Mikä kumma se on jotta pitää sahata moottorisahalla pitkäperjantaina ja koko viikonlopun? Jos vielä huomenn saha pärisee niin soitan poliiille.
Vuokraiin mökki vuonilahdesta ja ei todellakaan haluta herätä jok aamu puoli kuudelta työhullun metsurin meteliin.
Melua pyhinä
7
68
Vastaukset
Soita myös niuvanniemeen että hakevat sinut lukkojen taakse. Se on sillai että metsässä saa metelöidä ihan milloin vaan.
Vuokraa ens kerralla mökki viekistä sillä siellä ei kukaan herää enen puolta päivää ja menevät nukkumaan jo klo 19.30- Anonyymi
Ate levittää omaa tunkioonsa.
- Anonyymi
Tottakait se kannattaa pitkänäperjantaisa sahata kun tunnit ovat pidempiä,siitä nimi pitkäperjantai on peräisin ja saa enempa aikaan polttopuita!
- Anonyymi
Mieluummin moottorisahan pärinää kuin rakkien räkytystä. Sahan pärisijä menee välillä nukkumaan ja palasen ottoon, koiran rakit ei välitä vuorokauden ajoista häkissään vaan haukkuvat ikäväänsä kun omistaja unhoittanut.
- Anonyymi
Koira laulaa häkissä,,,ethän minua unhoita oi kallis ystäväin, eli ei se koira hauku vaan laulaa.
"markkinat"
- Anonyymi
Maaseudun ihmiset eivät tule toimeen keskenään. Miten heiltä voisi toivoa yhteiseloa koko maan mittakaavassa.
- Anonyymi
Ne, jotka elävät väljimmin, riitelevät eniten. On taistelua tilusten rajoista, kumman puu on kummankin puolella, kumman oja on missäkin ja onko tukittu, kenen tie on väärässä paikassa, kenen lumet on aurattu kenen puolelle, onko naapurin laituri liian pitkä vai onko se liian leveä jne. jne. ihan loputtomiin. Riitaa on myös aidoista, onki keskellä vai väärällä puolella. Kenen metsissä on oksia katkottu, kenen metsistä on marjat ja sienet kerätty. On se rankkaa olla tilallinen. Ei saa yön eikä päivän rauhaa. Aina on oltava valmiuksissa kytätä ja vahtia naapureita ja kaikkia kulkijoita.
Kun edelliset sukupolvet poistuivat muonavahvuudesta, uudet polvet jatkavat samaa, kierre vain jatkuu.
Onneksi ei ole mitään vahdittavaa, kyllä maaseudulla on mukava käydä ja mökkeillä, mutta asuminen siellä, kiitos.mutta ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2302135Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601406Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 591031
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824