Ei pidä kiristää elatusapua

Anonyymi

Ihmistä voi uhkailla monella tapaa. Entinen akka kiristi minulta elatusapua, vaikka minulla oli vaikeaa. Sossu kiristi minulta paljon rahaa, joka meni akan lompakkoon. Lapset saivat olla nälissään hänen vuokseen. Itse annoin vähäiset ruokani lapsille.
Nyt kun tuo paska- apu akalle on loppunut, hän on matkustellut rahoillani jatkuvasti. Tosin tällä hetkellä hän ei pääse mihinkään Koronan takia. Ihmeen paljon varaa matkustella työttömäksi. Kuitenkaan hän ei ruokkinut lapsia.
Elatusavun vuoksi jouduin ottamaan lainaa. Onneksi se on maksettu 2022 pois.
En voi koskaan antaa anteeksi, että hän kiristi minua.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ei tämä asia voi oikeasti olla näin” – Risto määrättiin maksamaan elatus­maksuja lapselle, jonka biologinen isä hän ei ole: Näin taistelu jatkuu

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006489106.html

      Onnistuisikohan vaatia elatusapuja neljästä lapsestani eri tyttöystäviltä, kun olen seurustellut muidenkin kuin lasten äidin kanssa?
      Noita tyttöystäviä on ollut kolmisenkymmentä vuosien mittaan.
      Jos saisi jokaiselta ees vähän pätäkkää niin elämä ois helpompaa. Ei olisi pakko käydä töissä enää.

      • Anonyymi

        Miehelle elatusmaksut toisen siittämästä lapsesta

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi miehen maksamaan elatusmaksuja lapsesta, jonka hänen vaimonsa teki miehen tietämättä avioliiton ulkopuolella vieraan miehen kanssa.

        Onko enää millään mitään väliä? Ei näköjään ole.

        Tilastojen mukaan joka 25. suomalaisisä kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.

        AINA on syytä tehdä isyystesti heti lapsen syntymän jälkeen. Kaikissa tapauksissa.
        Kukaan edellämainituista "isistä" ei ole voinut uskoa tai aavistaa että äiti olisi jaellut myös muille miehille ja tullut vieraille jakamisesta raskaaksi.

        Nuorten miesten kannattaa miettiä onko järkevää tehdä lapsia yleensäkään kun suurin osa pareista päätyy kuitenkin eroon ja mies joutuu käytännössä AINA maksajan rooliin, myös muissa asioissa kuin lapsen osalta.
        Vai onko jollakin tiedossa että eron yhteydessä yhteinen omistusasunto on määrätty miehelle ja nainen olisi vielä määrätty maksamaan elatusapua sen lisäksi että on yksin rahoittanut koko omistusasunnon oston ja siihen liittyvät hankinnat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle elatusmaksut toisen siittämästä lapsesta

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi miehen maksamaan elatusmaksuja lapsesta, jonka hänen vaimonsa teki miehen tietämättä avioliiton ulkopuolella vieraan miehen kanssa.

        Onko enää millään mitään väliä? Ei näköjään ole.

        Tilastojen mukaan joka 25. suomalaisisä kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.

        AINA on syytä tehdä isyystesti heti lapsen syntymän jälkeen. Kaikissa tapauksissa.
        Kukaan edellämainituista "isistä" ei ole voinut uskoa tai aavistaa että äiti olisi jaellut myös muille miehille ja tullut vieraille jakamisesta raskaaksi.

        Nuorten miesten kannattaa miettiä onko järkevää tehdä lapsia yleensäkään kun suurin osa pareista päätyy kuitenkin eroon ja mies joutuu käytännössä AINA maksajan rooliin, myös muissa asioissa kuin lapsen osalta.
        Vai onko jollakin tiedossa että eron yhteydessä yhteinen omistusasunto on määrätty miehelle ja nainen olisi vielä määrätty maksamaan elatusapua sen lisäksi että on yksin rahoittanut koko omistusasunnon oston ja siihen liittyvät hankinnat...

        Avioehto on keksitty jo aikoja sitten, meikäläinen , kun erosi niin kämppä jäi mulle, jonka olin jo ennen avioliittoani ostanut ja myös perintönä saatu kesämökki, meillä oli avioehto ja vanhempani oli tehneet lakimiehellä sellaisen ehdon, ettei perintö koske aviopuolisoa.
        Olen nainen ja meillä on vain yksi lapsi , exäni ei maksa mitään elareita elari tulee yhteiskunnalta, Exä työtön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioehto on keksitty jo aikoja sitten, meikäläinen , kun erosi niin kämppä jäi mulle, jonka olin jo ennen avioliittoani ostanut ja myös perintönä saatu kesämökki, meillä oli avioehto ja vanhempani oli tehneet lakimiehellä sellaisen ehdon, ettei perintö koske aviopuolisoa.
        Olen nainen ja meillä on vain yksi lapsi , exäni ei maksa mitään elareita elari tulee yhteiskunnalta, Exä työtön.

        Kannattaa pysyä sinkkuna. Ei tule erosotkuja ja muuta sellaista👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle elatusmaksut toisen siittämästä lapsesta

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi miehen maksamaan elatusmaksuja lapsesta, jonka hänen vaimonsa teki miehen tietämättä avioliiton ulkopuolella vieraan miehen kanssa.

        Onko enää millään mitään väliä? Ei näköjään ole.

        Tilastojen mukaan joka 25. suomalaisisä kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.

        AINA on syytä tehdä isyystesti heti lapsen syntymän jälkeen. Kaikissa tapauksissa.
        Kukaan edellämainituista "isistä" ei ole voinut uskoa tai aavistaa että äiti olisi jaellut myös muille miehille ja tullut vieraille jakamisesta raskaaksi.

        Nuorten miesten kannattaa miettiä onko järkevää tehdä lapsia yleensäkään kun suurin osa pareista päätyy kuitenkin eroon ja mies joutuu käytännössä AINA maksajan rooliin, myös muissa asioissa kuin lapsen osalta.
        Vai onko jollakin tiedossa että eron yhteydessä yhteinen omistusasunto on määrätty miehelle ja nainen olisi vielä määrätty maksamaan elatusapua sen lisäksi että on yksin rahoittanut koko omistusasunnon oston ja siihen liittyvät hankinnat...

        Niin. Minun aikuinen poika on viisas. Sanoi,ettei ala isäksi eikä huoli yh mammaa emännäksi.


    • Anonyymi

      Mutta aloittajalle: millä uhalla exäsi pystyi kiristämään sinua? Ensimmäisellä kerralla, kun naine ei vielä saa jokaista oikeudenkäyntiä ilmaiseksi ei saa sopia mitään valvojalla. Sen jälkeen muutosten teko on kallista miehelle

      • Anonyymi

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksin huollon" Ilman lasten oikeuksia isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse koulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..


      • Anonyymi

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksinhuollon" Ilman lasten oikeuksia
        isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse kulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..


      • Anonyymi

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksinhuollon" Ilman lasten oikeuksia
        isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse kulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..


      • Anonyymi

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksinhuollon" Ilman lasten oikeuksia
        isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse kulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksinhuollon" Ilman lasten oikeuksia
        isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse kulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..

        Miksi kopioit jotain samaa viestiäsi, joka hyvin epälooginenkin? Puhut saaneesi ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiisi ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kopioit jotain samaa viestiäsi, joka hyvin epälooginenkin? Puhut saaneesi ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiisi ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko..

        Mitä lähestymiskieltoa, kuka hakee ja kenelle- ei ole tullut hakemusta???
        En ole koskaan puhunut saaneeni lähestymiskiellon- Itse koko ajan puhut "saaneeni ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiini ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko.."

        Äänestä

        Kommentoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kopioit jotain samaa viestiäsi, joka hyvin epälooginenkin? Puhut saaneesi ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiisi ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko..

        Ex-akka ei ole koskaan saanut mitään ilmaiseksi paitsi perusteettoman "yksinhuollon" Ilman lasten oikeuksia
        isäänsä- ja sukuunsa; perätön lausuma tuomioistuimessa 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja vieraannuttaja äideille- ja viranomaisille ei ole koskaan elatuksia maksettu- ex-akka hävisi jutun ja maksoi itse kulunsa hakijana lapsen elatuksesta vieraannuttamilleen lapsille..

        Piilota
        Miksi kopioit jotain samaa viestiäsi, joka hyvin epälooginenkin? Puhut saaneesi ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiisi ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko..


        Äänestä

        Kommentoi


        Anonyymi
        11.06.2021 16:01

        Anonyymi kirjoitti:
        Miksi kopioit jotain samaa viestiäsi, joka hyvin epälooginenkin? Puhut saaneesi ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiisi ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko..

        Lue lisää
        Mitä lähestymiskieltoa, kuka hakee ja kenelle- ei ole tullut hakemusta???
        En ole koskaan puhunut saaneeni lähestymiskiellon- Itse koko ajan puhut "saaneeni ilmeisesti lähestymiskiellon lapsiini ja väität sen ollleen perusteeton. Jos se omlut perusteeton, mikset sitten halua olla lastesi kanssa? Taidat olla jollain tavalla melko pihalla kaikesta? Niinkuin lumiukko.."

        Äänestä

        Kommentoi


        Äänestä

        Kommentoi

        Default user icon
        Kommentoi aloitusta...
        Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

        Takaisin ylös
        LUETUIMMAT KESKUSTELUT
        PÄIVÄ
        VIIKKO
        KUUKAUSI
        Vanheneminen ja ulkonäkö
        Vanheneminen. Onko teistä helppo hyväksyä iän tuomat rypyt, veltostumiset, mahamakkarat, kaksoisleuat, kalkkunakaulat jne. Katsotteko iloisin mielin p
        09.06.2021 14:10
        60 plus
        94
        4123
        Taas riidelty Stefun jahdilla
        Juhlat huipentuivat taas riitelyyn. Stefu jätti Sofin ja muun seurueen jahdille kovaäänisen ja v sanoja sisältäneen riidan päätteeksi. Seiska
        09.06.2021 16:52
        Kotimaiset julkkisjuorut
        135
        4092
        Kenen lie rahat?
        Syyttäjä kysyy Espanjassa asunnosta takavarikoiduista rahoista. Ranta-aho sanoo, että ne eivät olleet hänen rahojaan. - Ne olivat alakerrassa asunnos
        09.06.2021 15:27
        Kotimaiset julkkisjuorut
        167
        2006
        Martina Aitolehti julkaisi dramaattisen päivityksen Vamma on vakava ja leikkaus on välttämätö
        Tämähän on seuraus kun ei ole mitään koulutusta miten treenataan tosissaan,ei sitä vaa paineta ku päätön kana ,että saadaan somee nättejä reenikuvia �
        09.06.2021 07:29
        Kotimaiset julkkisjuorut
        391
        1591
        TAAS Martina avautuu erostaan miljoonannen kerran!
        Ei ole enää totta: https://www.seiska.fi/kotimaa/ihan-kuin-rinta-olisi-revennyt-martina-aitolehti-rehellisena-eroistaan-podcast Laulatko samaa virttä
        09.06.2021 17:56
        Kotimaiset julkkisjuorut
        251
        1414
        suomi24-logo
        Osallistu keskusteluun
        Onko vanhenemisen myötä muuttunut ulkonäkö helppo hyväksyä?
        Vanheneminen. Onko teistä helppo hyväksyä iän tuomat rypyt, veltostumiset, mahamakkarat, kaksoisleuat, kalkkunakaulat jne. Katsotteko iloisin mielin peiliin ja ihastelette eletyn elämän jälkiä? Vai kauhistuttaako peilikuva nyt ja toivotte seuraavan kymmenen vuoden aikana moisen turhamaisuuden katoavan? Onko ulkonäöllä enää merkitystä vai mietitkö, "mitähän nuo muut läskeistäni tms. ajattelevat"?

        94
        Kesämökkikesä ja "mukavat" kesävieraat
        On se vaan mukava kun suvi viimein koitti ja saa nauttia mökkielämästä ja eläkepäivistä. Ja saa nauttia myös kutsumatta saapuvista viikonloppuvieraista. No eihän siinä mitään voihan niistä nauttia mutta kun sitä ei muisteta tulla ruokakaupan kautta, pelkkää olutta eväänä. On vaatimuksia sapuskoille, on laktoosia, vilja allergiaa ja kaikkia muita ripulin tuottajia. Kuka tämmösiä eväitä osaa varailla vieraille ja eivät ole ihan ilmaisiakaan eläkeläisen ostella. Ja entäs se halu auttamiseen taloustöissä. Ei rikkaa ristiin laiteta, ei ole muorille tiskausapua saati siivousapua. Kun on kupu täynnä, onkin aika vetäytyä ruoka ehtoneelle, korkeintaan toivotaan kahvi parin tunnin päähän. Saunassa on tietenkin mukava käydä, kun joku sen lämmittää ja kantaa saunavedet. Näin suomessa ja suloisessa suvessa.

        112
        Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...
        Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdetta-white-trash-meininkia?s24

        3
        Suosikkiankkuri Kirsi Alm-Siira paljastaa Salkkarit roolisuorituksestaan: "Itse olin ehkä vähän..."
        Minkä kouluarvosanan (4-10) antaisit Kirsille heittäytymisestä Salkkarit-rooliin tai mitä ajatuksia uutisankkurin hyppy saippuasarjaan herättää? https://www.suomi24.fi/viihde/suosikkiankkuri-kirsi-alm-siira-paljastaa-salkkarit-roolisuorituksestaan-itse-olin-ehka-vahan?s24

        11
        Perussuomalaisten vaalimainokset pois Helsingin katukuvasta
        Perussuomalaisten paheksuntaa herättäneet vaalisdpraisio46


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe