Entisenä Puolankalaisena ihmettelen näitä kommenteja ja kirjoituksia,oli asia mikä tahansa. Omituista. En ymmärrä. Onko tyhmyyttä,ymmärtämättömyyttä vai sitä kuuluisaa kainuulaisia kateutta. Huh....
Ihmettelyä
32
3016
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoisen katkeria ovat jäljelläolevat jotka eivät ole vielä suuresta portista kulkeneet..
- Anonyymi
Niin minäkin ihmettelen. Onko nämä kirjoittelijat käyneet muualla kuin Puolangalta. Yhtä vikinää ja valitusta ja ihmisten arvostelua. Täällä on paljon hyvää ja niin on kiva käydä asioilla on niin hyvää palvelua. Kiitos paljon.
- Anonyymi
Hienoa.että asioitte Puolangalla.Täällähän voi olla juuri sitä mitä etsittekin.
- Anonyymi
Entisten puolankalaisten ei tulisi olla täällä nyt eikä yhdenkään mökkiläisen.Kamppeet kasaan ja omalle sote-alueelle
- Anonyymi
Nykyisenä puolankalaisena totean, että totuuden ilmaiseminen kirjallisesti on sellaista myrkkyä, jota ei ymmärretä. Eikä tarvitsekaan. Typerät ole milloinkaan ymmärtäneet todellisuutta. Heidän valistaminen on pelkkää ajanhukkaa.
Tämä ei ole pessimismileikkiä tai feikkiä. Todellinen työllisyys ja hyvinvointi ei lisäänny verovaroilla tuetuissa (leader, yms) tai julkishallinnon viroissa ja toimissa. Avoimen sektorin hommissa taas konkurssi on vain yksityisen yrityksen eräs luonnollinen kehityskulku. Riskinotossa. Pääosa yksityistä yrityksistä päätyy konkurssiin ennemmin taikka myöhemmin, eikä rohkeat ja osaaavat sellaista pelkää. Vastoin kuin julkishallinnon elättipelkurit.
Millaisessa fantasiassa entinen puolankalainen kuvittelee nykyisten puolankalaisten elävän? Kaikkiko samassa kuin ex-kunnanjohtajan pojat eli verovaroin, vippaskonteilla kyhätyissä omatekoisissa projekteissa, jossa lystin maksaa Unionin varainsiirrot eli loppuviimein avoimen sektorin työntekijät ja yrittäjät. - Anonyymi
Sivistymätöntä yksinkertaista porukkaa.
Opetelkaa edes kirjoittamaan oikein
Ihana paikka jonne valitettavasti jääneet ainoastaan nuo kaljaa kittaavat typerykset
Ja tulen käymään ehdottomasti mutta paikkakuntalaisia en kaipaa- Anonyymi
Jospa opettelit itse kirjottamaan oikein. Lause päättyy pisteeseen ja uusi alkaa isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Ootpa viisas sivistynyt.
- Anonyymi
Taitaa olla teksti Suomussalmen puolelta! Äläkä mäne kovin optimistisesti Puolangalle käymään, ei sinne pettuleivänpurijoita kaivata. Onhan se hyvä, että edes yksi sivistynyt löytyi, vuan on viärästä paikasta.
- Anonyymi
Ihmettelen sitä, että miten eräät puolankalaiset nuoret saa jatkaa rikollista toimintaansa vuodesta toiseen. Aina pääsevät kuin koira veräjästä, ja faneja riittää.
- Anonyymi
Nuoretko jatkaa rikollista toimintaa!!!! Nyt olen ihan pihalla!!! Tarkenna vähän, että tietäs mitä tarkoitat! PS. Nimiä ei tarvitse ilmoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoretko jatkaa rikollista toimintaa!!!! Nyt olen ihan pihalla!!! Tarkenna vähän, että tietäs mitä tarkoitat! PS. Nimiä ei tarvitse ilmoittaa!
Eihän täällä edes ole nuorisoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä edes ole nuorisoa.
Olisit käynyt Specsaversilla.
- Anonyymi
Olen muuttamassa Puolangalle. Ja luulen tietäväni mihin päädyn, oli hauska lukea elämänsä menettäneitä. "Te menettäneet, minä en. Vanha juoppo täällä kuvittelee.
- Anonyymi
Lankalaisena voin todeta kateutta. Tyhjäntoimittajat huutelee asioista tietämättöminä kylänjuoruja totena.
- Anonyymi
Lankalaisena totean minäkin, että hautuumaa ja poismuutto korjaa vuosi vuodelta paremmaksi kotikuntaamme.
- Anonyymi
Puolangan kartta pitäisi olla lyijykynällä piirretty, jotta ajan saatossa puolanka voidaan pyyhkiä pyyhekumilla pois kartalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolangan kartta pitäisi olla lyijykynällä piirretty, jotta ajan saatossa puolanka voidaan pyyhkiä pyyhekumilla pois kartalta.
Ompa negatiivistä ajattelua. Täällä on kaikki hyvin. Ei kannata luulla olevansa parempi kuin joku muu. Yrittäkää virkistyä.
- Anonyymi
Minä lakkasin ihmettelemästä aikoja sitten .
- Anonyymi
Jee. Mukavaa olla Puolangalta. Olen aina Puolankalainen ja nautin siitä
. Nauti myös sinäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee. Mukavaa olla Puolangalta. Olen aina Puolankalainen ja nautin siitä
. Nauti myös sinäkin.En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!
Kuule muuta ristijärvelle siellä piisaa asustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule muuta ristijärvelle siellä piisaa asustaa.
Sinnehän juuri muutti yrittäjäperhe latvasta. Mukana meni valtionavut Ristijärven kunnalle. Noin 30.000 euroa/ vuosi.
Syynä kunnallinen lapsenhoito oli kusetusta paikallisen kepujäsenkirjalla puoskaroivan maatilallisen taholta. Pormestari (kesk) on tälle maatalopuoskarille (kesk) antanut tittelin "sivistysjohtaja".
Ihmettelen nykyisenä puolankalaisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!
Kerroppa meille se "etupajula" kainuussa!
- Anonyymi
Kun olin Maalimaa kiertämässä koko ajan kaipasin Puolangalle takasin. Kun maalimalla
Loppu työt pakkasin kamat, eukon ja mukulat autoon ja palattiin Puolangalle. Ei Puolangallakaan töitä oo mutta on ilmaa hengittää, tilaa ja avaruutta sekä.ystävällisiä ihmisiä joiden olemassaolon olin jo unohtanut. Elämäni paras päätös oli palata Puolangalle, omasta metsästä lämmityspuut kalat järvestä, lihat metsästä potut ja kasvikset omasta maasta, marjat ja sienet metsästä. Työttömyyskorvauksesta jää vielä rahaa kerta vuodessa käydä ulkomaillakin. Mitä sitä enää ihminen muuta kaipaa. Puolanka on meijän perheelle paratiisi.- Anonyymi
Kiva kuulla. Olen myös viihtynyt hyvin täällä. Tekemistä riittää ja on kivoja ihmisiä ympärillä. Mitä muuta enää kaipaa. Nautitaan näistä.
- Anonyymi
Puolankanka hyvä asuinpaikka. Tulkoonka pisteet ja pilkut nurin tai narin. Langalla toimii sotepalvelu. On järjestetty lapsille päivähuolto. Koulutus korona tilatteessa kiitetävää. Opetatajat lujila.. Te valittajat pankaa tietonne kehitykseen.
- Anonyymi
Puolanka ei ole hyvä ... se on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolanka ei ole hyvä ... se on paras.
Hyvä kommentti. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Apteekin osin henkilökunta ei ymmärrä mitä tarkoittaa vaitiolovelvollisuus
- Anonyymi
Ja yllättyneitä olivat?
- Anonyymi
Katteutta ja sairautta!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768