N.Silverberg

Martta

Tietääkö kukaan maalaria nimeltään N.Silverberg? Tai kertoa mistä voisin saada hänestä lisää tietoa? Entäpä missä voisin saada tauluja arvioitavan?

10

13619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä 1

      Silverberg oli hyvin tuottelias maalari,jonka töitä liikkuu kaikkialla maassa.Hinnat ovat 400-600 euron paikkeilla,laadusta ja koosta riippuen.

      • popo

        riippuu vähän kumman on,ninan vai nikolain.nikolai asui viimeiset vuotensa tuolla vuoksenniskan kulmilla ja pani nimensä apumaalareittensa töihin,niillä ei ole juurikaan arvoa.huomautuksena,että hän oli vanhuusvuotensa melkein sokea.olen nähnyt muutamia hänen huipputöitään,esim. metsästäjä koirineen,imatrankoski,jotka varmasti nousevat huutokaupassa yli tuhannen.olen tietäjä ykkösen kanssa hinnoissa ihan samaa mieltä,kunhan tuli vain samalla vähän muisteltua vanhoja.ninan työt ovat siinä satasen parin luokkaa.


      • myyjä

        Tiedättekö kuka ostaisi N.Silverbergin maaluksen jossa näkymä kalliolta järvelle?


    • Tietäjä 1

      Yritin vastata kysymykseesi,mutta kone väitti,että olet jo vastannut ja että massapostitus on kiellettyä.En ole aikaisemmin edes yrittänyt vastata,joten menee yli ymmärryksen.

    • pölöjä

      Nikolai Silverberg oli venäläinen emigrantti, joka lähtl vallankumouksen jaloista Suomeen. Oikea sukunimi oli Jakovlev, mutta hän käytti ruotsalaisen äitinsä sukunimeä, joka joissain teoksissa oli kirjoitettu myös muotoon Silfverberg, mikä lienee oikea sukunimi.
      Mallasi paljon Imatrankoskea ja metsästysaiheisia tauluja. Arvot siinä 300 eurosta ylöspäin aiheesta riippuen.

      • ...-

        Nikolai Silvenberg on Imatralainen taidemaalari. Hänellä on ollut 2 vaimoa toinen Suomalainen Ja toinen Venäläinen. Kyseinen taiteilija oli aikanaan tuottelias ja hänen toinen vaimonsa oli ilmeisesti varakas.
        Ps.Isoäitini on ollut Silvenbergin jälkimmäisen vaimon kampaaja.


    • Hessu1964

      Ryhdyin googlailemaan Äiti vainaalta (..Ja Hänen kodistaan) perimääni taulua "Vuoksenranta". Taulu on vanhoissa valokuvissa ainakin 1950 luvun alussa ollut Heidän seinällään. He ovat kaikki Karjalan evakkoja. Taulu lienee hieman vielä vanhempi. Signeeraus tosiaan N.Silverberg, vuosilukua taulussa ei ole. -Mukava kuulla , että kyseessä on "oikea Maalari". Samaa ikäluokkaa olevat taulut ovat monesti "naapurin Arskan" maalaamia. Näitä kotitaiteilijoiden maalaamia tauluja minullakin muutama kappale. Ikä ei tuo niille sen enempää arvoa kuin julisteella seinällä.

    • Anonyymi

      Olen myymässä N.Silverbergin maalaamaa taulua, aihe värillisiä kukkia isossa maljakossa. löytyisikö halukasta ostajaa näin?

      • Anonyymi

        Laita kuva


    • Anonyymi

      Löytyis metsästäjä koiran kans. Mummo kissojen kans. Kalastaja yms.7 tauluu silverbergin tekemii.. jos kiinnostusta. Ota yht.0405381121 tarjoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe