Oletteko saaneet miehen lapset

Anonyymi

kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo miehen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta.

7

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko saarnaat naisen lapset kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
      Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo naisen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta.

• Anonyymi

Ei olla, luovutettiin jo 20 v sitten. Nyt ovat ytöttömiä aikuisia vailla koulutusta. Asuvat äitinsä helmoissa ja meillä käyvät syömässä ja kinuamassa rahaa. Emmeanna kun sanoin miehelle, lasten isälle että tienatkoot itse rahansa. Kaipa mies on niin lepsu et antaa silti rahaa lapsilleen, minä olen tieukka, en elätä laiskureita.

• Anonyymi

Jos ette eläisi tynnyrissä, niin tietäisitte, että kesätöitä ei nyt ole tarjolla koululaisille ja opiskelijoille.

• Anonyymi

Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.

Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.

Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee.

Aina ei löydy työtä niitä haluaville. Kyllä jos jotain löytyy niin ne menevät suhteilla sukulaisille ei auta, kun ei ole suhteita.

Mollin sivuilla on vaikka mitä ja Mutta työkokeilu on tarkoitettu työttömille ei opiskelijoille .Kaupungille ei kantsi mennä ihan oma-aloitteisesti siivoamaan , kun siitä ei saa latin latia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta , mutta ei palkan maksajia, vaan jotain muuta on keksittävä nyt koronan takia on vieläkin vaikeampaa mitään saada ei ole varaa syödä sipsejä ,sitä laihtuu ihan olemattomiin , ei voi mitään.

• Anonyymi

Kotona tehty työ on aivan turhaa,Herää pakostakin kysymys "Kelle Teet"?
      Nämä uusioperheiden "kermaperseet" siitä sitten tappelee perintöjen tapaan.
      Syöden ensin eronneiden perheiden "ositukset"leskenoikeudella kermaperseiden
      eduksi.Lapsityövoima tulee kotitiloilla kieltää ja samoin lastenhoito lapsilla.
      Hoitakoon työt ne jotka lapset tekevätkin,mitä siitä ulisee!

• Anonyymi

Joo sillon kun isä hylkää lapsensa niin heille ei kuulu yhtään mitään.

Uudet lapset perii kaiken tai siten jos naikkosella on lapsia niin heille koska mies on kuitenkin naikkosen lasten kanssa enempi kuin omiensa.

Mitä ex vaimon lapset tarvii, ei mitään heillä on tapeeksi siinä et jaksaa äitiään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2973
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1376
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1140
    6. 37
      1011
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe