Isä halveksuu mua

Anonyymi

Tilanne on tää: mun isä puhuu mulle kaikkeen aikaan paheksuvalla ja samalla valittavalla äänensävyllä, ja jos mainitsen siitä se vaa sanoo ettei oo tehny mitää sellasta. Silti se aina kehuskelee sillä et se osaa tulkita äänensävyä ja olettaa ettei kukaan muu osaa sellasta, varsinkaa mä. Aina, kun se menee mun ohi eikä kukaan muu oo näkemässä se tuijottaa mua kauheen halveksuvasti. Nyt kun on tää karanteeni nii se tuntuu päättänee tuhota mun välit mun kavereihin, koska se jatkuvasti sanoo ottavansa multa puhelimen pois viikoks, pari kertaa on tehny nii. En voi ees sanoo vastaan, koska sit se alkaa vaa ladella musta jotai paskaa "huomaamattomasti". En ees näytä mun tunteita, paitsi viha, mut senkin näytän vaa itelleni pitämällä saksii auki mun kurkulla ja sulkemalla niitä siinä. Mun huone on tyyliin täynä jotai kuvii joissa oon onnellinen tai ois, mutten nää niitä koska laitan ne aina kun meen mun huoneesee nii etten nää sitä kuvaa, koska en haluu nähä mun hymyilevän, kun nykyään hymyily on ihan mahdotonta. Viime kesänä, kun mun veljellä oli protu-leiri mun isä sano sille näin: "SULLA on mahdollisuus päättä meetkö riparille vai protulle", kirjotin sulla isolla koska se painotti sitä ja vilkas sen sanoessaan muhun eli mulla ei oo mahdollisuutta päättää kummalle meen. Mun äitikin on mun isän puolella. Tän viikon alussa kun lähin kotoota(mun isän takii) mun äiti ja veli laitto mulle viestii, ei isä. Mun isälle on varmaa ihan se ja sama elänkö vai en, eniten se toivois etten ois koskaan syntynykkää. En voi puhuu tästä kenenkään kaa. Mitä mun pitäis tehä tän jutun kaa? Ja jotain sellasta mitä 13v voi tehä.

2

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös nuorillekin oo joitain neuvontanumeroita, joihin voi soittaa, jos eläminen kotona tuntuu hankalalta, koetappa googlata..

• Onko siihen paheksuvaan äänensävyyn ja puhelimen pois ottamiseen joku syy? Vaikea nimittäin kuvitella, ettei olisi, jos kerran äitisikin on isäsi puolella.

Jos syy on olemassa, niin mene takaisin kotiin ja poista se syy käytöksestäsi. Et voita mitään pakenemalla, ongelmasi vain pahenevat.

Voit myös tehdä itsestäsi lastensuojeluilmoituksen, jolloin lastensuojelu selvittää asian.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45271
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      26006
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      325
      15677
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11213
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      173
      10814
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9717
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6491
    Aihe