Miten saa ennakoivan tekstin päälle? Kuinka löydän Ä j Ö kirjaimet? Kuinka saan ruudulta Youtube, Twitter, Facebook ym. turhat pois? Kuinka löydän taskulampun takaisin, se on ainoa joka on poistunut ruudulta.
Help !
Nokia 800 Tough ??
18
5716
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään..
- Anonyymi
Oikeasti, eikö ole muka käyttöohjeita missään ja luulisi niiden kokeilemallakin löytyvän. Itsekin jotain erikoisempoia toimintoja tosin löytänyt vasta vuosien jälkeen tai sattumalta netistä, mutta perusasiat pitäisi olla helppo selvittää.
- Anonyymi
Lue ohjekirjasta.Jos ei muuten selviä.Ei toi kyllä mikään kovin selkee ole käyttää,verraten vanhaan aitoon Nokialaiseen peruskapulaan.Raivostuttava keksintö toi tässäkin käytettävä nano-SIM.Montakertaa yritettävä että saa kontaktiin,sekä simmin ja sdkortin.Varmaan joku vajaaälyinen tai tosipienisorminen keksinyt ton nanosimmin.
- Anonyymi
Nämä Nokian uudet peruspuhelimet ovat kaikki hankalakäyttöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä Nokian uudet peruspuhelimet ovat kaikki hankalakäyttöisiä.
Mihin verrattuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin verrattuna?
Vanhoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin verrattuna?
1990- ja 2000-luvun Nokian peruspuhelimiin verrattuna.
- Anonyymi
Nokian puhelimien käyttöohjeissa ei ole lainkaan selitetty monia ikivanhoja perustoimintoja. Oletetaan käyttäjän osaavan ne, koska ne ovat olleet mukana ihan alusta alkaen. Pitää uskaltaa painaa näppäimiä, vaikka näppäimistö olisi lukittukin. Jotain tarpeelista saa näkyviin! Jos painaa kahta näppäintä yhtäaikaa, niin ...?
- Anonyymi
Näissä uusissa on myös monesti oudot näppäintoiminnot sekä ohjelmistoon tungettu sekoittamaan kaiken maailman sosiaalisia appeja.
- Anonyymi
Itseasiassa android älypuhelimet ovat helpompia käyttää kuin uusimmat peruspuhelimet.
- Anonyymi
Kaikki älypuhelimet ovat vaikeampia käyttää paitsi Windows-puhelimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki älypuhelimet ovat vaikeampia käyttää paitsi Windows-puhelimet.
Samaa mieltä. Windows, eli Lumia -älypuhelimet olivat helppokäyttöisiä verrattuna Androidiin ja iOSiin.
- Anonyymi
Itselläni oli sama ongelma (johon käyttöohjeesta EI löydy vastausta) taskulampun löytämisen kanssa. Googlaamalla löysin puhelimesta kirjoitetun arvostelun ja sen vinkkien avulla löysin taskulampun: Ylös-painikkeesta (keskellä olevan neliöpainikkeen yläreuna) avautuu Soittoäänet ja hälytykset, josta saa myös taskulampun päälle/pois.
- Anonyymi
Itse en saa ään ja öön pilkkuja .Kumma "kannykka." Tietysti luin manuaalin muttei ole
mitään mainintaa.Monet asiat olen löytänyt kokeilemalla.Pitäisi saada alennusta puhelimesta kun ei saa koko rahan edestä toimintoja kuin arvaamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en saa ään ja öön pilkkuja .Kumma "kannykka." Tietysti luin manuaalin muttei ole
mitään mainintaa.Monet asiat olen löytänyt kokeilemalla.Pitäisi saada alennusta puhelimesta kun ei saa koko rahan edestä toimintoja kuin arvaamalla.Meni kylla aikaa loytaa. Mutta kun kavi asetuksissa vaihtamassa tekstinsyöttökielen suomeksi ja POISTI englannin, ä- ja ö-kirjaimet sekä paljon muita kirjaimia tuli valittavaksi.
Olkaa hyvä.
- Anonyymi
En voi arvostella kun en koskaan saanut toimivaa puhelinta kyseisestä mallista. Ensimmäinen puhelin ei lähtenyt lataamaan. Sain takuusta uuden ja se kyllä latasi, mutta korttikelkkaa ei saanut puhelimesta ulos. Eivät saaneet sitä huoltopalvelussakaan.
Kolmatta en ottanut, joten voi olla että käytössä toimii jos pääsee sinne asti. - Anonyymi
kyllä ohjeissa tulisi olla miten tuon älyvapaan ennakoivan tektin syötön saa pois päältä kun se ennakoi aina väärin,
- Anonyymi
Kuinka hyppiä kahden eri simmin välillä toisesta toiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483