et lapsuudenkodissasi etkä sen jälkeenkään. Ja ne teot on olleet sen mukaiset. Jos jossain vaiheessa pakonomaisesti minua lähestyt niin on läheisteni kanssa tehty siihen suunnitelma että pyydän viranomaisia tutkimaan taustasi.Toivon kaiken katkeruuden keskellä että kykenet jättämään minut ja mieheni rauhaan
Vastaukset 56
- Anonyymi
Ja kenelle tuo viesti on tarkoitettu?
- Anonyymi
Provoa tietenkin. Tai miehen valhetta vaimolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provoa tietenkin. Tai miehen valhetta vaimolle.
Tosissaan vedetty viesti. Kirjoittanut nainen naiselle, jota aliarvioi oikein kunnolla.
- Anonyymi
Mitähän toi ap vetää? Tekis mieli vetää jotain samanlaista. Tuntuu olevan hallusinogeenit kohdillaan.
- Anonyymi
😂😇😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😇😂
On tainnut lukea netistä, sitä taikasienten kuvausopasta, kyllä se syksy sieltä taas tulee, niin päästään me muutkin riehaan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut lukea netistä, sitä taikasienten kuvausopasta, kyllä se syksy sieltä taas tulee, niin päästään me muutkin riehaan mukaan.
Ha.. Ha
- Anonyymi
No onpas harvinaisen ilkeä aloitus! Turha mitään juttua sotkea lapsuudenkotiin asti.
- Anonyymi
Sitä minäkin tässä kelailen.. on varmaan se opiaatti narkkari ja sen mies on se joka sitä virtaa vetää ja kerholle hommia tekee. Sitten se täällä psykoosissa, lietsoo vihaansa ihmisille, jotka eivät edes tee mitään rikollista. Sairas päästään tuntuu olevan. Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi, tuon skitson jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin tässä kelailen.. on varmaan se opiaatti narkkari ja sen mies on se joka sitä virtaa vetää ja kerholle hommia tekee. Sitten se täällä psykoosissa, lietsoo vihaansa ihmisille, jotka eivät edes tee mitään rikollista. Sairas päästään tuntuu olevan. Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi, tuon skitson jutut.
No on varmaan huonot stuffit hänellä, rauha hänen sielulleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on varmaan huonot stuffit hänellä, rauha hänen sielulleen...
Voipi olla, että se on sitä oman huonon olon purkua. Tuntuu olevan katkera jostain. Olkoot rauhassa, ei mulle mitään tee.
- Anonyymi
On kyllä outoa, että pitää vedota lapsuuteen asti. Kyllä on tarkasti tiedossa ketä stalkkaa. Lieneekö tuo toinen tietoinen ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään narkkari kirjoittaakseen tuollaista, omissa sukulaisissa tai muissa tuttavissa kasvaa sellaisia yksilöitä jotka häiritsevät merkittävästi toisten elämää.
Nykyää tuosta mielenterveyden ongelmista tullut vitsi j,ota kaikille tyrkytetään kun ei oma ymmärrys pelaa suntaan eikä toiseen. Kannattaisi joskus miettiä asioita pidemmälle ennekuin alkaa laukomaan noita huonoja vitsejä, jos jätettäis ne sellaisille jotka ne parhaiten osaa.
- Anonyymi
Sovitaan niin
- Anonyymi
Voiko joku pelätä noin, jätä mieheni ja minut rauhaan😂 aika säälittävä kirjoitus
- Anonyymi
Ei kukaan pelkää mitään, trolli kirjoittaa ja tuottaa suurimman osan palstan sisällöstä. Jos ei sitä ymmärrä niin ei sille oikeen mitään voi.
- Anonyymi
Voit tutkia taustani, mitä nyt viimeksi rikosrekisteriä katselin, niin oli jopa 8km/h ylinopeus sakko vuodelta.. olisko ollut 2012. Olen ihan hurja gansteri, kannattaa laittaa krp valvomaan.
- Anonyymi
ainiin ja teen töitä tehtaassa 4x 12h vuoroa ja 6 vapaata ja vapaapäivinä pelailen tietokone pelejä. Tulispa joku poliisi tohon sohvalle istumaan, niin voisin tylsyyttäni sille selostaa mitä touhuilen.
- Anonyymi
Jos joku on tutkinut aiheetta jonkun taustoja, on kyseessä rikos josta kuuluu saada lainmukainen rangaistus.
- Anonyymi
Heh heh. Vai oikein tutkimaan taustat... Sinähän olet jo tutkinut, jos noin paljon tiedät, lapsuudesta lähtien. Mikähän fucking oikeus sua siihenkin on oikeuttanut ja miksi? Ei tulisi mieleenkään lähestyä sinua, kaikkea kuvitteletkin!
- Anonyymi
Hyvä asenne, juuri näin minäkin ajattelen. AP:lla ei ole kyllä itsellä puhtaat jauhot pussissa ja sen paskan löyhkän haistaa jo kauas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asenne, juuri näin minäkin ajattelen. AP:lla ei ole kyllä itsellä puhtaat jauhot pussissa ja sen paskan löyhkän haistaa jo kauas.
Haistaa kauas sairaalloisen uteliaisuuden. On täytynyt kysellä läpi monia ihmisiä ja pitää juorukerhoa yllä. Kuvittelee nyt, että häntä lähestytään, kun on niin saakeli kiinnostava juoruämmä.
- Anonyymi
Miksi ikävä palstalla tuon kerroit. Epäilyttävää...
- Anonyymi
Koska se luulee, että minä jahtaan sen miestä😂 pienet on piirit
- Anonyymi
En tunne miestäsi, mutta lupaan jättää sinut ja miehesi rauhaan. Jätä sinä minut ja stalkkaamiseni tai otan yhteyttä viranomaisiin.
- Anonyymi
Provo taas mees ukko nukkuun peppu pystyssä 😍
Miksi teillä menee niin tunteisiin.......
Kommentoijat.....
<3- Anonyymi
Tottakai menee tunteisiin. T Anne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai menee tunteisiin. T Anne
Miksi sinulla "risto" on monta eri palstapersoonaa? Voitko kertoa!
- Anonyymi
Että mä vihaan sua!
- Anonyymi
Turhaan trollia vihaat. Hämmennyssoppa.
Yrittää syyt saada täysin ulkopuolisen naisen syyksi.
Eivät varmaan edes tunne toisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan trollia vihaat. Hämmennyssoppa.
Yrittää syyt saada täysin ulkopuolisen naisen syyksi.
Eivät varmaan edes tunne toisiaan.Ylempi kommentti on varmasti aloittajalta itseltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempi kommentti on varmasti aloittajalta itseltään.
Sama huomio. Kyllähän minä vihaan! Tuota samaa on tullut ennenkin ja tiedän kuka sitä kirjoittaa... Sä et oo ikinä ollut kenellekään mitään jne.
- Anonyymi
Tiiän tämän henkilön, näillä näkymin, outo on.
Se elää omassa oudossa piirissä, ja luulee tietävänsä asioita joita ei tiedä, eikä kyllä ymmärrä yhtään mitään, ja luulee, että minä jahtaan hänen miestään siis minun exää, 😂 koita nyt jumaliste tajuta, minä hänet jätin, enkä takaisin tule, pidä kuule hyvänäsi, yllätyksiä on sinullekkin tiedossa. Olet vainoharhainen!- Anonyymi
Et tiiä. Älä yritä muuttaa mustaa valkoiseksi ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiiä. Älä yritä muuttaa mustaa valkoiseksi ap.
Jos olet hän, pitäisikö teidän pyörähtää jossain hoitolaitoksessa mutka, mua ei kiinnosta pennin vertaa sinun miehesi, mutta sen tiiän, että sinun miehesi on jäänyt menneeseen kiinni. Tämä menee paikkaa HELSINKI, Ja jos, et ole hän pyydän anteeksi!
- Anonyymi
Luultavasti vaimo yrittää todistella itselleen huonoa valintaansa. Kai se joskus tuolle sinunkin tapaukselle uppoaa, että ihan oikeasti kukaan ei halua sen miestä. Kaikilla ei kai sitä valinnanvaraa oikeasti ole, niin ei ymmärrä kun sitä muilla on.
- Anonyymi
Olet luultavasti semioikeassa. Itselleni oin tärkeä taas ennen kuin tapasin sinut. Sinusta olen antanut liiankin hyvän kuvan muille.
- Anonyymi
Miehen yöntuntena keksimään trollausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen yöntuntena keksimään trollausta.
Miksei voi ymmärtää, että on naisen kirjoittama.
- Anonyymi
Katso, ettet mene itse naisen perässä.
Hän kulkee vaan työtä tehden ja pidä miehesi kettingeissä, ettei vaan lähde naisen perään. - Anonyymi
Varmaan joku tyllerö ,joka homostelee.
- Anonyymi
Tää on homosteleva tyllerö.
- Anonyymi
Ensimmäinen virke pitää kohdallani täysin paikkaansa!
Mutta loppuosa paljastaa, ettei ollut mulle. Ja palstakin on väärä. - Anonyymi
Kauan ajattelit jauhaa paskaa
- Anonyymi
Tätä on jatkunut vuosia ja vielä se jaksaa.
- Anonyymi
En lähesty sinua asiallisesti enkä asiattomasti, puhumattakaan pakonomaisesti. Olenko tehnyt joskus niin? Miksi edes kuvittelet että tekisin?
- Anonyymi
Jos oot villamyssynainen, trollipäivät on lopussa ja hiki pukkaa päälle.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet tekeväsi syyttömästä syyllisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet tekeväsi syyttömästä syyllisen?
Kuin niin? Ap kuvittelee, että häntä aletaan pakonomaisesti lähestyä. Ihan pelkää itsensä ja miehensä puolesta.
- Anonyymi
Olitko sinä mukana lapsuudessani ja myöhemmässä elämässäni?
Painu stalkkeri vaan kuuseen äläkä ikinä enää ota yhteyttä. Siinähän sinä ovella kärkyit ja yritit saada minua vielä sopimaan uutta tapaamista. En halua nähdä sinua enää!- Anonyymi
Enkä minä, jokos uskot. Pälliskö ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä, jokos uskot. Pälliskö ap.
Uskon toki. Miksi sitten stalkkaat minua ja urkit asioitani? Toimintasi vaikuttaa pakkomielteiseltä ja vielä muka pelkäät että sinua lähestyn pakkomielteisesti. Mitä sä haluat tarpeettomasta ihmisestä kuten minua kuvasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon toki. Miksi sitten stalkkaat minua ja urkit asioitani? Toimintasi vaikuttaa pakkomielteiseltä ja vielä muka pelkäät että sinua lähestyn pakkomielteisesti. Mitä sä haluat tarpeettomasta ihmisestä kuten minua kuvasit?
Erehdyt kirjoittajasta. Minä en stalkkaa, enkä urki ketään. Kirjoittelen silloin tällöin, enkä tiedä, enkä edes aavista ketä te muut voisitte olla. Ei ole osunut silmiini teksti, jossa joku olisi maininnut tarpeettomuudesta. Et silleen, rauhoitu, se on joku ollut muu😳.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyt kirjoittajasta. Minä en stalkkaa, enkä urki ketään. Kirjoittelen silloin tällöin, enkä tiedä, enkä edes aavista ketä te muut voisitte olla. Ei ole osunut silmiini teksti, jossa joku olisi maininnut tarpeettomuudesta. Et silleen, rauhoitu, se on joku ollut muu😳.
Luulin, että olit ap. Anteeksi syytökset, ne oli tarkoitettu ap. lle.
- Anonyymi
En ole en mitä sitten? En myöskään haikaile mitään enkä ketään. Olkaa rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479