natisee moottorisänky. Nyt valitettu useamman kerran sekä myyjäliikkeeseen että valmistajalle. EI TULE KUNTOON!!
Alaluokkaista paskaa koko tuote. Olisi pitänyt ostaa jonkun paremman valmistajan sänky. Kun ei vaan halua makoilla hevosen persekarvojenkaan päällä.
Näyttää olevan joka paikka täynnä tuota hilding-paskaa. Onko sänky niin vaikea tehdä ettei nitise ja natise?? Hilding= paskalaatua
Kokemuksia Hilding patjoista? Mulla huonoja
11
9197
Vastaukset
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia myös meillä. Ostettiin je nkkisönky ja painui heti kuopalle. Selkä kipeytyi ja nukkuminen oli hankalaa. Myyjäliike valitti ettei voi painua noin nopeasti ja ei uskonut edes kuvia, jotka lähetettiin.
Hermot meni kun paskan ostin!!!!- Anonyymi
Meillä aika uusi jenkki sänky jossa jousi poikki. Eivät suostu vaihtamaan kun muka väärin käytetty. Se siitä takuusta. Rantaruotsalaista kusetusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä aika uusi jenkki sänky jossa jousi poikki. Eivät suostu vaihtamaan kun muka väärin käytetty. Se siitä takuusta. Rantaruotsalaista kusetusta
Heidän takuu on täysi nolla! Poikani patjan vian aietti kuulema se, että oli situttu reunalla.... :-) niin varmaan, kun sänky on pettänyt SEINÄN PUOLEISELTA SIVULTA ja 5 mm raosta on vaikea nousta !!!!!
ÄLÄ ikinä osta heidän tuotteitaan, parempiakin on saatavilla ja samalla rahalla.
- Anonyymi
Isku ei ole enää sitä mitä se oli aikoinaan. IKÄVÄ KYLLÄ !
- Anonyymi
Ostit siis sängyn sieltä niinkuin mekin? Kyllä ottaa päähän kun menimme halpaan ja ostimme muka Iskun sängyn. Se kun tuotiin kotiin niin sehän oli samaa paskaa eri kankaalla kuin mitä veimme roskalavalle.......Hildingin muka kotimaista Turkkipojan/Puolanpojan tekeleitä. Onko muut huomannut samaa kusetusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostit siis sängyn sieltä niinkuin mekin? Kyllä ottaa päähän kun menimme halpaan ja ostimme muka Iskun sängyn. Se kun tuotiin kotiin niin sehän oli samaa paskaa eri kankaalla kuin mitä veimme roskalavalle.......Hildingin muka kotimaista Turkkipojan/Puolanpojan tekeleitä. Onko muut huomannut samaa kusetusta?
KYLLÄ !!! Ja selittelyä!!!!
- Anonyymi
Olin töissä kyseisessä firmassa ja totta siellä kyllä mennään mistä aita on matalin. Hävetti tehdä töitä sielä ja olla nyt siinä että teemme hyvää jälkeä. Onneksi löydin kyllä tosi hyvän työn
- Anonyymi
KIITOS rehellisestä tiedosta !!!!
- Anonyymi
Meillä Hildingin sänky joka ostettu tehtaanmyymälästä Närpiöstä. Ajoin Vaasasta aivan turhaan tuon kuopalla olevan sängyn takia. Sain toki halvalla sängyn minkä hinta oli Sotkassa aivan muuta. Olen pettynyt kun meni kuopalle jo muutaman kk päästä. Tunnen että minua on petetty. Oliko edes Suomessa tehty????
- Anonyymi
Onko Orginal, mikä kovuus ja millainen petari? Onko patjasi hyvät kun nitinä unohdetaan
- Anonyymi
Sama täällä, mutta takuuselitykset ovat mahtavia!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165