Evon Luonto

Anonyymi

Onko tietoa Evon Luonnon taloudellisesta tilanteesta. Yritin saada varausmaksuani takaisin, mutta yrittäjä oli kovin nihkeä suostumaan siihen. Yritti vain siirtää varausta. Ei vaan huvittaisi jättää rahoja sisään, kun voi yritys olla nurin ennen kesää

6

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Läheiseni varasi myös ko. paikasta tilat kevään tilaisuutta varten, mutta koronan takia tilaisuutta ei voitu pitää. Hän maksoi etukäteen koko summan. Yrittäjä ei ole suostunut korvaamaan senttiäkään!!!, oli varsin epäkohtelias ja törkeä asiaa tiedusteltaessa. Myös kuluttaja-asiamies olisi suositellut maksun puolikkaan peruutusta, mutta yrittäjä ei ole suostunut. Nyt asia laitettu kuluttajariitalautakuntaan. Tiedoksesi vaan että yritys sai nyt myös koronatukea ja silti ei suostu korvauksiin, vaan koittaa maksattaa asiakkaalla tapahtuman jota ei voitu järjestää koronan vuoksi . Mielestäni tosi sikamaista käytöstä. Ainut mitä ehdotti oli tilausuuden siirto, mutta kun se ei joka tapauksessa ole mahdollista.
      Ymmärtäisin maksun osan pidättämistä, mutta on törkeää ettei edes nauvottele asiasta. Suosin yritystoimintaa, mutta tämä on kaukana asiakasystävällisyydestä !
      En suosittele !

• Anonyymi

Samanlainen tilanne meillä myös. Mitään joustoa ei ole ja äärimmäinen töykeä ihminen.
      Ei voi suositella ja välttäkää tämän kaverin kaikkia paikkoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Samat kokemukset valitettavasti täällä - helvetin vaikea edes yrittää keskustella mistään saati sopia. Meillä varausmaksu sisässä, soitin tästä etukäteen myös kuluttajansuojalautakuntaan mutta yrittäjää ei paljon niiden kommentit kiinnostaneet. nyt varausta siirretty tulevaisuuteen minun aloitteestani, yrittäjä ei ottanut sitä esille - nyt toivotaan että joskus onnistuisi pitää tilaisuus

• Anonyymi

On todella inhottava asiakaspalvelu. Koronarajoitusten takia siirtoa yritettäessä vastauksena oli suoraa huutoa siitä, että rahoja ei palauteta eikä ajankohdan siirtoon suostuta vaikka johtaja oli kirjallisesti näin luvannut kun asiaa aikanaan kysyttiin. Yritti myös kusettaa 175 e siivouksesta, väitti ettei sitä oltu maksettu. Onneksi maksustakin löytyi kuitti. Eipä kyllä paikka mitenkään erityisen siisti ollut sinne mennessämme, tupakka sängyn alla, muovipullo saunan lauteilla. Ja mitenkähän puhtaat kylpytynnyrit olivat... Jääkaapin ovessa ei ollut kahvaa, mikro oli "juuri hajonnut" jne. Näin huonoa asiakaspalvelukokemusta ei meillä ennen ole ollut. Osoittaa kyllä jotain yrittäjästä, jos ei edes Kuluttajariitalautakunnan ratkaisua suostu noudattamaan.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla. Näyttää että firman asiakaskokemus muodostuu siitä että kaikesta nyhdetään rahaa ja itse ”palvelu” on sitten mitä on. Esimerkkinä polttopuut eivät ole puita vaan pieniä risuja jotka saa kantaa 50 m päästä itse pienellä puukantimella joita oli yksi kappale. Aika nihkeää kun on kaksi paljua, sauna sekä laavu ja vain yksi pieni teline puiden hakua varten. Itse mökki on tehty halvasti ja sängyt (myös itse tehtyjä) natisee jos vähän liikahdat. Tervetuloa-taulu oli keittiön seinässä jossa kerrotaan miten paljon mökin ylläpito maksaa (asiakkaita syyllistävään sävyyn) joten tuntee itsensä ja vieraat todella tervetulleeksi. Omistaja on nihilisti ja aina oikeassa. Turha edes nostaa kissaa pöydälle mökin puutteista kun se ei muuta mitään. No meillä on nyt aika monta henkilöä jotka levittävät puskaradion kautta viestiä että VÄLTTÄKÄÄ EVON LUONTO-nimistä konseptia sekä erityisesti Kaj Järvistä. Ei jatkoon!!!! Olin jo kahden vaiheilla että jätän rikosilmoituksen tämän huijarin touhusta mutta jätän kuitenkin tekemättä. En enää halua tuhlata aikaani ja energiaani tähän huijariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe