Savuttomat asot?

Anonyymi

Nyt kun on alkanut olemaan jo täysin savuttomia asoja eli parveketupakointikin alkaa olemaan joissakin asotaloissa kielletty, niin millaisia kokemuksia niistä on ollut? Onko savuttomuus toteutunut vai löytyykö vielä salaa parvekkeella sauhuttelevia? Miten nämä salasauhuttelijat on saatu kuriin?

Toiveissa kun olisi viimeinkin päästä muuttamaan savuttomaan asoon, jossa myös parveketupakointi kielletty.

9

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä seuraavaksi?

• Anonyymi

Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
        Ei koiria kerrostaloihin eikä oikeastaan kaupunkeihinkaan.
        Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
        Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.

Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

100% samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.

Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.

Eikös olisi kannattanut ottaa etukäteen selvää. Uusissa asunnoissa ei ainakaan ole vanhoja sopimuksia.

Tupakansavu on kyllä äärimmäisen ärsyttävää. Tarttuu melkoisen voimakkaana myös tupakoivien vaatteisiin. Jos tupakoitsijat haistaisivat oma hajuaan...

Itse lopetin 20 vuotta sitten. Olin bussissa ja edessäni joku kuori appelsiinia. Melkoinen herätys kun haistoin appelsiinin hajun. Lopettamisesta oli kulunut vain muutama viikko. Bonuksena sitten kaikki muut lopettamisen hyödyt.

• Anonyymi

Enään ei esiinny parveke/terassi tupakointia. Saatiin loppumaan isännöitsijän suullisella huomautuksella ja tietona seuraavasta tulee varoitus.

• Anonyymi

Otettiin selvää etukäteen ja myyntineuvottelija vannoi, että täällä ei tupakoida, mutta kukaan ei voi vakoilla jotain taloa 24/7, jotta tietäisi mitä siellä oikeasti tapahtuu. Raput on vuorattu tupakkavastaisilla ilmoituksilla, mutta kukaan ei valvo kieltoja.

• Anonyymi

Uudessa savuttomassa Hason talossa Sompasaaressa en ole huomannut yhtään savua parvekkeella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4427
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe