Et oo ollut koskaan kenellekään tärkeä

Anonyymi

et lapsuudenkodissasi etkä sen jälkeenkään. Ja ne teot on olleet sen mukaiset. Jos jossain vaiheessa pakonomaisesti minua lähestyt niin on läheisteni kanssa tehty siihen suunnitelma että pyydän viranomaisia tutkimaan taustasi.Toivon kaiken katkeruuden keskellä että kykenet jättämään minut ja mieheni rauhaan

56

68

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kenelle tuo viesti on tarkoitettu?

• Anonyymi

Provoa tietenkin. Tai miehen valhetta vaimolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provoa tietenkin. Tai miehen valhetta vaimolle.

Tosissaan vedetty viesti. Kirjoittanut nainen naiselle, jota aliarvioi oikein kunnolla.

• Anonyymi

Mitähän toi ap vetää? Tekis mieli vetää jotain samanlaista. Tuntuu olevan hallusinogeenit kohdillaan.

• Anonyymi

😂😇😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😇😂

On tainnut lukea netistä, sitä taikasienten kuvausopasta, kyllä se syksy sieltä taas tulee, niin päästään me muutkin riehaan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tainnut lukea netistä, sitä taikasienten kuvausopasta, kyllä se syksy sieltä taas tulee, niin päästään me muutkin riehaan mukaan.

Ha.. Ha

• Anonyymi

No onpas harvinaisen ilkeä aloitus! Turha mitään juttua sotkea lapsuudenkotiin asti.

• Anonyymi

Sitä minäkin tässä kelailen.. on varmaan se opiaatti narkkari ja sen mies on se joka sitä virtaa vetää ja kerholle hommia tekee. Sitten se täällä psykoosissa, lietsoo vihaansa ihmisille, jotka eivät edes tee mitään rikollista. Sairas päästään tuntuu olevan. Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi, tuon skitson jutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin tässä kelailen.. on varmaan se opiaatti narkkari ja sen mies on se joka sitä virtaa vetää ja kerholle hommia tekee. Sitten se täällä psykoosissa, lietsoo vihaansa ihmisille, jotka eivät edes tee mitään rikollista. Sairas päästään tuntuu olevan. Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi, tuon skitson jutut.

No on varmaan huonot stuffit hänellä, rauha hänen sielulleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on varmaan huonot stuffit hänellä, rauha hänen sielulleen...

Voipi olla, että se on sitä oman huonon olon purkua. Tuntuu olevan katkera jostain. Olkoot rauhassa, ei mulle mitään tee.

• Anonyymi

On kyllä outoa, että pitää vedota lapsuuteen asti. Kyllä on tarkasti tiedossa ketä stalkkaa. Lieneekö tuo toinen tietoinen ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään narkkari kirjoittaakseen tuollaista, omissa sukulaisissa tai muissa tuttavissa kasvaa sellaisia yksilöitä jotka häiritsevät merkittävästi toisten elämää.
        Nykyää tuosta mielenterveyden ongelmista tullut vitsi j,ota kaikille tyrkytetään kun ei oma ymmärrys pelaa suntaan eikä toiseen. Kannattaisi joskus miettiä asioita pidemmälle ennekuin alkaa laukomaan noita huonoja vitsejä, jos jätettäis ne sellaisille jotka ne parhaiten osaa.

• Anonyymi

Sovitaan niin

• Anonyymi

Voiko joku pelätä noin, jätä mieheni ja minut rauhaan😂 aika säälittävä kirjoitus

• Anonyymi

Ei kukaan pelkää mitään, trolli kirjoittaa ja tuottaa suurimman osan palstan sisällöstä. Jos ei sitä ymmärrä niin ei sille oikeen mitään voi.

• Anonyymi

Voit tutkia taustani, mitä nyt viimeksi rikosrekisteriä katselin, niin oli jopa 8km/h ylinopeus sakko vuodelta.. olisko ollut 2012. Olen ihan hurja gansteri, kannattaa laittaa krp valvomaan.

• Anonyymi

ainiin ja teen töitä tehtaassa 4x 12h vuoroa ja 6 vapaata ja vapaapäivinä pelailen tietokone pelejä. Tulispa joku poliisi tohon sohvalle istumaan, niin voisin tylsyyttäni sille selostaa mitä touhuilen.

• Anonyymi

Jos joku on tutkinut aiheetta jonkun taustoja, on kyseessä rikos josta kuuluu saada lainmukainen rangaistus.

• Anonyymi

Heh heh. Vai oikein tutkimaan taustat... Sinähän olet jo tutkinut, jos noin paljon tiedät, lapsuudesta lähtien. Mikähän fucking oikeus sua siihenkin on oikeuttanut ja miksi? Ei tulisi mieleenkään lähestyä sinua, kaikkea kuvitteletkin!

• Anonyymi

Hyvä asenne, juuri näin minäkin ajattelen. AP:lla ei ole kyllä itsellä puhtaat jauhot pussissa ja sen paskan löyhkän haistaa jo kauas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asenne, juuri näin minäkin ajattelen. AP:lla ei ole kyllä itsellä puhtaat jauhot pussissa ja sen paskan löyhkän haistaa jo kauas.

Haistaa kauas sairaalloisen uteliaisuuden. On täytynyt kysellä läpi monia ihmisiä ja pitää juorukerhoa yllä. Kuvittelee nyt, että häntä lähestytään, kun on niin saakeli kiinnostava juoruämmä.

• Anonyymi

Miksi ikävä palstalla tuon kerroit. Epäilyttävää...

• Anonyymi

Koska se luulee, että minä jahtaan sen miestä😂 pienet on piirit

• Anonyymi

En tunne miestäsi, mutta lupaan jättää sinut ja miehesi rauhaan. Jätä sinä minut ja stalkkaamiseni tai otan yhteyttä viranomaisiin.

• Anonyymi

Provo taas mees ukko nukkuun peppu pystyssä 😍

• Miksi teillä menee niin tunteisiin.......
      Kommentoijat.....
      <3

• Anonyymi

Tottakai menee tunteisiin. T Anne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai menee tunteisiin. T Anne

Miksi sinulla "risto" on monta eri palstapersoonaa? Voitko kertoa!

• Anonyymi

Että mä vihaan sua!

• Anonyymi

Turhaan trollia vihaat. Hämmennyssoppa.
        Yrittää syyt saada täysin ulkopuolisen naisen syyksi.
        Eivät varmaan edes tunne toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan trollia vihaat. Hämmennyssoppa.
        Yrittää syyt saada täysin ulkopuolisen naisen syyksi.
        Eivät varmaan edes tunne toisiaan.

Ylempi kommentti on varmasti aloittajalta itseltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempi kommentti on varmasti aloittajalta itseltään.

Sama huomio. Kyllähän minä vihaan! Tuota samaa on tullut ennenkin ja tiedän kuka sitä kirjoittaa... Sä et oo ikinä ollut kenellekään mitään jne.

• Anonyymi

Tiiän tämän henkilön, näillä näkymin, outo on.
      Se elää omassa oudossa piirissä, ja luulee tietävänsä asioita joita ei tiedä, eikä kyllä ymmärrä yhtään mitään, ja luulee, että minä jahtaan hänen miestään siis minun exää, 😂 koita nyt jumaliste tajuta, minä hänet jätin, enkä takaisin tule, pidä kuule hyvänäsi, yllätyksiä on sinullekkin tiedossa. Olet vainoharhainen!

• Anonyymi

Et tiiä. Älä yritä muuttaa mustaa valkoiseksi ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiiä. Älä yritä muuttaa mustaa valkoiseksi ap.

Jos olet hän, pitäisikö teidän pyörähtää jossain hoitolaitoksessa mutka, mua ei kiinnosta pennin vertaa sinun miehesi, mutta sen tiiän, että sinun miehesi on jäänyt menneeseen kiinni. Tämä menee paikkaa HELSINKI, Ja jos, et ole hän pyydän anteeksi!

• Anonyymi

Luultavasti vaimo yrittää todistella itselleen huonoa valintaansa. Kai se joskus tuolle sinunkin tapaukselle uppoaa, että ihan oikeasti kukaan ei halua sen miestä. Kaikilla ei kai sitä valinnanvaraa oikeasti ole, niin ei ymmärrä kun sitä muilla on.

• Anonyymi

Olet luultavasti semioikeassa. Itselleni oin tärkeä taas ennen kuin tapasin sinut. Sinusta olen antanut liiankin hyvän kuvan muille.

• Anonyymi

Miehen yöntuntena keksimään trollausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen yöntuntena keksimään trollausta.

Miksei voi ymmärtää, että on naisen kirjoittama.

• Anonyymi

Katso, ettet mene itse naisen perässä.
      Hän kulkee vaan työtä tehden ja pidä miehesi kettingeissä, ettei vaan lähde naisen perään.

• Anonyymi

Varmaan joku tyllerö ,joka homostelee.

• Anonyymi

Tää on homosteleva tyllerö.

• Anonyymi

Ensimmäinen virke pitää kohdallani täysin paikkaansa!
      Mutta loppuosa paljastaa, ettei ollut mulle. Ja palstakin on väärä.

• Anonyymi

Kauan ajattelit jauhaa paskaa

• Anonyymi

Tätä on jatkunut vuosia ja vielä se jaksaa.

• Anonyymi

En lähesty sinua asiallisesti enkä asiattomasti, puhumattakaan pakonomaisesti. Olenko tehnyt joskus niin? Miksi edes kuvittelet että tekisin?

• Anonyymi

Jos oot villamyssynainen, trollipäivät on lopussa ja hiki pukkaa päälle.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet tekeväsi syyttömästä syyllisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuvittelet tekeväsi syyttömästä syyllisen?

Kuin niin? Ap kuvittelee, että häntä aletaan pakonomaisesti lähestyä. Ihan pelkää itsensä ja miehensä puolesta.

• Anonyymi

Olitko sinä mukana lapsuudessani ja myöhemmässä elämässäni?
      Painu stalkkeri vaan kuuseen äläkä ikinä enää ota yhteyttä. Siinähän sinä ovella kärkyit ja yritit saada minua vielä sopimaan uutta tapaamista. En halua nähdä sinua enää!

• Anonyymi

Enkä minä, jokos uskot. Pälliskö ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä, jokos uskot. Pälliskö ap.

Uskon toki. Miksi sitten stalkkaat minua ja urkit asioitani? Toimintasi vaikuttaa pakkomielteiseltä ja vielä muka pelkäät että sinua lähestyn pakkomielteisesti. Mitä sä haluat tarpeettomasta ihmisestä kuten minua kuvasit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon toki. Miksi sitten stalkkaat minua ja urkit asioitani? Toimintasi vaikuttaa pakkomielteiseltä ja vielä muka pelkäät että sinua lähestyn pakkomielteisesti. Mitä sä haluat tarpeettomasta ihmisestä kuten minua kuvasit?

Erehdyt kirjoittajasta. Minä en stalkkaa, enkä urki ketään. Kirjoittelen silloin tällöin, enkä tiedä, enkä edes aavista ketä te muut voisitte olla. Ei ole osunut silmiini teksti, jossa joku olisi maininnut tarpeettomuudesta. Et silleen, rauhoitu, se on joku ollut muu😳.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehdyt kirjoittajasta. Minä en stalkkaa, enkä urki ketään. Kirjoittelen silloin tällöin, enkä tiedä, enkä edes aavista ketä te muut voisitte olla. Ei ole osunut silmiini teksti, jossa joku olisi maininnut tarpeettomuudesta. Et silleen, rauhoitu, se on joku ollut muu😳.

Luulin, että olit ap. Anteeksi syytökset, ne oli tarkoitettu ap. lle.

• Anonyymi

En ole en mitä sitten? En myöskään haikaile mitään enkä ketään. Olkaa rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      90
      649
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63