Mitä Sinulle tarkoittaa sana KESKUSTELU?
Esitän kysymyksen, koska joillekin täällä käsite tuntuu olevan outo.
Minä ajattelisin niin, että keskustelussa otetaan huomioon toisenkin sanomiset ja reagoidaan niihin.Keskustelua EI nähdäkseni ole se, että joku vain jankuttaa omia juttujaan piittaamatta siitä, mitä toinen sanoo.
Oletko eri mieltä? Jos ole, mitä keskustelu Sinusta on?
Mitä sana KESKUSTELU tarkoittaa??
12
290
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä!
- Anonyymi
Tarkennan siis, olen samaa mieltä, että joku eli sinä vain jankuttaa omia juttujaan piittaamatta siitä, mitä toinen sanoo.
Kummallista, jos tähän eivät halua vastata ne henkilöt, joiden näkemys aiheesta on erilainen kuin avauksessa.
- Anonyymi
Ihmettelet siis, kun juuri kukaan ei jaksa enää kirjoittaa toistojaan näihin iänikuisiin saman jankutuksiisi, joihin ei saisi vastata ketkään "väärää" mieltä olevat?
Kumma juttu, kun aina paheksut sitä mistä olet itse käytökselläsi osuvin esimerkki. Kuten tässäkin tapauksessa. Mutta onko se sitten juuri trollille tyypillistä.. Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelet siis, kun juuri kukaan ei jaksa enää kirjoittaa toistojaan näihin iänikuisiin saman jankutuksiisi, joihin ei saisi vastata ketkään "väärää" mieltä olevat?
Kumma juttu, kun aina paheksut sitä mistä olet itse käytökselläsi osuvin esimerkki. Kuten tässäkin tapauksessa. Mutta onko se sitten juuri trollille tyypillistä..Voisitko jo kertoa, mitä sana KESKUSTELU Sinusta tarkoittaa?
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Voisitko jo kertoa, mitä sana KESKUSTELU Sinusta tarkoittaa?
Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.
Minusta hän on oikein hyvä ja pysyy asiassa toisin kuin eräät.
Terkut
Rasittunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hän on oikein hyvä ja pysyy asiassa toisin kuin eräät.
Terkut
RasittunutIR kehuskelemassa omia höpinöitään. ;'D Ja ilmeisesti vielä kuvittelet, että joku uskookin tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.
Nainen on kerrottu olevan inhottava, huom jako äyhyytäjät inho Nivala.
Kuka sanan käyttö on väärin virtuaali keskustelu Reitit ylens Paloma ryhmä antaa reitit miehille nainen aina syyllinen.
Alkoholisti, päästä irti?
- Anonyymi
Olemme keskustelupalstalla. Aiheena ketjussa on se, miten kukin ymmärtää keskustelemisen.
Kuten näemme sitä ei saa kysyä, koska ainoa reaktio on tuttu raivo.
IR- Anonyymi
Tämä onkin todella keskustelupalsta, hyvä oivallus. Jospa sitten aloittaisit itsestäsi ja keskittyisit vain omien juttujesi muokkaamisen ja lopettaisit sen raivon! Toisten asenteeseen et voi vaikuttaa muulla tavoin, vaikka kymmenet vuodet vaahtoaisit palstoilla.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin todella keskustelupalsta, hyvä oivallus. Jospa sitten aloittaisit itsestäsi ja keskittyisit vain omien juttujesi muokkaamisen ja lopettaisit sen raivon! Toisten asenteeseen et voi vaikuttaa muulla tavoin, vaikka kymmenet vuodet vaahtoaisit palstoilla.
Kts. ed. vastaukseni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402