Vitun DNA!
Ihmettelin, miksi netti katkaistu - lasku mennyt PERINTÄÄN, koska maksua ei maksettu!
WTF? En saanut ENSIMMÄISTÄKÄÄN maksua/maksumuistusta kotiin tai sähköpostiin!
Kaikki saatanan DNA-uutiskirjeet sen sijaan mailliin tulee. Vittu mitä palvelua! Ensimmäistä kertaa menee laskut perintään ja kiitos siitä DNA!!!!!
DNA kusettaa WTF!
2
119
Vastaukset
Minulla viime vuonna 3kpl, hammaslääkärilläni myös kolme laskua...
Postiin valitus -> selvitys "kirje toimitettu kotiin". Asun kerrostalossa, eivät viitsi edes pudottaa alas joten kuka tahansa voi poimia postilaatikon reunalta postini kun olen töissä-olettaen että posti muka oikeasti toimittanut ko. kirjeet !- Anonyymi
Eivät tietystikään voi lähettää tekstiviestiä, sillä ...
Keksikää tuohon hyvä perustelu. Tekstiviestit eivät käytännössä häviä ja niiden lähetys voidaan aina jäljittää. Jokainen DNA:n työtekijä kyllä ymmärtää mistä on kysymys, mutta kukaan ei uskalla puuttua asiaan.
Osa asiakkaista on tietysti antanut vahingossa väärän email-osoitteen ja väärän puhelinnumeron ja töpeksinyt monella muullakin tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599