Mitä sana KESKUSTELU tarkoittaa??

Mitä Sinulle tarkoittaa sana KESKUSTELU?

Esitän kysymyksen, koska joillekin täällä käsite tuntuu olevan outo.

Minä ajattelisin niin, että keskustelussa otetaan huomioon toisenkin sanomiset ja reagoidaan niihin.Keskustelua EI nähdäkseni ole se, että joku vain jankuttaa omia juttujaan piittaamatta siitä, mitä toinen sanoo.

Oletko eri mieltä? Jos ole, mitä keskustelu Sinusta on?

12

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä!

      • Anonyymi

        Tarkennan siis, olen samaa mieltä, että joku eli sinä vain jankuttaa omia juttujaan piittaamatta siitä, mitä toinen sanoo.


    • Kummallista, jos tähän eivät halua vastata ne henkilöt, joiden näkemys aiheesta on erilainen kuin avauksessa.

      • Anonyymi

        Ihmettelet siis, kun juuri kukaan ei jaksa enää kirjoittaa toistojaan näihin iänikuisiin saman jankutuksiisi, joihin ei saisi vastata ketkään "väärää" mieltä olevat?
        Kumma juttu, kun aina paheksut sitä mistä olet itse käytökselläsi osuvin esimerkki. Kuten tässäkin tapauksessa. Mutta onko se sitten juuri trollille tyypillistä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelet siis, kun juuri kukaan ei jaksa enää kirjoittaa toistojaan näihin iänikuisiin saman jankutuksiisi, joihin ei saisi vastata ketkään "väärää" mieltä olevat?
        Kumma juttu, kun aina paheksut sitä mistä olet itse käytökselläsi osuvin esimerkki. Kuten tässäkin tapauksessa. Mutta onko se sitten juuri trollille tyypillistä..

        Voisitko jo kertoa, mitä sana KESKUSTELU Sinusta tarkoittaa?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Voisitko jo kertoa, mitä sana KESKUSTELU Sinusta tarkoittaa?

        Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.

        Minusta hän on oikein hyvä ja pysyy asiassa toisin kuin eräät.

        Terkut
        Rasittunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän on oikein hyvä ja pysyy asiassa toisin kuin eräät.

        Terkut
        Rasittunut

        IR kehuskelemassa omia höpinöitään. ;'D Ja ilmeisesti vielä kuvittelet, että joku uskookin tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä vuorostasi kertoa omana mielipiteenäsi, oletko sinä hyvä keskustelija palstalla, ehkä jopa esimerkillinen.

        Nainen on kerrottu olevan inhottava, huom jako äyhyytäjät inho Nivala.

        Kuka sanan käyttö on väärin virtuaali keskustelu Reitit ylens Paloma ryhmä antaa reitit miehille nainen aina syyllinen.
        Alkoholisti, päästä irti?


    • Anonyymi

      Olemme keskustelupalstalla. Aiheena ketjussa on se, miten kukin ymmärtää keskustelemisen.

      Kuten näemme sitä ei saa kysyä, koska ainoa reaktio on tuttu raivo.

      IR

      • Anonyymi

        Tämä onkin todella keskustelupalsta, hyvä oivallus. Jospa sitten aloittaisit itsestäsi ja keskittyisit vain omien juttujesi muokkaamisen ja lopettaisit sen raivon! Toisten asenteeseen et voi vaikuttaa muulla tavoin, vaikka kymmenet vuodet vaahtoaisit palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin todella keskustelupalsta, hyvä oivallus. Jospa sitten aloittaisit itsestäsi ja keskittyisit vain omien juttujesi muokkaamisen ja lopettaisit sen raivon! Toisten asenteeseen et voi vaikuttaa muulla tavoin, vaikka kymmenet vuodet vaahtoaisit palstoilla.

        Kts. ed. vastaukseni.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe