vain sut :( oon rakastunut
Vastaukset 32
- Anonyymi
Kehenkäs oot rakastunut?
- Anonyymi
mieheen vaan
- Anonyymi
Tuijaan.
- Anonyymi
Juhaan.
Tolleen olen ajatellut 10v....
Kannattaa tottua tunteeseen.....
<3- Anonyymi
Ei, en suostu , en oota sitä miestä 10v
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en suostu , en oota sitä miestä 10v
Toivottavasti et....
Me muut odotamme...
Ja vielä turhaan.....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Toivottavasti et....
Me muut odotamme...
Ja vielä turhaan.....
<3Eikö kannattaisi jo päästä irti ja katsoa muita? Tai ei nyt vaan jo pari vuotta sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi jo päästä irti ja katsoa muita? Tai ei nyt vaan jo pari vuotta sitten?
Tartun onkeen, jos joku messevä lähestyis....
<3
Voi odottaa vähän aikaan....
Naiset tuntien....
- Anonyymi
Hieno aloitus😊
- Anonyymi
Aina ei vaan saa mitä haluaa.
- Anonyymi
Ihan samat ajatukset🥰😍
- Anonyymi
Mutta tässä ollaan molemmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tässä ollaan molemmat
Juu niinpä. Samassa veneessä ollaan juu. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niinpä. Samassa veneessä ollaan juu. 😉
Minkähänlainen paatti meillä on tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlainen paatti meillä on tässä.
Kaksoisliekkipaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekkipaatti.
Mutta jos se palaa kokonaan niin mahdetaanko me hukkua? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se palaa kokonaan niin mahdetaanko me hukkua? :)
Ei me mitään hukuta. Tällä kertaa pysytään pinnalla. Kolme kertaa aikaisemmin ollaan kyl haukuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me mitään hukuta. Tällä kertaa pysytään pinnalla. Kolme kertaa aikaisemmin ollaan kyl haukuttu.
Ollaanko? Apua.
- Anonyymi
Sovitaan siis deitti tässä ja nyt. Tunnin päästä siellä paikassa.
- Anonyymi
Riippuu paikasta. Tunnin päästä kello on puoli yksi ja tuolla ulkona on aavemaisen hiljaista. En kyllä lähde kovin pitkälle yksin seikkaileen.. pelottaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu paikasta. Tunnin päästä kello on puoli yksi ja tuolla ulkona on aavemaisen hiljaista. En kyllä lähde kovin pitkälle yksin seikkaileen.. pelottaa :D
Aa, okei. Oot kaukana ihmisten ilmoilta, et ole hän tai edes täältä päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, okei. Oot kaukana ihmisten ilmoilta, et ole hän tai edes täältä päin.
En ole kaukana mistään. Mutta ulkona on koronavaara eikä siellä ole yhtään ketään. Ei missään ole nyt ketään. Kurkkaapa ite ulos jositan. Jos olet hän niin voit tulla mulle vaikka kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaukana mistään. Mutta ulkona on koronavaara eikä siellä ole yhtään ketään. Ei missään ole nyt ketään. Kurkkaapa ite ulos jositan. Jos olet hän niin voit tulla mulle vaikka kahville.
Et ole hän. Ja ulkona on vähäisempi koronauhka kuin kerostalossa. Olet satojen kilometrien päässä sivistyksestä, morjens ja loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän. Ja ulkona on vähäisempi koronauhka kuin kerostalossa. Olet satojen kilometrien päässä sivistyksestä, morjens ja loppu.
En ole hän, mutta ihan sivistyksen keskellä. Ihmiset ei ole öisin nyt ulkona, baarit ja kaikki on kiinni, vain kodittomat on ulkona. Itse et ole käynyt katsomassa tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se Michelin nainen 😶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän, mutta ihan sivistyksen keskellä. Ihmiset ei ole öisin nyt ulkona, baarit ja kaikki on kiinni, vain kodittomat on ulkona. Itse et ole käynyt katsomassa tänään?
Turvaväli! älä kommentoi liian lähelle pöpöt leviää!
- Anonyymi
Mitä vikaa mun keittämässä pastassa on? :(
- Anonyymi
En ole saanut sitä koskaan maistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut sitä koskaan maistaa.
Juu anteeks, luin väärin. Otsikossa lukikin palstaa eikä pastaa.
- Anonyymi
Samoin, hyvät yöt.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479