YLE-areena

Anonyymi

Oleteko kokeilleet Yle-arenaa? Minä kirjauduin siihen palveluun, mutta en kuitenkaan pysty näkemään mitään mitä en jo muutenkin näkisi. Eiikö se toimi täällä Ruotsissa?

9

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla YLE-tunnus? Missä maassa asut eli olet kirjoilla?

Nähdäkseen Yle Areenan ohjelmia ulkomailla pitää luoda itselleen YLE-tunnus JA lisäksi on välttämätöntä käydä tunnistautumispalvelun kautta vahvistamassa kyseisen YLE-tunnuksen haltijan kotipaikka Suomen väestörekisterin kautta. Tämä onnistuu vain niille, joilla on pysyvä asuinpaikka Suomessa.

Puskaradion kautta kerrotaan, että moni Ruotsissa asuva suomalainen on saanut "lainattua" sukulaisen/ystävän YLE-tunnusta sen verran, että voi katsella ja kuunnella YLE Areenaa Ruotsin puolella. Suomeksi sanottuna esimerkiksi Erkki Eskilstunassa katselee YLE Areenaa Savonlinnassa asuvan Seppo-veljensä tunnuksilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse olen ratkaissut hankkimalla F-Secure Freedome VPN ohjelman. Sillä vain valitsen että asun Espoossa ja hyvin näkyy Yle Areena. Luulen että ohjelmaa voi kokeilla ensin ilmaiseksi, ennenkuin ostaa. Itsellä ollut 5-6 vuotta ja ei ole ollut ongelmia.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Täytyy yrittää toimiiko tämä kikka meilläkin.

• Anonyymi

Opera-selaimessa on valittavana myös VPN-yhteys.

• Anonyymi

Kerro meille suomalaisille jos olet hurrigaani!

Hurrigaani on sellainen taho kukaa rikastuttaa ruotsalaisia enemmän kun toisia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onko joku saanut Suomen television näkymään näillä ohjeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku saanut Suomen television näkymään näillä ohjeilla?

Poika laittoi television toimimaan Suomiseuran ohjeilla. Hyvin näkyy nyt Ylen kanavat ja MTV. Areena on mun mielestä paras, koska sieltä voi valita kaikenlaisia vanhojakin ohjelmia oman maun mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe