Etsimme uusia jälleenmyyjiä (ja asiakkaita) Kotigastronomi tuotteille. Tuotevalikoimaamme kuuluvat mm. mausteet, maustesekoitukset, marinadit, dipit, keitot ym. ruuanlaittoon liittyvät tuotteet.
Jälleenmyyjäksi liittyminen on helppoa. Rekisteröidyt ensin asiakkaaksi Kotigastronomi verkkokaupassa. Ostat aloituspaketin, jonka hinta on 35 €. Maksettuasi sen, pääset heti aloittamaan. Saat oman suosittelija IDn ja voit tilata tuotteita alennettuun tukkuhintaan. Voit alkaa kasvattamaan myös omaa verkostoa ja saada lisäansioita alalinjaltasi.
Vieraile kotisivullani https://teijanmaustemmyynti.weebly.com, josta löytyy linkki Kotigastronomien viralliselle sivustolle, josta voit lukea lisäinfoa jälleenmyynnistä. Tai voit ottaa suoraan minuun yhteyttä. Kerron mielelläni Sinulle lisää tuotteista, jälleenmyynnistä ja pelkästä asiakkuudesta
Itsenäisenä Kotigastronomi jälleenmyyjänä toimit itsenäisesti ja huolehdit tarvittaessa omista veroista ym. yrittämiseen liittyvistä maksuista. Oman yrityksen perustaminen ei ole pakollista. Voit ansaita ylimääräistä rahaa myymällä tuotteita esim. ystäville, naapureilla, työkavereille tai vaikka urheiluseuroille.
Sinulla voi olla myös muita edustuksia, kunhan ne eivät kilpaile Kotigastronomi tuotteiden kanssa.
Yhteystiedot kotisivulla.
Etsimme uusia jälleenmyyjiä (Kotigastronomi maustemyynti)
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621