Clioon Linglong renkaat

Anonyymi

Onko kokemuksia Linglong Greenmax renkaista? Toimivatko hyvin Cliossa?

Aikomuksena hankkia 175 65 14 renkaat vanhaan Clioon.

18

2206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surkeat renkaat. Osta Misukat, tuota kokoa saa halvalla.

    • Anonyymi

      Varmaan ihan hyvät renkaat turha ostaa kaalliita ns merkkirenkaita ne kuluukin herkemmin

      • Anonyymi

        Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.

        Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan oli tietoa, harmi että se on väärää.

        Michelinit kestää 60tkm ajon, tuollaista määrää ei kestä minkään muun valmistajan rengas.

        Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos raha ratkaisee ja autoa pitää kauan, niin Misukoilla on halvimmat kilometrit. Kestävät ajoa, kuluvat tasaisesti eikä tarvitse uudelleen tasapainotella.

        Juurikin näin.

        Yhden sarjan olen uutena ostanut ja parhaat renkaat mitä olen omistanut. Ei mitään huonoa sanottavaa paitti se että 60tkm ajettuna alkaa olla kulutuspintaa heikosti.

        Nyt on alla good yearin efficiengripit ja voi jeesus sentään miten kiskoo urissa. Nangangit ei pysyneet pyöreinä ja sailunit oli jokaisella osa-alueella tasaisen huonot, ei pitoa, meluisat, ei pysy tasapainossa jne jne.


    • Anonyymi

      Mielestäni renkaissa ei kannata säästää liikaa. Itse arvostan sekä omaa sekä perheeni turvallisuutta melko paljon.

    • Anonyymi

      Cliosta ei kokemusta, mutta vaihdoin SLK-mersuun Continentalien tilalle Linglongit ja ajettavuus muuttui paljon paremmaksi. Conteilla veteli kulumisurissa tosi pahasti.

      • Anonyymi

        Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linglongit ihan hyvät renkaat normaaliajoon saa kahdet renkaat Misukoitten hinnalla..

        Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.

        Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa toki kahdet linglongit michelinin hinnalla, mutta km kustannus on ihan sama. Michelin kun kestää tuplaten sen minkä linglong.

        Jos samalla rahalla saa siis epäilyttävät halpavalmisteet joiden ominaisuudet voi olla mitä vaan, tai huippuvalmistajan huipputuotteen niin joutuuko tuota vielä oikeasti miettimään että kumman valitsee?

        Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen Linglongeilla kaksi kesää ajanut eikä ole kuluneet yhtään enempi mitä puolta kalliitmmat renkast väitteesi ei pidä paikkaansa.. Linglongit tulee halvemmaksi ja ei mitään valittamista.

        Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.

        Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.

        Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.

        Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vertaat renkaitasi puolta kalliimpiin, se on eri tilanne kuin mistä tuossa puhuttiin. Siinä puhuttiin kaksi kertaa niin kalliista renkaista kuin linglong.

        Linglongit kestää sen 30tkm ja Michelin 60tkm.

        Jos autossasi kestää linglongit yhtä kauan kuin michelinit on autossasi ja/tai ajotavassasi jotakin pielessä.Tarkoitan lähinnä sitä, että tuskin linglong kestää autossasi 60tkm:iä vaan sitä että jos autossasi michelin kestää vain 30tkm, on pakko olla jotakin pielessä.

        Jos valittamisen aihetta ei ole, on tilanne kohdaltasi hyvä. Olisit voinut toki kertoa onko renkaasi laitettu 1990 malliseen corollaan ja ajosi on pääasiassa kauppaan ajoa, nopeudella 50 km/h. Silloinhan on aikalailla sama, kunhan rengas on musta, suurinpiirtein pyöreä ja siinä on alapuolella ilmaa.

        suuresti kyllä eppäilen että ne misukat ei kestä 60 000 ja alkaa olla aika koppurat vaikkei olisi kuluneetkaan


    • Anonyymi

      Mulla on ollut Linglong Greenmax kesärenkaat vuosina 2015-2018. Ajoin noilla renkailla muistiinpanojeni mukaan 43000km ja vielä oli 2-3mm kulutuspintaa jäljellä jolloin vaihdoin uusiin. Ihan okei renkaat ovat.

    • Anonyymi

      Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa ja menee mikä vaan.Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin koossa jo toiset renkaat Kiinalaista ja mikä myös katumaastureissa enemmän korostuu kun hintavat koot noin muuten merkkirenkaina.

      • Anonyymi

        "Lähinnä tuo koko jo tänäpäivänä kottikärry kokoa"

        Ei se siitä toimimatonta silti tee pikkuautossa. Uudessa cliossa pienin rengaskoko on 185/65/15.

        "Melkein alkaa olla jo 17 tuumaa ylöspäin"

        Suomalainen keskimääräinen auto on 12 vuotta vanha, sellainen tuntuma mulla on että 12 vuotta sitten ja sitä aiemmin, 17-tuumaa ei ollut mikään yleinen koko.


    • Anonyymi

      Kilometrejä kylä kestää mutta aika hapettaa ne korpuiksi, vain taksi käyttöön?

    • Anonyymi

      Mulla volvo v70 2010 ja greenmax linglongit alla. Tosi hyvät on ollut. Tyhmä ostaa kalliit kun voi ostaa halvat ja hyvät. Tarkista rekisteriotteesta renkaiden painoindeksi mitä autisi renkaissa pitää olla painonkestoa. Ostamassani linglongeissa oli 92 vaikka pitäisi olla autossa 93. En tyhmänä varmistanut. Pikkujuttu sinänsä ei näin pienellä 20 kg maksimikuormaerolla ole merkitystä, mutta rengasliikkeissä ei todellakaan kukaan myyjä puhu painoindeksestä saatika katso
      rekisteriotteestasi vaadittavaa indeksilukua ne on vaan töissä siellä.

    • Anonyymi

      Ostin autoni isommasta käytettyjen autojen liikkeestä. Alla oli tigar merkkiset kesärenkaat. Vaihdatin alle uudet linglongit ja ajettavuus parani merkittävästi. Auto tuntuu nyt siltä, että sen ajo-ominaisuuksiin voi luottaa säässä kuin säässä. Tigareilla piti vähän varoa kun tuntui suorastaan kiikkerältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe