Clioon Linglong renkaat

Anonyymi

Onko kokemuksia Linglong Greenmax renkaista? Toimivatko hyvin Cliossa?

Aikomuksena hankkia 175 65 14 renkaat vanhaan Clioon.

28

7231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surkeat renkaat. Osta Misukat, tuota kokoa saa halvalla.

    • Anonyymi

      Varmaan ihan hyvät renkaat turha ostaa kaalliita ns merkkirenkaita ne kuluukin herkemmin

      • Anonyymi

        Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.

        Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.

        Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.

        Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.

        Juurikin näin.

        Yhden sarjan olen uutena ostanut ja parhaat renkaat mitä olen omistanut. Ei mitään huonoa sanottavaa paitti se että 60tkm ajettuna alkaa olla kulutuspintaa heikosti.

        Nyt on alla good yearin efficiengripit ja voi jeesus sentään miten kiskoo urissa. Nangangit ei pysyneet pyöreinä ja sailunit oli jokaisella osa-alueella tasaisen huonot, ei pitoa, meluisat, ei pysy tasapainossa jne jne.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.

        Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.

        Täällä on Michelinit 185/65-15 jotka on ostettu 2022 ja nyt 3/2026 ja on vaihdon aika. Auto 2015 VW Polo..ja vuotuinen ajomäärä 15-16.000km


    • Anonyymi

      Mielestäni renkaissa ei kannata säästää liikaa. Itse arvostan sekä omaa sekä perheeni turvallisuutta melko paljon.

    • Anonyymi

      Cliosta ei kokemusta, mutta vaihdoin SLK-mersuun Continentalien tilalle Linglongit ja ajettavuus muuttui paljon paremmaksi. Conteilla veteli kulumisurissa tosi pahasti.

      • Anonyymi

        Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..

        Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.

        Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.

        Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee?

        Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.

        Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.

        Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.

        Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.

        Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.

        Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.

        Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.

        Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa.

        suuresti kyllä eppäilen että ne misukat ei kestä 60 000 ja alkaa olla aika koppurat vaikkei olisi kuluneetkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..

        Empä ihmettele sen verran surkeat ne , ettei kestä puhkeamatta hiekkatiellä ajoa.😡


    • Anonyymi

      Mulla on ollut Linglong Greenmax kesärenkaat vuosina 2015-2018. Ajoin noilla renkailla muistiinpanojeni mukaan 43000km ja vielä oli 2-3mm kulutuspintaa jäljellä jolloin vaihdoin uusiin. Ihan okei renkaat ovat.

    • Anonyymi

      Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa ja menee mikä vaan.Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin koossa jo toiset renkaat Kiinalaista ja mikä myös katumaastureissa enemmän korostuu kun hintavat koot noin muuten merkkirenkaina.

      • Anonyymi

        "Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa"

        Ei se siitä toimimatonta silti tee pikkuautossa. Uudessa cliossa pienin rengaskoko on 185/65/15.

        "Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin"

        Suomalainen keskimääräinen auto on 12 vuotta vanha, sellainen tuntuma mulla on että 12 vuotta sitten ja sitä aiemmin, 17-tuumaa ei ollut mikään yleinen koko.


    • Anonyymi

      Kilometrejä kylä kestää mutta aika hapettaa ne korpuiksi, vain taksi käyttöön?

    • Anonyymi

      Mulla volvo v70 2010 ja greenmax linglongit alla. Tosi hyvät on ollut. Tyhmä ostaa kalliit kun voi ostaa halvat ja hyvät. Tarkista rekisteriotteesta renkaiden painoindeksi mitä autisi renkaissa pitää olla painonkestoa. Ostamassani linglongeissa oli 92 vaikka pitäisi olla autossa 93. En tyhmänä varmistanut. Pikkujuttu sinänsä ei näin pienellä 20 kg maksimikuormaerolla ole merkitystä, mutta rengasliikkeissä ei todellakaan kukaan myyjä puhu painoindeksestä saatika katso
      rekisteriotteestasi vaadittavaa indeksilukua ne on vaan töissä siellä.

      • Anonyymi

        Keskustelusta viisastuneena, seuraavat renkaat autooni voisivat hyvinkin olla nuo linglongit. Testeissäkin hyvin pärjänneet. Misukoissa hinta on jo karannut kiinnostuksen ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      Ostin autoni isommasta käytettyjen autojen liikkeestä. Alla oli tigar merkkiset kesärenkaat. Vaihdatin alle uudet linglongit ja ajettavuus parani merkittävästi. Auto tuntuu nyt siltä, että sen ajo-ominaisuuksiin voi luottaa säässä kuin säässä. Tigareilla piti vähän varoa kun tuntui suorastaan kiikkerältä.

    • Anonyymi

      Varaudu hommaamaan kuulolaite. Jos tuommosilla mölytoosilla ei kuulo lähe niin ei sitte millään.

    • Anonyymi

      Kokeile Linglong Comfort Master 175/70R14 T

    • Anonyymi

      Linglong ei ole missään autossa hyvät.

      • Anonyymi00025

        Rengastesteissä ei Ling Longeja näy, koska ne pesee kalliimpia merkkejä, niin ei uskalleta ottaa mukaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Rengastesteissä ei Ling Longeja näy, koska ne pesee kalliimpia merkkejä, niin ei uskalleta ottaa mukaan.

        Hihii, hauska poika.
        Autolehti itse valitsee renkaat mitä haluaa testata ja poikkeuksetta halpikset merkistä riippumatta ovat olleet huonoja.
        Linglong on tunnettu siitä kuinka heidän renkaansa laatu heittelee todella paljon ja itse materiaali on välillä kovin heikkoa ja sisältää liikaa muovia, sama on Tranglen kohdallla.


    • Anonyymi00027

      Tänä päivänä LingLong alkaen noin 80 euroa ja Goodyear 85 euroa.
      Sanoisin, että jälkimmäinen on kovin paljon varmempi hankinta, ihan noin esimerkkinä tuolle rengaskoolle.

    • Anonyymi00028

      Linnglong green max eco uutena kulutuspintaa vain 5.5-6.35mm mauserilla mitattuna, eli jo uutena "kuluneet" renkaat. Lisäksi aiemmat green max hp10 käytin 3 kolme kertaa tasapainotuksessa mutta aina moottori tiellä täristi kun nopeus nousi 120km/h. Ei olleet mustat ja pyöreät, vain mustat. Myin torissa pois halvalla... Nordman 9 talvirenkaat uudet ostin niin kulutus pintaa 11mm! On olleet parhaat renkaat talvella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe