Vitun DNA!
Ihmettelin, miksi netti katkaistu - lasku mennyt PERINTÄÄN, koska maksua ei maksettu!
WTF? En saanut ENSIMMÄISTÄKÄÄN maksua/maksumuistusta kotiin tai sähköpostiin!
Kaikki saatanan DNA-uutiskirjeet sen sijaan mailliin tulee. Vittu mitä palvelua! Ensimmäistä kertaa menee laskut perintään ja kiitos siitä DNA!!!!!
DNA kusettaa WTF!
2
94
Vastaukset
Minulla viime vuonna 3kpl, hammaslääkärilläni myös kolme laskua...
Postiin valitus -> selvitys "kirje toimitettu kotiin". Asun kerrostalossa, eivät viitsi edes pudottaa alas joten kuka tahansa voi poimia postilaatikon reunalta postini kun olen töissä-olettaen että posti muka oikeasti toimittanut ko. kirjeet !- Anonyymi
Eivät tietystikään voi lähettää tekstiviestiä, sillä ...
Keksikää tuohon hyvä perustelu. Tekstiviestit eivät käytännössä häviä ja niiden lähetys voidaan aina jäljittää. Jokainen DNA:n työtekijä kyllä ymmärtää mistä on kysymys, mutta kukaan ei uskalla puuttua asiaan.
Osa asiakkaista on tietysti antanut vahingossa väärän email-osoitteen ja väärän puhelinnumeron ja töpeksinyt monella muullakin tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779