kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo miehen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta.
Oletteko saaneet miehen lapset
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko saarnaat naisen lapset kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo naisen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta. - Anonyymi
Ei olla, luovutettiin jo 20 v sitten. Nyt ovat ytöttömiä aikuisia vailla koulutusta. Asuvat äitinsä helmoissa ja meillä käyvät syömässä ja kinuamassa rahaa. Emmeanna kun sanoin miehelle, lasten isälle että tienatkoot itse rahansa. Kaipa mies on niin lepsu et antaa silti rahaa lapsilleen, minä olen tieukka, en elätä laiskureita.
- Anonyymi
Jos ette eläisi tynnyrissä, niin tietäisitte, että kesätöitä ei nyt ole tarjolla koululaisille ja opiskelijoille.
- Anonyymi
Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.
Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.
Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee.Aina ei löydy työtä niitä haluaville. Kyllä jos jotain löytyy niin ne menevät suhteilla sukulaisille ei auta, kun ei ole suhteita.
Mollin sivuilla on vaikka mitä ja Mutta työkokeilu on tarkoitettu työttömille ei opiskelijoille .Kaupungille ei kantsi mennä ihan oma-aloitteisesti siivoamaan , kun siitä ei saa latin latia.
Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta , mutta ei palkan maksajia, vaan jotain muuta on keksittävä nyt koronan takia on vieläkin vaikeampaa mitään saada ei ole varaa syödä sipsejä ,sitä laihtuu ihan olemattomiin , ei voi mitään.
- Anonyymi
Kotona tehty työ on aivan turhaa,Herää pakostakin kysymys "Kelle Teet"?
Nämä uusioperheiden "kermaperseet" siitä sitten tappelee perintöjen tapaan.
Syöden ensin eronneiden perheiden "ositukset"leskenoikeudella kermaperseiden
eduksi.Lapsityövoima tulee kotitiloilla kieltää ja samoin lastenhoito lapsilla.
Hoitakoon työt ne jotka lapset tekevätkin,mitä siitä ulisee!- Anonyymi
Joo sillon kun isä hylkää lapsensa niin heille ei kuulu yhtään mitään.
Uudet lapset perii kaiken tai siten jos naikkosella on lapsia niin heille koska mies on kuitenkin naikkosen lasten kanssa enempi kuin omiensa.
Mitä ex vaimon lapset tarvii, ei mitään heillä on tapeeksi siinä et jaksaa äitiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918