Pitäs pihamaata kunnostaa ja tehdä nurmikkoalaa lisää mutta on vanhoja isoja kantoja joita ei ominvoimin saa poistettua. Tekeekö Lieksassa kukaan tämmösiä hommia järkihinnalla?
Pihanurmikko
20
950
Vastaukset
- Anonyymi
Kato netistä kantojyrsijän tiedot ja soita niin ei tarvitse maata kaivella. Pääset paljon halvemmalla kuin kaivinkoneen myllätessä kuopille tontin.
- Anonyymi
Minä teen, mutta en tee sulle. Sinä oot provoilija ja väärässä puolueessa.
- Anonyymi
"markkinoilta" tähänkin varmasti joku viisaus löytyy.
Kantojyrsimen hinnalla käytät kaivurin poistamassa kannot . Niillä kiinalaisilla jyrsimillä ei saa muutakuin syntiä aikaiseksi.
- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Kantojyrsimen hinnalla käytät kaivurin poistamassa kannot . Niillä kiinalaisilla jyrsimillä ei saa muutakuin syntiä aikaiseksi.
Anteeksi vain en tarkoittanut mitään nettiostosta, täällä on ihan ammattilainen joka tekee sitä työkseen. Tehnyt esm. seurakunnalle hautausmaalla kantojen jyrsintää.
Antti Turus vainaa aloitti aikoinaan kantojyrsintä työt johon palkkasi työmiehen . Nyt joku toinen jatkaa. Tiedoksi Pääpumpulle ja muille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vain en tarkoittanut mitään nettiostosta, täällä on ihan ammattilainen joka tekee sitä työkseen. Tehnyt esm. seurakunnalle hautausmaalla kantojen jyrsintää.
Antti Turus vainaa aloitti aikoinaan kantojyrsintä työt johon palkkasi työmiehen . Nyt joku toinen jatkaa. Tiedoksi Pääpumpulle ja muille.Täällä kun ei saa mainostaa niin laita hakusanaksi kantojyrsintää Lieksa , saat yrittäjän tiedot. Ei tullut laitettua edelliseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kun ei saa mainostaa niin laita hakusanaksi kantojyrsintää Lieksa , saat yrittäjän tiedot. Ei tullut laitettua edelliseen.
Lieksassa Oravatiellä asuu yrittäjä jolla on kantojyrsin, kannattaa kysyä.
- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Ja kaivinkone tulee kalliimmaksi kuin tuo ammattikäyttöön tarkoiettu dieselkäyttöinen kantojyrsin joka voi käydä pienelläkin pihalla särkemättä pihanurmikkoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaivinkone tulee kalliimmaksi kuin tuo ammattikäyttöön tarkoiettu dieselkäyttöinen kantojyrsin joka voi käydä pienelläkin pihalla särkemättä pihanurmikkoa.
Ei kantojyrsintä kannata ostaa omaan käyttöön vaan kaivuri kannattaa kun sillä saa kätevästi nosteltua lumet naapurin tontille pensaaaidan yli ja jos tarpeeksi hankala naapuri niin kaivurilla voi purkaa naapurin talon. Ei se ainakaan vähään aikaan luimistele kun istut vankilassa.
🐜...🚾- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Ei kantojyrsintä kannata ostaa omaan käyttöön vaan kaivuri kannattaa kun sillä saa kätevästi nosteltua lumet naapurin tontille pensaaaidan yli ja jos tarpeeksi hankala naapuri niin kaivurilla voi purkaa naapurin talon. Ei se ainakaan vähään aikaan luimistele kun istut vankilassa.
🐜...🚾Ja samallla saat sitten korjattua pihanurmikkosi jos siinä on sammalta kun kaivinkone sen särkee, tai eihän sitä pakko ole korjata mutta jos haluaa korjata.
"markkinat"
- Anonyymi
Tutulle kävi joku vuosi sitten traktorilla joku jyrsimässä eikä ollu pahanhintanen. En muista kuka, pitääpä kysyä.
- Anonyymi
Metsätyo koponen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsätyo koponen
Tuovinen oravatiellä.
- Anonyymi
Kuoppa kannon alle ja klorraattii, tulilanka ja karkkuun. Kyllä lähttöö.
- Anonyymi
Tarvitsetko apua kantojyrsinnän hankintaan tai haluatko vertailla tarkemmat hinnat ja ehdot? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
- Anonyymi
Lehikoinen tekee vaikka mitä, nostelee kannot ja vie ne pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehikoinen tekee vaikka mitä, nostelee kannot ja vie ne pois.
Kunnon mies tekee itse ja kaivaa rautakangella ja lapiolla kannot pois, vain mamikset käyttää koneita ja saastuttaa maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies tekee itse ja kaivaa rautakangella ja lapiolla kannot pois, vain mamikset käyttää koneita ja saastuttaa maailmaa.
Aika pienenkin kannon kannon poistaminen on ihan saatanallinen työ. Kirveellä kannattaa katkoa kaikki juuret, muuten hommasta ei tule mitään. Eikä pidä sääliä kirveen terän tylsistymistä. Sen voi sitten joskus terottaa uudelleen. Kankia ja tekijöitä voisi olla 2-3 kpl.
Jos kannot ovat isoja tai niitä on monta, älä edes uneksi työn tekemisestä itse ilman erikoiskonetta, kantojyrsintä. - Anonyymi
Menehän kysymään noilla tuntomerkeillä työmiestä niin joudut syytteeseen raismista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2302135Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601406Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 591031
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824