Aika kultaa muistot

Anonyymi

Hra Nazi muiden muossa on kertonut muistojaan menneeltä ajalta Pattayalta. Vai pitäisikö paremminkin kirjoittaa, jotta Hra Nazi on innoittanut konkareita kirjoittamaan muistojaan menneeltä ajalta Pattayalta. En tiedä, mutta mukavan leppoisasti on muistoistaan kirjoittanut ja innoittanut muitakin konkareita mitä mainioimpia muistojaan kirjoittamaan. Kiitos.

"Aika kultaa muistot" on mielestäni hyvä sanonta.
"Memories grow sweeter with time" myös hyvä sanonta.
Nyt minua harmittaa ihan oikeasti, kun en sanatarkasti muista miten meni näitä vastaava sanonta thaiksi. Google kääntäjään kun nuo molemmat syöttää, niin antamansa suomalainen käännös osuu lähemmäs, mutta ei mielestäni oikein. Voisiko siis joku ystävällisesti kertoa minulle thaikielisen vastineen "aika kultaa muistot" sanonnalle. Kiitos.

Apinoista ovimiehinä jne. kertoilen myöhemmin mielelläni omat turinani, jos sallitaan... Kiitos.

6

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitän lämpimästi vaatimattomien omien sekä muiden konkareiden muisteloiden arvostamisesta! Tämä on mukavaa huomata.

      Palstan on viime aikoina täyttänyt yksi ainoa luotaan työntävä henkilö. Hän vihaa kaikkea Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria sekä siellä asustavia sekä vierailevia suomalaisia.
      Syitä tähän vuosikymmenen kestävään inhoonsa ja vihaansa hän ei ole imoittanut. Varmaa on ainoastaan se ettei hän ole koskaan Thaimaassa käynytkään.

      • Anonyymi

        Muistelot on hyviä vanhalta ajalta, kun ei ole tuoreempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistelot on hyviä vanhalta ajalta, kun ei ole tuoreempia.

        Toki tuoreitakin on veli hyvä!
        Ne ovat tosin vain vanhan kertausta.... :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelot on hyviä vanhalta ajalta, kun ei ole tuoreempia.

        Tällä kommentoijalla ei ole tuoreita eikä vanhoja, moninimimerkkimies satokausi.


    • Anonyymi

      Yksi muistelija sanoi osuvasti :"Kun tulee ensimmaista kertaa ovat kaikki asiat mielenkiintoisia ja jaa mieleen!" Hyvin sanottu, ja totta.

      Kun tutustuu maahan useasti ja syvallisemmin alkaa nahda muutakin kuin "uutta ja upeaa". Ja kauniita ja hoikkia naisia...

      Thaimaassa ovat ihmiset mielestani parasta ja yha ikava sinne heidan vuoksi vaikka muuta vahemman hyvaa on loytynyt niin paljon etta asuminen ei tule kysymykseen ellei tapahdu taydellinen muutos yhteiskuntarakenteessa. Jos ja kun se alkaa tapahtumaan Isaan on se aloituspaikka. Ovat kovempaa porukkaa kuin muualla...

    • Anonyymi

      Vastaus 15.044.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe