Moi oon tämmönen 13v puolen vuoden päästä 14v. Mulla ei oo karvoja mutta hiukset rasvottuu helposti sit kans muutama finniki. Voiko kutsua runkkaamiseksi jos ei tule spermaa? Ja niin pitäisikö spermaa tulla kun on 13v? Ja niin kun pippeliä räplään niin yhtäkkiä alkaa tuntumaan vatsassa ja tuntuu hyvälle mutta ei tule spermaa onko se siis orgasmi vai ei?
13 vuotiaan orgasmi
2
1298
Vastaukset
- Anonyymi
Moi!
Sulla on esimurrosikä koska hiukset rasvottuu ja jotaki finnejä.
Ei-sukukypsät pojat voivat saada nk "kuivan orgasmin" joka on kuvailemasi.
Pippeli alkaa pian kasvaa stondispituudessa ja tulee karvoja :)
Runkkaa rauhassa, mälliä alkaa tulla jossakin vaiheessa kun nuo edellä kuvaamani muutoksen sekä kivesten kasvu alkaa. Joillakin tulee murrosikä 11, toisilla 14 vuotiaana, ei sillä ole niin suurta väliä. Voit myös saada perättäisiä orgasmeja kun vaan jatkat runkkaamista ekan hyvän tunteen jälkeen. - Anonyymi
Ei multakaan tuu mitään vaikka kiipeen puissa ja tuntuu hyvältä eli saan kai orkun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746