Onko kokemuksia Linglong Greenmax renkaista? Toimivatko hyvin Cliossa?
Aikomuksena hankkia 175 65 14 renkaat vanhaan Clioon.
Clioon Linglong renkaat
18
3015
Vastaukset
- Anonyymi
Surkeat renkaat. Osta Misukat, tuota kokoa saa halvalla.
- Anonyymi
Varmaan ihan hyvät renkaat turha ostaa kaalliita ns merkkirenkaita ne kuluukin herkemmin
- Anonyymi
Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.
Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.
Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.
Juurikin näin.
Yhden sarjan olen uutena ostanut ja parhaat renkaat mitä olen omistanut. Ei mitään huonoa sanottavaa paitti se että 60tkm ajettuna alkaa olla kulutuspintaa heikosti.
Nyt on alla good yearin efficiengripit ja voi jeesus sentään miten kiskoo urissa. Nangangit ei pysyneet pyöreinä ja sailunit oli jokaisella osa-alueella tasaisen huonot, ei pitoa, meluisat, ei pysy tasapainossa jne jne.
- Anonyymi
Mielestäni renkaissa ei kannata säästää liikaa. Itse arvostan sekä omaa sekä perheeni turvallisuutta melko paljon.
- Anonyymi
Cliosta ei kokemusta, mutta vaihdoin SLK-mersuun Continentalien tilalle Linglongit ja ajettavuus muuttui paljon paremmaksi. Conteilla veteli kulumisurissa tosi pahasti.
- Anonyymi
Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..
Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.
Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.
Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee?Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.
Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.
Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.
Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.
Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.
Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.
Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.
Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa.suuresti kyllä eppäilen että ne misukat ei kestä 60 000 ja alkaa olla aika koppurat vaikkei olisi kuluneetkaan
- Anonyymi
Mulla on ollut Linglong Greenmax kesärenkaat vuosina 2015-2018. Ajoin noilla renkailla muistiinpanojeni mukaan 43000km ja vielä oli 2-3mm kulutuspintaa jäljellä jolloin vaihdoin uusiin. Ihan okei renkaat ovat.
- Anonyymi
Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa ja menee mikä vaan.Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin koossa jo toiset renkaat Kiinalaista ja mikä myös katumaastureissa enemmän korostuu kun hintavat koot noin muuten merkkirenkaina.
- Anonyymi
"Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa"
Ei se siitä toimimatonta silti tee pikkuautossa. Uudessa cliossa pienin rengaskoko on 185/65/15.
"Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin"
Suomalainen keskimääräinen auto on 12 vuotta vanha, sellainen tuntuma mulla on että 12 vuotta sitten ja sitä aiemmin, 17-tuumaa ei ollut mikään yleinen koko.
- Anonyymi
Kilometrejä kylä kestää mutta aika hapettaa ne korpuiksi, vain taksi käyttöön?
- Anonyymi
Mulla volvo v70 2010 ja greenmax linglongit alla. Tosi hyvät on ollut. Tyhmä ostaa kalliit kun voi ostaa halvat ja hyvät. Tarkista rekisteriotteesta renkaiden painoindeksi mitä autisi renkaissa pitää olla painonkestoa. Ostamassani linglongeissa oli 92 vaikka pitäisi olla autossa 93. En tyhmänä varmistanut. Pikkujuttu sinänsä ei näin pienellä 20 kg maksimikuormaerolla ole merkitystä, mutta rengasliikkeissä ei todellakaan kukaan myyjä puhu painoindeksestä saatika katso
rekisteriotteestasi vaadittavaa indeksilukua ne on vaan töissä siellä. - Anonyymi
Ostin autoni isommasta käytettyjen autojen liikkeestä. Alla oli tigar merkkiset kesärenkaat. Vaihdatin alle uudet linglongit ja ajettavuus parani merkittävästi. Auto tuntuu nyt siltä, että sen ajo-ominaisuuksiin voi luottaa säässä kuin säässä. Tigareilla piti vähän varoa kun tuntui suorastaan kiikkerältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926