Nyt pitäisi voida laskea

Anonyymi

elareita. Mies maksaa komesta tenavasta huikeet elarit vaikke eukko on kotona! Eikö ole outoa? Meillä on miehen kanssa yhteisiä ja mun omia ja me maksellaan ex eukolle elareita laisuudestaan. Menis töihin eikä lorvis kotona.
Elarit voisi jäädyttää tän ajan takia eikä tarvi maksaaa. Meillä on isot kulut meilläkin, mutta me molemmat ollaan duunissa.
Kukaan ei ajattele sitä että meilläkin on laksuja mutta me maksellaan miehen ex eukolle kaikki melkein. Miehellä on kolme entistä lapsta sit mun kaksi lasta ja yhteise kaksi, että suurperheellisiä tässä ollaan. Kersat käy meilläkin mut silti me maksellaan eukolle elareita. Ja mitä tee exä, istuu kotna kutoo sukkaa. Ei ole varmaan kellään tälläistä että me masekllaan laiskurille rahaa että voi olla kotona.

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä myös sulle tulevat elarit vois jäädyttää.

• Anonyymi

Ottakaa kaikki teille asumaan, niin ei tarvitse miehesi maksaa elareita Ex muijalleen.
      Sinä tietty saat elarit omista lapsistasi.

• Anonyymi

Meillä mies maksaa neljästä. Onneksi kohta ovat täysi ikäisiä isommat ja sitten ei tarvi enää maksaa, eukko saa maksaa sitten koulumaksut, ne ei ole isälle pakollisia.
      Olen sitä mieltä että isälle ei kuulu muu kuin tapaaminen. Itse saan kuitenkin exältä elarit enkä aio niitä poistaa, rahaa aina tarvii. Maksakoot kunhan me ei makset mitään.

• Anonyymi

Ei Suomessa ole mitään koulumaksuja ,ihan yliopistotasolle voi opiskella verovaroin, ja saa myös opintotukea ,opiskelusta maksetaan ja myös kertyy hiukan eläkettäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4330
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      99
      3602
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe