Savuttomat asot?

Anonyymi

Nyt kun on alkanut olemaan jo täysin savuttomia asoja eli parveketupakointikin alkaa olemaan joissakin asotaloissa kielletty, niin millaisia kokemuksia niistä on ollut? Onko savuttomuus toteutunut vai löytyykö vielä salaa parvekkeella sauhuttelevia? Miten nämä salasauhuttelijat on saatu kuriin?

Toiveissa kun olisi viimeinkin päästä muuttamaan savuttomaan asoon, jossa myös parveketupakointi kielletty.

9

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
        Ei koiria kerrostaloihin eikä oikeastaan kaupunkeihinkaan.
        Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
        Ei koiria kerrostaloihin eikä oikeastaan kaupunkeihinkaan.
        Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.

        Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
        Ei koiria kerrostaloihin eikä oikeastaan kaupunkeihinkaan.
        Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.

        100% samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.

        Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.

        Eikös olisi kannattanut ottaa etukäteen selvää. Uusissa asunnoissa ei ainakaan ole vanhoja sopimuksia.

        Tupakansavu on kyllä äärimmäisen ärsyttävää. Tarttuu melkoisen voimakkaana myös tupakoivien vaatteisiin. Jos tupakoitsijat haistaisivat oma hajuaan...

        Itse lopetin 20 vuotta sitten. Olin bussissa ja edessäni joku kuori appelsiinia. Melkoinen herätys kun haistoin appelsiinin hajun. Lopettamisesta oli kulunut vain muutama viikko. Bonuksena sitten kaikki muut lopettamisen hyödyt.


    • Anonyymi

      Enään ei esiinny parveke/terassi tupakointia. Saatiin loppumaan isännöitsijän suullisella huomautuksella ja tietona seuraavasta tulee varoitus.

      • Anonyymi

        Otettiin selvää etukäteen ja myyntineuvottelija vannoi, että täällä ei tupakoida, mutta kukaan ei voi vakoilla jotain taloa 24/7, jotta tietäisi mitä siellä oikeasti tapahtuu. Raput on vuorattu tupakkavastaisilla ilmoituksilla, mutta kukaan ei valvo kieltoja.


    • Anonyymi

      Uudessa savuttomassa Hason talossa Sompasaaressa en ole huomannut yhtään savua parvekkeella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4540
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3948
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2501
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1503
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1188
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1183
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe