Oletteko saaneet miehen lapset

Anonyymi

kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo miehen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletteko saarnaat naisen lapset kesätöihin? Meilla olen yrittänyt laittaa maatiloille lantaa luomaan, torille myymään villasukkia, kadunlakaisijaksi ja koiranulkoiluttajiksi, mutta ei työt kelpaa. Kiva olla vaan laiskana kotona. Nytkin ovat laiskana kotonaan läskit senkun lotisee kun ei jakseta mennä ulos ja muiden mukaan.
      Mun lapset ovat ahkerasti koulutehtävien kimpussa, ulkoilevat ja syövät hyvin, sekä auttavat kotiaskareissa, joten olen sanonutkin ettei kesätöitä tarvi etsiä, niin ovat tomeria ihmsiiä. Söälittää nuo naisen lapset kun ei mikään innosta. Hyvä et jaksaa sohvalta nousta.

    • Anonyymi

      Ei olla, luovutettiin jo 20 v sitten. Nyt ovat ytöttömiä aikuisia vailla koulutusta. Asuvat äitinsä helmoissa ja meillä käyvät syömässä ja kinuamassa rahaa. Emmeanna kun sanoin miehelle, lasten isälle että tienatkoot itse rahansa. Kaipa mies on niin lepsu et antaa silti rahaa lapsilleen, minä olen tieukka, en elätä laiskureita.

    • Anonyymi

      Jos ette eläisi tynnyrissä, niin tietäisitte, että kesätöitä ei nyt ole tarjolla koululaisille ja opiskelijoille.

      • Anonyymi

        Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.

        Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on töitä niitä haluaville. Kyllä töitä löytyy mutta laiskurit eivät edes etsi.

        Työkkärin sivuilla on vaikka mitä ja aina voi mennä työkokeiluun tai ihan itse siivoon kaupukia lakaseen ja kerää roskia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta kaikki eivät halua, vaan kivampi maata sohvalla ja syödä sipsejä lihoa ja olla vaan kun toiset tekee.

        Aina ei löydy työtä niitä haluaville. Kyllä jos jotain löytyy niin ne menevät suhteilla sukulaisille ei auta, kun ei ole suhteita.

        Mollin sivuilla on vaikka mitä ja Mutta työkokeilu on tarkoitettu työttömille ei opiskelijoille .Kaupungille ei kantsi mennä ihan oma-aloitteisesti siivoamaan , kun siitä ei saa latin latia.
        Itse kannattaa myös kysellä. Töitä on mutta , mutta ei palkan maksajia, vaan jotain muuta on keksittävä nyt koronan takia on vieläkin vaikeampaa mitään saada ei ole varaa syödä sipsejä ,sitä laihtuu ihan olemattomiin , ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Kotona tehty työ on aivan turhaa,Herää pakostakin kysymys "Kelle Teet"?
      Nämä uusioperheiden "kermaperseet" siitä sitten tappelee perintöjen tapaan.
      Syöden ensin eronneiden perheiden "ositukset"leskenoikeudella kermaperseiden
      eduksi.Lapsityövoima tulee kotitiloilla kieltää ja samoin lastenhoito lapsilla.
      Hoitakoon työt ne jotka lapset tekevätkin,mitä siitä ulisee!

      • Anonyymi

        Joo sillon kun isä hylkää lapsensa niin heille ei kuulu yhtään mitään.

        Uudet lapset perii kaiken tai siten jos naikkosella on lapsia niin heille koska mies on kuitenkin naikkosen lasten kanssa enempi kuin omiensa.

        Mitä ex vaimon lapset tarvii, ei mitään heillä on tapeeksi siinä et jaksaa äitiään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe