Nyt pitäisi voida laskea

Anonyymi

elareita. Mies maksaa komesta tenavasta huikeet elarit vaikke eukko on kotona! Eikö ole outoa? Meillä on miehen kanssa yhteisiä ja mun omia ja me maksellaan ex eukolle elareita laisuudestaan. Menis töihin eikä lorvis kotona.
Elarit voisi jäädyttää tän ajan takia eikä tarvi maksaaa. Meillä on isot kulut meilläkin, mutta me molemmat ollaan duunissa.
Kukaan ei ajattele sitä että meilläkin on laksuja mutta me maksellaan miehen ex eukolle kaikki melkein. Miehellä on kolme entistä lapsta sit mun kaksi lasta ja yhteise kaksi, että suurperheellisiä tässä ollaan. Kersat käy meilläkin mut silti me maksellaan eukolle elareita. Ja mitä tee exä, istuu kotna kutoo sukkaa. Ei ole varmaan kellään tälläistä että me masekllaan laiskurille rahaa että voi olla kotona.

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä myös sulle tulevat elarit vois jäädyttää.

• Anonyymi

Ottakaa kaikki teille asumaan, niin ei tarvitse miehesi maksaa elareita Ex muijalleen.
      Sinä tietty saat elarit omista lapsistasi.

• Anonyymi

Meillä mies maksaa neljästä. Onneksi kohta ovat täysi ikäisiä isommat ja sitten ei tarvi enää maksaa, eukko saa maksaa sitten koulumaksut, ne ei ole isälle pakollisia.
      Olen sitä mieltä että isälle ei kuulu muu kuin tapaaminen. Itse saan kuitenkin exältä elarit enkä aio niitä poistaa, rahaa aina tarvii. Maksakoot kunhan me ei makset mitään.

• Anonyymi

Ei Suomessa ole mitään koulumaksuja ,ihan yliopistotasolle voi opiskella verovaroin, ja saa myös opintotukea ,opiskelusta maksetaan ja myös kertyy hiukan eläkettäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2793
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2433
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1162
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1120
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      992
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      886
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      867
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      864
    Aihe