Olen etsimässä miestä jolla olisi

Anonyymi

jo lapsia ja päsisin heidän itipuoleksi. Mitä pitää ottaa huomion kun alkaa ryhtymään äidiksi? Mitkä on mun oikeudet ja mitä ei tarvi tehdä?
Saanko komentaa ja vaatia ja ostaa vaatteita ja käskyttää? Voinko laatia sääntöjä ja ottaa vaikka puhelimen pois jos ei totella? Entä koulu ja hiusten leikkuu, voinko pätkästä hiukset ja osallistua opetukseen, ja kysellä opettajalta kuulumisia millasia ongelmia miehen lapislla on?

Olen kiivaasti etsinyt perhettä johon voisin ryhtyä äidiksi. Olen kaunis ja ihana ja tiukka äiti, joten ei haittaa vaikka olisi kuin kkauheita kakaroita, osaan kyllä komentaa.

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höppön, pöppön, blaaa, blaa " päsisin"itipuolikas" buhahaaa.

    • Anonyymi

      Millaiset oikeudet voi itipuoli ottaa kun saapuu uuteen kotiin, siis meihen kotiin jossa vierailee miehen lapet? Onko koti minun ja miehen vai miehen ja lasten josa minä asun, vai miten tää särmä menee?
      Aattelin et jos minä siivoon ja laitan ruokaa, työtönnä kun olen, niin oinkok kommentaa noita lapsia?
      Jos alan leikkimään heidän äitiä, en olisi kovin uskottava, mutta jos ottaisin heti ohjat käsiini enkä kyselisi enkä pytelisi anteeksi, vaan toimisin kuin äitit toimii lastensa kanssa.Itellä ei ole, joten von vaan vetää hatusta juttuja.
      Kyllähän mää osaan komentaa ja märäillä, mutta en osaa olla lasten kanssa, mutta kaipa se sujuu kun ei muta voi.
      Jos komennan ja määrään ja ostelen ruakaa ja vaatteita niin jos ne ei tykkää niin mitä mä teen? Entä huiten leikkuu kun toisella on liian pitkät, ja kuka maskaa kaiken mitkä kohdituu penskoihin?
      Itse olen työtön ei oo rahaa ja siksipä tässä ollaankin. Kuka saa lapsilisät? Voinkok minä niitä käyttää? Olisi työttömän burjetiin hyvä lisä, sais vaikka uusia meikkejä ja vaatteita.

      • Anonyymi

        Millaiset oikeudet voi isäpuoli ottaa kun saapuu uuteen kotiin, siis naisen kotiin jossa vierailee lapset .Onko koti minun ja naisen vai naisen ja lasten jossa minä asun, vai miten tää särmä menee?
        Aattelin et jos minä remppaan ja laitan ruokaa, työtönnä kun olen, niin voin kommentaa noita lapsia?
        Jos alan leikkimään heidän isää , en olisi kovin uskottava, mutta jos ottaisin heti ohjat käsiini enkä kyselisi enkä pytelisi anteeksi, vaan toimisin kuin isät toimii lastensa kanssa.Itellä ei ole, joten von vaan vetää hatusta juttuja.
        Kyllähän mää osaan komentaa ja määräillä , mutta en osaa olla lasten kanssa, mutta kaipa se sujuu kun ei muta voi.
        Jos komennan ja määrään ja ostelen ruokaa ja tarvikkeita niin jos ne ei tykkää niin mitä mä teen? Entä poikien hiusten leikkuu , kun toisella on liian pitkät, ja kuka maskaa kaiken mitkä kohdituu penskoihin?
        Itse olen työtön rahaa on, ja hyvä ansiopäiväraha ja siksipä tässä ollaankin. Kuka saa lapsilisät? voiko minä niitä käyttää? Olisi työttömälle hyvä lisä, sais vaikka uusia työkaluja ja vaatteita.


    • Anonyymi

      Käviskö nainen? En ole lesbo mutta äitipuolen paikka olis kyllä vapaana jos kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Olen etsimässä naista jolla olisi jo lapsia ja pääsisin heidän isipuoleksi . Mitä pitää ottaa huomion kun alkaa isäksi? Mitkä on mun oikeudet ja mitä ei tarvi tehdä?
      Saanko komentaa ja vaatia ja ostaa tarvikkeita ja käskyttää? Voinko laatia sääntöjä ja ottaa vaikka puhelimen pois jos ei totella? Entä koulu ja mopot ja mopoautot voinko viedä pojat parturiin ja osallistua opetukseen, ja kysellä opettajalta kuulumisia millasia ongelmia naisen lapsilla on?

      Olen kiivaasti etsinyt perhettä johon voisin ryhtyä isäksi . Olen komea ja karismaattinen ja tiukka isä, joten ei haittaa vaikka olisi kuin kauheita kakaroita, osaan kyllä pitää jöötä.

      • Anonyymi

        Kyttäät vaan huimia lapsilisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyttäät vaan huimia lapsilisiä!

        Rahahan se ajaa ihmisiä joka paikkaan. Jos äiti saa viidestä lapsesta rahaa olemall akotona, niin ihan hyvin voin ryhtyä äitipuoleksi. Kyl miekin haluun oll akotona ja hoitaa miehen lapsia, kotihoidontukea saa ja mies maksaa elämisen muuten.
        Kyl on äideillä helppoo ovat vaan makaamassa kotona ja lapset koulussa ja rahaa tulee.
        Olen kovasti etsinyt miestä jolla on lapsia, ja joka jättäs perheen mun takia, mut kyl se viel löytyy. Olen kaunis ja ahkera ja hyvä kasvattaja, niitä mies arvostaa.
        Miehen tulee olla töissä ja hyvä palkkainen ja komea ja tietysti monta lasta että pääsen olemaan kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahahan se ajaa ihmisiä joka paikkaan. Jos äiti saa viidestä lapsesta rahaa olemall akotona, niin ihan hyvin voin ryhtyä äitipuoleksi. Kyl miekin haluun oll akotona ja hoitaa miehen lapsia, kotihoidontukea saa ja mies maksaa elämisen muuten.
        Kyl on äideillä helppoo ovat vaan makaamassa kotona ja lapset koulussa ja rahaa tulee.
        Olen kovasti etsinyt miestä jolla on lapsia, ja joka jättäs perheen mun takia, mut kyl se viel löytyy. Olen kaunis ja ahkera ja hyvä kasvattaja, niitä mies arvostaa.
        Miehen tulee olla töissä ja hyvä palkkainen ja komea ja tietysti monta lasta että pääsen olemaan kotona.

        Voi Lissu, sinua ei kukaan huoli , kun olet vanha katkera rupikonna , turhaa toiveajattelua.
        Sinä ole naimisissa Suomi 24 kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahahan se ajaa ihmisiä joka paikkaan. Jos äiti saa viidestä lapsesta rahaa olemall akotona, niin ihan hyvin voin ryhtyä äitipuoleksi. Kyl miekin haluun oll akotona ja hoitaa miehen lapsia, kotihoidontukea saa ja mies maksaa elämisen muuten.
        Kyl on äideillä helppoo ovat vaan makaamassa kotona ja lapset koulussa ja rahaa tulee.
        Olen kovasti etsinyt miestä jolla on lapsia, ja joka jättäs perheen mun takia, mut kyl se viel löytyy. Olen kaunis ja ahkera ja hyvä kasvattaja, niitä mies arvostaa.
        Miehen tulee olla töissä ja hyvä palkkainen ja komea ja tietysti monta lasta että pääsen olemaan kotona.

        Rahahan se ajaa ihmisiä joka paikkaan. Jos isä saa viidestä lapsesta rahaa olemalla lähihuoltaja niin ihan hyvin voin ryhtyä isäpuoleksi . Kyl miekin haluun oll kotona ja hoitaa naisen lapsia, tehdä vähän remppaa ja kaljotella, kotihoidontukea saa ja nainen maksaa elämisen muuten.
        Kyl on isillä olis helppoo ovat vaan makaamassa kotona kaljoittelemasta ja lapset koulussa ja rahaa tulee.
        Olen kovasti etsinyt naista jolla on lapsia, ja joka jättäs äijäs mun takia, mut kyl se viel löytyy. Olen komea ja ahkera ja hyvä timpuri , niitä naiset arvostaa.
        Naisen tulee olla töissä ja hyvä palkkainen ja kaunis myös rikas ja tietysti monta lasta että pääsen olemaan kotona joo ,joo miehenä.


    • Anonyymi

      Rauhoitupas,itipuolihan ei ole olemassakaan, ei edes sinulle Liisapien...

      • Anonyymi

        Sitähän olen aina sanonut, vihdoin taitaa mennä perille. Se on aan epätovioisten naisten illusio omasta huonosta itsetunnosta, että pitää keksiä joku nimi itelle, kun elää miehen siivellä, ja kuvittelee että on parempikin ihminen kuin perheenrikkoja. Surullista että noin on, mutta kunhan itte johonkin uskoo vaifkkei muut niin ehkä se on terapeuttista ja lähempänä tajuaa että hoitoa ooisi saatava. Kukaan ei voi viedä keneltäkään lapsia ja leikkä heille yhtään mitään. Paremminkin ihmistä pidetään täys idioottina ja sairaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän olen aina sanonut, vihdoin taitaa mennä perille. Se on aan epätovioisten naisten illusio omasta huonosta itsetunnosta, että pitää keksiä joku nimi itelle, kun elää miehen siivellä, ja kuvittelee että on parempikin ihminen kuin perheenrikkoja. Surullista että noin on, mutta kunhan itte johonkin uskoo vaifkkei muut niin ehkä se on terapeuttista ja lähempänä tajuaa että hoitoa ooisi saatava. Kukaan ei voi viedä keneltäkään lapsia ja leikkä heille yhtään mitään. Paremminkin ihmistä pidetään täys idioottina ja sairaana.

        Sitähän olen aina sanonut, vihdoin taitaa mennä perille. Se on vaan epätovioisten miesten illusio omasta huonosta itsetunnosta, että pitää keksiä joku nimi itelle, kun elää naisten siivellä, ja kuvittelee että on parempikin ihminen kuin perheenrikkoja. Surullista että noin on, mutta kunhan itte johonkin uskoo vaifkkei muut niin ehkä se on terapeuttista ja lähempänä tajuaa että hoitoja ooisi saatava, yksikin hoito riittäis jonka kanssa olis hyvä olla .Kukaan ei voi viedä keneltäkään lapsia ja leikkä heille yhtään mitään. Paremminkin ihmistä pidetään pelleinä, ja pelimiehenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe