Ihmettelyä

Anonyymi

Entisenä Puolankalaisena ihmettelen näitä kommenteja ja kirjoituksia,oli asia mikä tahansa. Omituista. En ymmärrä. Onko tyhmyyttä,ymmärtämättömyyttä vai sitä kuuluisaa kainuulaisia kateutta. Huh....

32

2998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoisen katkeria ovat jäljelläolevat jotka eivät ole vielä suuresta portista kulkeneet..

    • Anonyymi

      Niin minäkin ihmettelen. Onko nämä kirjoittelijat käyneet muualla kuin Puolangalta. Yhtä vikinää ja valitusta ja ihmisten arvostelua. Täällä on paljon hyvää ja niin on kiva käydä asioilla on niin hyvää palvelua. Kiitos paljon.

      • Anonyymi

        Hienoa.että asioitte Puolangalla.Täällähän voi olla juuri sitä mitä etsittekin.


    • Anonyymi

      Entisten puolankalaisten ei tulisi olla täällä nyt eikä yhdenkään mökkiläisen.Kamppeet kasaan ja omalle sote-alueelle

    • Anonyymi

      Nykyisenä puolankalaisena totean, että totuuden ilmaiseminen kirjallisesti on sellaista myrkkyä, jota ei ymmärretä. Eikä tarvitsekaan. Typerät ole milloinkaan ymmärtäneet todellisuutta. Heidän valistaminen on pelkkää ajanhukkaa.

      Tämä ei ole pessimismileikkiä tai feikkiä. Todellinen työllisyys ja hyvinvointi ei lisäänny verovaroilla tuetuissa (leader, yms) tai julkishallinnon viroissa ja toimissa. Avoimen sektorin hommissa taas konkurssi on vain yksityisen yrityksen eräs luonnollinen kehityskulku. Riskinotossa. Pääosa yksityistä yrityksistä päätyy konkurssiin ennemmin taikka myöhemmin, eikä rohkeat ja osaaavat sellaista pelkää. Vastoin kuin julkishallinnon elättipelkurit.

      Millaisessa fantasiassa entinen puolankalainen kuvittelee nykyisten puolankalaisten elävän? Kaikkiko samassa kuin ex-kunnanjohtajan pojat eli verovaroin, vippaskonteilla kyhätyissä omatekoisissa projekteissa, jossa lystin maksaa Unionin varainsiirrot eli loppuviimein avoimen sektorin työntekijät ja yrittäjät.

    • Anonyymi

      Sivistymätöntä yksinkertaista porukkaa.
      Opetelkaa edes kirjoittamaan oikein
      Ihana paikka jonne valitettavasti jääneet ainoastaan nuo kaljaa kittaavat typerykset
      Ja tulen käymään ehdottomasti mutta paikkakuntalaisia en kaipaa

      • Anonyymi

        Jospa opettelit itse kirjottamaan oikein. Lause päättyy pisteeseen ja uusi alkaa isolla alkukirjaimella.


      • Anonyymi

        Ootpa viisas sivistynyt.


      • Anonyymi

        Taitaa olla teksti Suomussalmen puolelta! Äläkä mäne kovin optimistisesti Puolangalle käymään, ei sinne pettuleivänpurijoita kaivata. Onhan se hyvä, että edes yksi sivistynyt löytyi, vuan on viärästä paikasta.


    • Anonyymi

      Ihmettelen sitä, että miten eräät puolankalaiset nuoret saa jatkaa rikollista toimintaansa vuodesta toiseen. Aina pääsevät kuin koira veräjästä, ja faneja riittää.

      • Anonyymi

        Nuoretko jatkaa rikollista toimintaa!!!! Nyt olen ihan pihalla!!! Tarkenna vähän, että tietäs mitä tarkoitat! PS. Nimiä ei tarvitse ilmoittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoretko jatkaa rikollista toimintaa!!!! Nyt olen ihan pihalla!!! Tarkenna vähän, että tietäs mitä tarkoitat! PS. Nimiä ei tarvitse ilmoittaa!

        Eihän täällä edes ole nuorisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä edes ole nuorisoa.

        Olisit käynyt Specsaversilla.


    • Anonyymi

      Olen muuttamassa Puolangalle. Ja luulen tietäväni mihin päädyn, oli hauska lukea elämänsä menettäneitä. "Te menettäneet, minä en. Vanha juoppo täällä kuvittelee.

    • Anonyymi

      Lankalaisena voin todeta kateutta. Tyhjäntoimittajat huutelee asioista tietämättöminä kylänjuoruja totena.

    • Anonyymi

      Lankalaisena totean minäkin, että hautuumaa ja poismuutto korjaa vuosi vuodelta paremmaksi kotikuntaamme.

      • Anonyymi

        Puolangan kartta pitäisi olla lyijykynällä piirretty, jotta ajan saatossa puolanka voidaan pyyhkiä pyyhekumilla pois kartalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolangan kartta pitäisi olla lyijykynällä piirretty, jotta ajan saatossa puolanka voidaan pyyhkiä pyyhekumilla pois kartalta.

        Ompa negatiivistä ajattelua. Täällä on kaikki hyvin. Ei kannata luulla olevansa parempi kuin joku muu. Yrittäkää virkistyä.


    • Anonyymi

      Minä lakkasin ihmettelemästä aikoja sitten .

      • Anonyymi

        Jee. Mukavaa olla Puolangalta. Olen aina Puolankalainen ja nautin siitä
        . Nauti myös sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee. Mukavaa olla Puolangalta. Olen aina Puolankalainen ja nautin siitä
        . Nauti myös sinäkin.

        En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!

        Kuule muuta ristijärvelle siellä piisaa asustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule muuta ristijärvelle siellä piisaa asustaa.

        Sinnehän juuri muutti yrittäjäperhe latvasta. Mukana meni valtionavut Ristijärven kunnalle. Noin 30.000 euroa/ vuosi.
        Syynä kunnallinen lapsenhoito oli kusetusta paikallisen kepujäsenkirjalla puoskaroivan maatilallisen taholta. Pormestari (kesk) on tälle maatalopuoskarille (kesk) antanut tittelin "sivistysjohtaja".

        Ihmettelen nykyisenä puolankalaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä haluaisi asua Puolangalla, tai Kuhmossa. Molemmat todellisia takapajuloita Kainuussa!!

        Kerroppa meille se "etupajula" kainuussa!


    • Anonyymi

      Kun olin Maalimaa kiertämässä koko ajan kaipasin Puolangalle takasin. Kun maalimalla
      Loppu työt pakkasin kamat, eukon ja mukulat autoon ja palattiin Puolangalle. Ei Puolangallakaan töitä oo mutta on ilmaa hengittää, tilaa ja avaruutta sekä.ystävällisiä ihmisiä joiden olemassaolon olin jo unohtanut. Elämäni paras päätös oli palata Puolangalle, omasta metsästä lämmityspuut kalat järvestä, lihat metsästä potut ja kasvikset omasta maasta, marjat ja sienet metsästä. Työttömyyskorvauksesta jää vielä rahaa kerta vuodessa käydä ulkomaillakin. Mitä sitä enää ihminen muuta kaipaa. Puolanka on meijän perheelle paratiisi.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Olen myös viihtynyt hyvin täällä. Tekemistä riittää ja on kivoja ihmisiä ympärillä. Mitä muuta enää kaipaa. Nautitaan näistä.


    • Anonyymi

      Puolankanka hyvä asuinpaikka. Tulkoonka pisteet ja pilkut nurin tai narin. Langalla toimii sotepalvelu. On järjestetty lapsille päivähuolto. Koulutus korona tilatteessa kiitetävää. Opetatajat lujila.. Te valittajat pankaa tietonne kehitykseen.

      • Anonyymi

        Puolanka ei ole hyvä ... se on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolanka ei ole hyvä ... se on paras.

        Hyvä kommentti. Olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Apteekin osin henkilökunta ei ymmärrä mitä tarkoittaa vaitiolovelvollisuus

      • Anonyymi

        Ja yllättyneitä olivat?


    • Anonyymi

      Katteutta ja sairautta!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe