Tietääkö kukaan maalaria nimeltään N.Silverberg? Tai kertoa mistä voisin saada hänestä lisää tietoa? Entäpä missä voisin saada tauluja arvioitavan?
N.Silverberg
10
11300
Vastaukset
- Tietäjä 1
Silverberg oli hyvin tuottelias maalari,jonka töitä liikkuu kaikkialla maassa.Hinnat ovat 400-600 euron paikkeilla,laadusta ja koosta riippuen.
- popo
riippuu vähän kumman on,ninan vai nikolain.nikolai asui viimeiset vuotensa tuolla vuoksenniskan kulmilla ja pani nimensä apumaalareittensa töihin,niillä ei ole juurikaan arvoa.huomautuksena,että hän oli vanhuusvuotensa melkein sokea.olen nähnyt muutamia hänen huipputöitään,esim. metsästäjä koirineen,imatrankoski,jotka varmasti nousevat huutokaupassa yli tuhannen.olen tietäjä ykkösen kanssa hinnoissa ihan samaa mieltä,kunhan tuli vain samalla vähän muisteltua vanhoja.ninan työt ovat siinä satasen parin luokkaa.
- myyjä
Tiedättekö kuka ostaisi N.Silverbergin maaluksen jossa näkymä kalliolta järvelle?
- Tietäjä 1
Yritin vastata kysymykseesi,mutta kone väitti,että olet jo vastannut ja että massapostitus on kiellettyä.En ole aikaisemmin edes yrittänyt vastata,joten menee yli ymmärryksen.
- pölöjä
Nikolai Silverberg oli venäläinen emigrantti, joka lähtl vallankumouksen jaloista Suomeen. Oikea sukunimi oli Jakovlev, mutta hän käytti ruotsalaisen äitinsä sukunimeä, joka joissain teoksissa oli kirjoitettu myös muotoon Silfverberg, mikä lienee oikea sukunimi.
Mallasi paljon Imatrankoskea ja metsästysaiheisia tauluja. Arvot siinä 300 eurosta ylöspäin aiheesta riippuen.- ...-
Nikolai Silvenberg on Imatralainen taidemaalari. Hänellä on ollut 2 vaimoa toinen Suomalainen Ja toinen Venäläinen. Kyseinen taiteilija oli aikanaan tuottelias ja hänen toinen vaimonsa oli ilmeisesti varakas.
Ps.Isoäitini on ollut Silvenbergin jälkimmäisen vaimon kampaaja.
- Hessu1964
Ryhdyin googlailemaan Äiti vainaalta (..Ja Hänen kodistaan) perimääni taulua "Vuoksenranta". Taulu on vanhoissa valokuvissa ainakin 1950 luvun alussa ollut Heidän seinällään. He ovat kaikki Karjalan evakkoja. Taulu lienee hieman vielä vanhempi. Signeeraus tosiaan N.Silverberg, vuosilukua taulussa ei ole. -Mukava kuulla , että kyseessä on "oikea Maalari". Samaa ikäluokkaa olevat taulut ovat monesti "naapurin Arskan" maalaamia. Näitä kotitaiteilijoiden maalaamia tauluja minullakin muutama kappale. Ikä ei tuo niille sen enempää arvoa kuin julisteella seinällä.
- Anonyymi
Olen myymässä N.Silverbergin maalaamaa taulua, aihe värillisiä kukkia isossa maljakossa. löytyisikö halukasta ostajaa näin?
- Anonyymi
Laita kuva
- Anonyymi
Löytyis metsästäjä koiran kans. Mummo kissojen kans. Kalastaja yms.7 tauluu silverbergin tekemii.. jos kiinnostusta. Ota yht.0405381121 tarjoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569