Pikakasino

Nettipelejähän ei kannattaisi pelata, eikö vaan? Pelasin kuitenkin. Pienellä panoksella, omaksi iloksi. Olen pelannut muillakin kasinoilla, mutta täytyy tunnustaa, että huonoin palautusprosentti ikinä on ollut Pikakasinolla. En jaksa enempää yksityiskohtia avata, mutta sitkeän Piggy Riches- pelin pelaamisesta ei ollut paljoakaan kerrottavaa. Okei, joku sanoo, idiootti, älä pelaa. Selvä, Tämä onkin suositus niille, jotka pelaavat. Ehkä joku muu sivusto toimii paremmin.

31

13496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kokemus, ekalla kerralla voitin ja nostin 300, senjälkeen ei systemaattisesti voita mitään, ehdottomasti kaikkein huonoin noista viidestä jossa olen parin kkden aikana pelannut.

      • Anonyymi

        Kasinoissa on aina se että sun pitäisi pelata yhdellä ja samalla kasinolla kokoajan jos vaihdat et voi mitenkään voittaa kun se softalla laskee kokoajan sun talletuksia ja antaa voittoja sen perusteella: https://kasinobonari.fi/pikakasinot.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasinoissa on aina se että sun pitäisi pelata yhdellä ja samalla kasinolla kokoajan jos vaihdat et voi mitenkään voittaa kun se softalla laskee kokoajan sun talletuksia ja antaa voittoja sen perusteella: https://kasinobonari.fi/pikakasinot.html

        Nettikasinot ovat yrityksiä joiden tehtävä on tuottaa rahaa sille omistajalle, MGA tai Viron lisenssillä olevat kasinot ovat hyvä valinta ja kuten yllä mainittiin niin sinun tulisi pelata aina yhdellä kasinolla eikä vaihdella niitä. Täältä löytyy viro ja MGA kasinoita joissa ei tule ongelmia kuten curacaon kassuilla: https://affirotta.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikasinot ovat yrityksiä joiden tehtävä on tuottaa rahaa sille omistajalle, MGA tai Viron lisenssillä olevat kasinot ovat hyvä valinta ja kuten yllä mainittiin niin sinun tulisi pelata aina yhdellä kasinolla eikä vaihdella niitä. Täältä löytyy viro ja MGA kasinoita joissa ei tule ongelmia kuten curacaon kassuilla: https://affirotta.fi/

        Kassuja löytyy useita, niis tosiaan kannattaa katsoo niit mitkä ollu pitkään pystyssä: https://fstcasino.com/fi/ tuolta vaikka Rootzin tai White Hatin kassuja kandee katsella, heiltä löytyy vahvoja brändejä.


    • Anonyymi

      Erittäin huonoo. Ei ilmaiskierroksia eikä mitään ihmeellisiä bonuksia. Panos 0,60 snt ja voitot jatkuavsti 10-20 snt luokkaa. Ei kannata pelata ainakaan kyseistä sivua. Veikkauskin ja kaikki netticasinot on rosvoja. Iso määrä ihmisä häviää rahaa ja 1-2 hnklö SAATTAA voittaa jotakin sen jälkeen kun hävinnyt PALJON rahaa. On niitäkin jotka kuuluvat 0,0001% ja saavat sen "jackpotin" kun laittavat 10€ sisään.

    • Anonyymi

      Ei kannata pelata. Mielummin säästä ja sijoita.

      • Anonyymi

        Jos on valmis laittamaan muutaman satasen alkoholiin viikonloppuna niin voi miettiä että laittaisi sen saman summan pikakasinolle ja ottaa ilon irti, kukin tehköön rahojensa kanssa kuten haluaa mutta täältä löytyy pikakasinoita: https://nopeatbonukset.com/kasinot-ilman-tilia


    • Anonyymi

      Itsekkin olen tallettanut tälle kasinolle reilu 1000e ja kaikki talletukset menny aika nopiaan. (en siis ole kotiuttanut kertaakaan) Ei oikeen edes anna pelata, kun kaikki on jo kuopattu. Ajattelin lopettaa tämän kasinon ruokkimisen nyt.

    • Anonyymi

      Ei tätä pikakasinoa kannata todellakaan pelata. Tosi huono palautus prosentti. Ei edes saa peli-iloa kun pelit loppuu lyhyeen. Huikea kasinokin on parempi. Sieltä sentään välillä voittaa kun.

    • Anonyymi

      Joo eipä niistä voi pitkässä juoksussa voitolle jäädä, MUTTA pakko myöntää että onhan se todella asiallista laittaa kahvit tippuun ja painaa depo sisään. Täytyy kuitenkin muistaa aina pelata varojen mukaan. Itse oon käyttäny https://cazimoon.com sivuston 100% talletusbonuksia.

    • Anonyymi

      Nää pikakasinot on ollut kivoja, kun voi testailla nopeasti uusia kasinoita ja rahaliikennekkin on sujuvaa, jos voittaa. Itse oon nyt tässä kesäloman aikana kokeillut montaa uutta pay n play kasinoa sivulta https://www.paynplay-2022.com/

      Suurin osa uusia MGA kasinoita ilman rekisteröitymistä, joten kaikki sujuu kivasti ilman säätämistä.

    • Anonyymi

      Pikakasinoilla on mukava pelailla kun voitot saa nopeasti tilille, eikä tarvii lähetellä kaikenlaisia asiakirjoja. Yleensä pikakasino tarjoaa hyvän kasino pelivalikoiman ja useilta saiteilta löytyy myös kaikki uudet slotit. Itse olen löytänyt täältä hyviä pikakasinoita https://kasinokingit.com/pikakasino-kokemuksia/

      • Anonyymi

        Kun pelaa pienellä panoksella ja kotiuttaa omansa, niin alkavat vittuilemaan.


    • Anonyymi

      Jos tarkoitat Pikakasino tarkalleen tuotemerkin pikakasino.com, niin olen samaa mieltä täällä, ei ole kovin hyvä valinta erityisesti palautusprosentti ja bonukset. Jos olet kiinnostunut kasinoista ilman rekisteröitymistä, suosittelen sinua katsomaan tätä luetteloa https://netticasinohex.com/pikakasinot/ Se on kätevä visuaalisten taulukoiden kannalta, kerralla lyhyet tiedot kustakin kasinosta. Lisäksi jos jotain tapahtuu, voit kirjoittaa heille tukea tai kommentoida.

      • Anonyymi

        Suomen pelialan mahdollisista uudistuksista https://pikabonus.com/ skrollaa vähän alaspäin niin niin löytyy otsikko "Aiheeseen liittyvää uutisointia"


      • Anonyymi

        Käyttää pelaajaa rahan lähteenä. Omaehtoiset lopulliset sulut muokataan talon eduksi vain määräaikaiseksi ja pelit saa jatkua. Vastuullisuus ei toimi ja viestejä häviää.


    • Anonyymi

      Paska kasino. Onnettomat voitot. ei kannata pelata.

      • Anonyymi

        Onneksi Pikakasino ei ole tällä hetkellä ainoa "pikakasino". Pikakasinoita kuin löytyy netistä vaikka kuinka paljon. Täältä löytyy listaa: https://verovapaat.org/pikakasinot/

        Kaikki tietenkin eurooppalaisia verovapaita pikakasinoita.


    • Anonyymi

      Tulipa erehdyttyä tälle kasinolle parin vuoden tauon jälkeen. Sama meininki kuin silloinkin, 100e kesti 1e panoksella 11min ja suurin yksittäinen voitto 4.80e.. Jihaa ja pelitili lopullisesti kiinni tänne kasinolle. Katsoin historiasta että talletuksia on tullu tehtyä 39kpl eli yhteensä 4200e ja kotiutuksia 3kpl yhteensä rahana 680e. Kertonee aika paljon tästä pikaisesti rahat pois kasinosta.. Leuka rintaan ja takas kasinoille missä satasella saa edes puolentunnin session.

    • Anonyymi

      Jos oman, vaikkapa 10e sijoituksen kotiuttaa takaisin, tulee itkemistä tämän kasinon suunnalta. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Älkää pelatko. Kyseinen kasino ei halua maksaa voittoja ja muutenkin epärehellistä touhua. Edelleenkin minulla saamatta tältä kasinolta 44000€ voitto. Sulkivat pelitilini, kun kyselin voiton perään. Samaa harrastaa Rizk, GetLucky ja TurboVegas, CasinoUniverse. Näitä kasinoita kannattaa välttää.

    • Anonyymi

      Eiköhän noilla kaikilla nettikasinoilla ole aika samat palautusprosentit. Pikakasinon lisäksi noita samanlaisia nopeita pikakasinoita löytyy kyllä nykyään vaikka kuinka paljon. Katso pikakasinot osoitteesta: https://pikakasinolle.fi/

      Jos vaihtamalla vaikka sitten paranisi!

    • Anonyymi

      Yli 10vuoden netticasino kokemuksella voin kertoa että älkää pelatko pikakasinolla… talo voittaa aina, me kaikki tiedämme sen, mutta tämä kasino on täysin poikkeava kaikista muista kasinoista mitä olen koskaan pelannut. Pari faktaa TÄLTÄ vuodelta:
      Talletettu: 13000euroa
      Kotiutettu: 4200euroa
      Pelkästään viimeisen kahden kuukauden aikana pelkkää tappiota ilman minkään näköistä voittoa.
      Viime pelikerralla panoksena 1euro.
      100pyöräytystä: 5,60e :)
      Isoin voitto 1,5e :)
      Pelakaa ihan mitä vain muita kasinoita, mutta älkää laittako rahaa tähän kasinoon. 100% varmuudella manipuloitu.
      Pelaan myös kolmea muuta kasinoa ja yksikään niistä ei pääse lähellekkään tälläiseen tulokseen.

    • Anonyymi

      Olen pelannut kymmenillä kasinoilla ja todennut ettei niillä voi voittaa.Paskimmat kokemukset on viron kasinoista,mitään ei voita ja bonus ohjelmat täyttä paskaa.Viimeisenä laitoin kiinni lataamon jonka tarkoitus on ladata rahaa omistajille,antamatta voittoja ollenkaan.ÄLÄ PELAA VIRONKASINOILLA OLLENKAAN.Ainut kasino josta olen voittanut jotain on suomikasino.Viron kasinoilla pienet voitot jäävät 89%sesti alle oman panoksen ja isoja voittoja ei tule ollenkaan.4 vuoden kokemuksella voin sanoa että jos pelaat ,älä pelaa viron kasinoilla.

    • Anonyymi

      Paras on, jos ei pelaa. Yksittäiset henkilöt voittavat, mutta suurin osa ei. Jos pelaamisesta saa jotain iloa, eikä pelaa vain koska uskoo voittavansa, niin silloinkin kannattaa valita vain ja ainostaan verovapaa pikakasino. Siinä ihan järkilista:
      https://mga-kasinot.com/pikakasinot/

      Mutta mieluummin ulos lenkille tai vaikka töihin :) Itse lyön jonkin verran vetoa ja jos (kun) menee huonosti, voin loput laittaa johonkin kolikkopeliin. Joskus siitä saa kassaan taas vähän täytettä ja voi jatkaa vetoja, mutta kokonaisuutena ihan varmasti siitäkin touhusta tappiolla.

      Ihan järkevää oikeasti, että pelaa vain jos se on kivaa ja silloinkin vain rahoilla, joiden häviäminen ei jää vaivaamaan.

    • Anonyymi

      Palautusprossa vaihtelee kasinokohtaisesti valitettavasti, yleensä jopa alle 95%. Tämä siis koskee aivan kaikkia kasinoita, eikä pelkästään pikakasinoita. Nettihän on näitä pikakasinoita täynnä esim https://pikacasino.io/ lisää tietoa jos kiinnostaa. Faktahan on ettei näistä koskaan voita mitään :D

    • Anonyymi00027

      Ymmärrän fiiliksen. Yksittäisessä pelissä tai sessiossa voi tulla tosi huono jakso, vaikka pelin RTP olisi paperilla ok. Siksi itse vertaan aina ennen pelaamista lisenssin, maksutapojen ja kotiutusnopeuden sekä bonusehtojen lisäksi myös pelivalikoimaa ja toimittajia, ettei jää yhden kasinon varaan. Jos haluat katsoa vaihtoehtoja rauhassa, tuolta löytyy suomenkielisiä vertailuja ja perusasiat kootusti: https://talletajapelaa.org

    • Anonyymi00028

      Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Rahapelien kanssa käy helposti niin, että välillä mikään ei tunnu palauttavan, vaikka pelaisi pitkäänkin. Varsinkin vanhemmat slotit kuten Piggy Riches voivat olla todella ailahtelevia — joskus bonus osuu nopeasti, joskus taas saldo katoaa ilman mitään kunnon voittoja.

      Monella pelaajalla juuri palautusprosentti ja pelien volatiliteetti vaikuttavat paljon kokemukseen, eikä kaikki kasinot myöskään tunnu yhtä “reiluilta” käytännössä, vaikka teoriassa RTP olisi sama. Siksi moni vertailee nykyään eri vaihtoehtoja ennen pelaamista, etenkin pienillä talletuksilla.

      Jos haluaa testata kasinoita pienemmällä riskillä, kannattaa katsoa esimerkiksi https://1eurontalletuscasino.com , jossa vertaillaan 1 € minimitalletuksen kasinoita ja pikakasinoita. Pienellä talletuksella pystyy ainakin kokeilemaan pelejä ilman että tarvitsee riskeerata isompia summia heti alkuun.

      Ja rehellisesti sanottuna — “älä pelaa” ei ole kovin hyödyllinen kommentti ihmiselle, joka pelaa satunnaisesti viihteen vuoksi. Tärkeintä on pysyä budjetissa ja valita kasinoita, joilla ehdot, kotiutukset ja pelivalikoima ovat kunnossa.

    • Anonyymi00029

      Ymmärrän sut täysin :DD Onneksi nykyään on paljon parempia pikakasinoita. Itse tykkään käydä välillä kattomassa tuolta:
      https://pikakasinot.co.com/ Siellä on listattuna ajantasaiset vaihtoehdot. Kannattaa kattoo, jos etsii jotain parempaa. Pelaa kuitenkin vaan sillä rahalla mitä oot valmis häviämään!

    • Anonyymi00030

      Jonkin verran kokemusta kasinoista ja nimenomaan Pikskadino on todellakin onneton. Mitään et voita, korkeintaan hiluja vaikka satasia käytät. Ei todellakaan kannata rahoittaa tätä kasinoa.

    • Anonyymi00031

      Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Kaikilla kasinoilla pelikokemus ei ole samanlainen, ja joskus tuntuu siltä, ettei mikään peli anna mitään takaisin vaikka kuinka yrittäisi.

      Siksi itse vertailen kasinoita ja bonuksia ennen pelaamista. Jos etsit vaihtoehtoja, kannattaa katsoa esimerkiksi:

      https://kasinofreespins.com

      Sieltä löytyy eri kasinoiden vertailuja sekä ilmaiskierroksia, joilla voi testata pelejä pienemmällä riskillä. Toki lopputulos riippuu aina tuurista, mutta ainakin kasinoiden välillä on eroja käyttökokemuksessa ja tarjouksissa. 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe