Miksi pääkalloja - oikeesti?

Anonyymi

Aikomuksenani on ostaa taas HD pitkästä aikaa ja noita ilmoituksia tutkeissani olen kiinnittänyt sellaiseen huomiota, että nyt tuntuu olevan vallalla villitys, jossa pyöriin pitää liimailla ja pulttailla mitä kummallisempia pääkallokuvia - niin ihan oikeesti pääkallonkuvia. Ennen ei ollut tällaista, pyöriä laiteltiin korjailtiin/laiteltiin ja niillä ajettiin, eikä liimaltu mitään pääkalloja - eikös tässä ollakaan aikuisia?

27

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ilmeisesti itse ole kovin aikuinen.Aikuinen nimittäin ei valita muiden omaisuudesta nettisivustoilla vaan laittaa fillarinsa juuri sellaiseksi kuin haluaa.Omasi voit toki koristella vaikka halinalleilla tai yksisarvisilla jos mieli tekee, mutta on lapsellista vikistä toisten asioista.

      • Anonyymi

        Myyntiin laittaessaan voisi kyllä tuommoiset mustanaamiokerhon jutut poistaa ja kuten huomaat muistan mustanaamiokerhon, kun olin se jäsen liki 50 vuotta sitten - muistatko sinä, vai olitko edes syntynyt silloin?


    • Anonyymi

      Juu mutta menepä laittamaan autosi omaan makuun sopivaksi , niin johan tulee muilta mielipiteitetä. Pääkallot kieltämättä on ihan kakaroiden puuhastelua kun voi maustaa tyylilläkin.

    • Anonyymi

      Niillä haetaan miehisyyttä ja uskottavuutta kun mies ei itse riitä.

      • Anonyymi

        Tähän samaan perustuu hd osto, kun ei ole enään mies niin alle hd ja hd kuteet. Samalla menetetään taito kirjoittaa oikein japanilaisten moottoripyörien nimet ja muututaan 2. maailmansodan jälkeiseen ajatusmalliin amerikassa.
        Unohtavat kuitenkin sen että amerikassa on eniten japanilaisia moottoripyöriä ja toyota on toiseksi eniten myydyin automerkki amerikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän samaan perustuu hd osto, kun ei ole enään mies niin alle hd ja hd kuteet. Samalla menetetään taito kirjoittaa oikein japanilaisten moottoripyörien nimet ja muututaan 2. maailmansodan jälkeiseen ajatusmalliin amerikassa.
        Unohtavat kuitenkin sen että amerikassa on eniten japanilaisia moottoripyöriä ja toyota on toiseksi eniten myydyin automerkki amerikassa.

        Miksi kuvittelet, että ihmiset tietäisivät tai että he edes haluaisivat tietää japanilaisten tai muiden itämoottoripyörien merkkejä, puhumattakaan, että niitä pitäisi osata kirjoittaa?

        Kysymys ei siis ole menetetystä taidosta, vaan asiasta, josta alun perinkään ei ole ollut tietoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän samaan perustuu hd osto, kun ei ole enään mies niin alle hd ja hd kuteet. Samalla menetetään taito kirjoittaa oikein japanilaisten moottoripyörien nimet ja muututaan 2. maailmansodan jälkeiseen ajatusmalliin amerikassa.
        Unohtavat kuitenkin sen että amerikassa on eniten japanilaisia moottoripyöriä ja toyota on toiseksi eniten myydyin automerkki amerikassa.

        Tämän saman ilmiön olen huomannut, alkaa siitä kun kirjautuu facebook hd ryhmään ja voimistuu kun käy ensimmäisessä kokoontumisajossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän samaan perustuu hd osto, kun ei ole enään mies niin alle hd ja hd kuteet. Samalla menetetään taito kirjoittaa oikein japanilaisten moottoripyörien nimet ja muututaan 2. maailmansodan jälkeiseen ajatusmalliin amerikassa.
        Unohtavat kuitenkin sen että amerikassa on eniten japanilaisia moottoripyöriä ja toyota on toiseksi eniten myydyin automerkki amerikassa.

        Itse et osaa kirjoittaa oikein edes Suomea.
        Ei "enään", vaan "enää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän saman ilmiön olen huomannut, alkaa siitä kun kirjautuu facebook hd ryhmään ja voimistuu kun käy ensimmäisessä kokoontumisajossa.

        Mitä tässä on oikein tarkoitus sanoa:

        "Tämän saman ilmiön olen huomannut, alkaa siitä kun kirjautuu facebook hd ryhmään ja voimistuu kun käy ensimmäisessä kokoontumisajossa."

        Miten nuo sanat edes liittyy toisiinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä on oikein tarkoitus sanoa:

        "Tämän saman ilmiön olen huomannut, alkaa siitä kun kirjautuu facebook hd ryhmään ja voimistuu kun käy ensimmäisessä kokoontumisajossa."

        Miten nuo sanat edes liittyy toisiinsa?

        Mul ei oo hd:a , mut mulla valtava K####i.


    • Anonyymi

      Harrikkamiehet on vähän lapsellisia. Ne elää jotain fantasiaa, ride free tms. paskaa.
      Olen oppinut sen että mopo kuin mopo. 100 kuutioita, 1500 kuutiota, ei väliä. Kaikilla on samanlaista ajaa.
      Vain sana Harrrrley Davidson herättää jotain näiden lapsien sisällä.
      Harleyt on paskoja. Osta mieluummin Yahama ja ajat huolettomasti.

      • Anonyymi

        "Harrikkamiehet on vähän lapsellisia. Ne elää jotain fantasiaa, ride free tms. paskaa."

        Eli et siis edes tiedä mistä on kyse, tai mistä puhut.Asia selvä.

        "Olen oppinut sen että mopo kuin mopo. 100 kuutioita, 1500 kuutiota, ei väliä. Kaikilla on samanlaista ajaa."

        Ei ole samanlaista ajaa, muutenhan ne kaikki olisivat samoin tehtyjä.Ootko vähän yksinkertanen?älä vastaa, kysymys oli retorinen.

        "Vain sana Harrrrley Davidson herättää jotain näiden lapsien sisällä.
        Harleyt on paskoja. Osta mieluummin Yahama ja ajat huolettomasti."

        Eli ainoa "mopo" jolla olet koskaan saanut ajaa, on yamaha merkkinen ja harrikasta sulla ei ole minkäänlaista kokemusta.Kunhan iniset kun sulla ei ole rahaa harrikkaan :)
        Aja sinä yamahallas vaan mutta pidä nassu ummessa muiden laitteista kun et niistä mitään tiedä.


    • Anonyymi

      Istuin autossa parkissa ja odottelin rouvaa kaupasta. Viereiseen ruutuun ajoi hd mies hd pyörällään. Peilejä piteli luurangon kädet. Hän nousi pyörän päältä, mutta pyörä vielä käynnissä. Pyörä tärisi ja ravisti. Otti kypärän pois ja sitten vielä, ennenkuin hän sen sammutti, piti kääntää kahvasta vähän kierroksia ja meteliä. Tuli mieleeni mopopoikavuodet, kun sitä kaasukahvaa piti koko ajan lutkuttaa.
      En ihmettele, että niitä ruuveja löystyy noissa pyörissä, kun noin täristää.

      • Anonyymi

        Tais olla Dyna.


      • Anonyymi

        Tärinä johtui sinun autossasi kokemasta vapinasta, jonka pelko aiheutti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärinä johtui sinun autossasi kokemasta vapinasta, jonka pelko aiheutti...

        Mummiälestä HooDee kuskit om tosi pelottavii etänkin tien päällä. Vanha paska mopo, holtiton King of the Road -ajotapa (lapsellinen ja perusteeton), ehkä pääppöpillereitä ja kännissä tai paukussa, ylinopeutta tuskin kun ei kulje, muutenkin soveltuvat lähinnä kotipoluilleen navetan ja kompostin kulmille.

        Huh huh.


    • Anonyymi

      Samaan olen itse kiinnittänyt huomiota kun katsellut käytettyjä harrikoita. Kyllähän sitä hetken ihmettelee onko tämä nyt oikeast ollut aikuisen miehen omistuksessa kun kaikenlaisia pääkallon kuvia löytyy pyörästä...

      • Anonyymi

        Keski-ikäset sedät kokevat uudelleen lapsuuttaan ja sitä mikä jäi aikanaan kokematta.
        Onhan se naurettavaa, mutta antaa heidän leikkiä ja taantua aikaan jota eivät eläneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäset sedät kokevat uudelleen lapsuuttaan ja sitä mikä jäi aikanaan kokematta.
        Onhan se naurettavaa, mutta antaa heidän leikkiä ja taantua aikaan jota eivät eläneet.

        En usko, että noita pääkalloja pyöriinsä virittelee "keski-ikäiset sedät" sillä heillä on sen verran pätäkkää, että haluavat vain originaalin US made pyörän, jolla on kiva ajella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että noita pääkalloja pyöriinsä virittelee "keski-ikäiset sedät" sillä heillä on sen verran pätäkkää, että haluavat vain originaalin US made pyörän, jolla on kiva ajella.

        yllä valitettavasti on paljin noita setiä jotka haksahtavat tuohon pääkallo jne. hörhöilyyn. On toki normaalejakin, mutta nuo wannabee sedät ovat noloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yllä valitettavasti on paljin noita setiä jotka haksahtavat tuohon pääkallo jne. hörhöilyyn. On toki normaalejakin, mutta nuo wannabee sedät ovat noloja.

        Ja tätejä myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tätejä myös...

        Sekin vielä, nuoruutta etsimässä, mutta turhaan.


    • Anonyymi

      Persaukisten , kateellisten valitusta täällä,, joiden fyrkat ei riitä edes potkulaudan ostamiseen.

    • Anonyymi

      Tulee siitä kun lasten vaatteisiin alettiin laittaa kaikkia hurjiajänniä hennez-mairits pääkalloja ja sitten muoti on vaan levinny.

    • Anonyymi

      Härley kannattaa ostaa jos haluaa todellakin korjailla jotain!kvink kvink

    • Anonyymi

      Mää ostin Harliin semmottes kolkytvuatta vanhan 1000cc, ja samoin tein mun pili kasvo 10cm, ja sitte sinne sisään kasvoi luu. Nymmä oom sitte Artukaisten naisten lellikkipoika, pitkä rasvanen tukka, parta ei kasva, paskaset kynnennaluset, mut pili om ny 18 senttii, ja siällä om luu sisällä.
      Kyä Harlii pelastaa miähen pildenpuutteesta.

      Harlii-Kasanoova 37v Turkkusen alueelta

      • Anonyymi

        Taas porilainen koittaa esittää turkulaista!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe