Nokia 800 Tough ??

Anonyymi

Miten saa ennakoivan tekstin päälle? Kuinka löydän Ä j Ö kirjaimet? Kuinka saan ruudulta Youtube, Twitter, Facebook ym. turhat pois? Kuinka löydän taskulampun takaisin, se on ainoa joka on poistunut ruudulta.
Help !

16

5259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitenkään..

• Anonyymi

Oikeasti, eikö ole muka käyttöohjeita missään ja luulisi niiden kokeilemallakin löytyvän. Itsekin jotain erikoisempoia toimintoja tosin löytänyt vasta vuosien jälkeen tai sattumalta netistä, mutta perusasiat pitäisi olla helppo selvittää.

• Anonyymi

Lue ohjekirjasta.Jos ei muuten selviä.Ei toi kyllä mikään kovin selkee ole käyttää,verraten vanhaan aitoon Nokialaiseen peruskapulaan.Raivostuttava keksintö toi tässäkin käytettävä nano-SIM.Montakertaa yritettävä että saa kontaktiin,sekä simmin ja sdkortin.Varmaan joku vajaaälyinen tai tosipienisorminen keksinyt ton nanosimmin.

• Anonyymi

Nämä Nokian uudet peruspuhelimet ovat kaikki hankalakäyttöisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä Nokian uudet peruspuhelimet ovat kaikki hankalakäyttöisiä.

Mihin verrattuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin verrattuna?

Vanhoihin.

• Anonyymi

Nokian puhelimien käyttöohjeissa ei ole lainkaan selitetty monia ikivanhoja perustoimintoja. Oletetaan käyttäjän osaavan ne, koska ne ovat olleet mukana ihan alusta alkaen. Pitää uskaltaa painaa näppäimiä, vaikka näppäimistö olisi lukittukin. Jotain tarpeelista saa näkyviin! Jos painaa kahta näppäintä yhtäaikaa, niin ...?

• Anonyymi

Näissä uusissa on myös monesti oudot näppäintoiminnot sekä ohjelmistoon tungettu sekoittamaan kaiken maailman sosiaalisia appeja.

• Anonyymi

Itseasiassa android älypuhelimet ovat helpompia käyttää kuin uusimmat peruspuhelimet.

• Anonyymi

Kaikki älypuhelimet ovat vaikeampia käyttää paitsi Windows-puhelimet.

• Anonyymi

Itselläni oli sama ongelma (johon käyttöohjeesta EI löydy vastausta) taskulampun löytämisen kanssa. Googlaamalla löysin puhelimesta kirjoitetun arvostelun ja sen vinkkien avulla löysin taskulampun: Ylös-painikkeesta (keskellä olevan neliöpainikkeen yläreuna) avautuu Soittoäänet ja hälytykset, josta saa myös taskulampun päälle/pois.

• Anonyymi

Itse en saa ään ja öön pilkkuja .Kumma "kannykka." Tietysti luin manuaalin muttei ole
        mitään mainintaa.Monet asiat olen löytänyt kokeilemalla.Pitäisi saada alennusta puhelimesta kun ei saa koko rahan edestä toimintoja kuin arvaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en saa ään ja öön pilkkuja .Kumma "kannykka." Tietysti luin manuaalin muttei ole
        mitään mainintaa.Monet asiat olen löytänyt kokeilemalla.Pitäisi saada alennusta puhelimesta kun ei saa koko rahan edestä toimintoja kuin arvaamalla.

Meni kylla aikaa loytaa. Mutta kun kavi asetuksissa vaihtamassa tekstinsyöttökielen suomeksi ja POISTI englannin, ä- ja ö-kirjaimet sekä paljon muita kirjaimia tuli valittavaksi.

Olkaa hyvä.

• Anonyymi

En voi arvostella kun en koskaan saanut toimivaa puhelinta kyseisestä mallista. Ensimmäinen puhelin ei lähtenyt lataamaan. Sain takuusta uuden ja se kyllä latasi, mutta korttikelkkaa ei saanut puhelimesta ulos. Eivät saaneet sitä huoltopalvelussakaan.
      Kolmatta en ottanut, joten voi olla että käytössä toimii jos pääsee sinne asti.

• Anonyymi

kyllä ohjeissa tulisi olla miten tuon älyvapaan ennakoivan tektin syötön saa pois päältä kun se ennakoi aina väärin,

• Anonyymi

Kuinka hyppiä kahden eri simmin välillä toisesta toiseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6358
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      85
      4469
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      49
      4097
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      23
      3330
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      3020
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2762
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2629
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2616
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      155
      1589
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      326
      1519
    Aihe