Vitun DNA!
Ihmettelin, miksi netti katkaistu - lasku mennyt PERINTÄÄN, koska maksua ei maksettu!
WTF? En saanut ENSIMMÄISTÄKÄÄN maksua/maksumuistusta kotiin tai sähköpostiin!
Kaikki saatanan DNA-uutiskirjeet sen sijaan mailliin tulee. Vittu mitä palvelua! Ensimmäistä kertaa menee laskut perintään ja kiitos siitä DNA!!!!!
DNA kusettaa WTF!
2
94
Vastaukset
Minulla viime vuonna 3kpl, hammaslääkärilläni myös kolme laskua...
Postiin valitus -> selvitys "kirje toimitettu kotiin". Asun kerrostalossa, eivät viitsi edes pudottaa alas joten kuka tahansa voi poimia postilaatikon reunalta postini kun olen töissä-olettaen että posti muka oikeasti toimittanut ko. kirjeet !- Anonyymi
Eivät tietystikään voi lähettää tekstiviestiä, sillä ...
Keksikää tuohon hyvä perustelu. Tekstiviestit eivät käytännössä häviä ja niiden lähetys voidaan aina jäljittää. Jokainen DNA:n työtekijä kyllä ymmärtää mistä on kysymys, mutta kukaan ei uskalla puuttua asiaan.
Osa asiakkaista on tietysti antanut vahingossa väärän email-osoitteen ja väärän puhelinnumeron ja töpeksinyt monella muullakin tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648