Taidanpa keittää.....
<3
Mutta ei kokonaista mukia, ettei närästys yllätä rumilusta...
Tekee mieli kahvia.......
21
99
Vastaukset 21
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi parasta kahvimerkkiä, Risto? Mä pidän eniten Havanasta. :) Meneekö mustana?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Kaikki yli 3e maksavat kahvit on yleensä hyviä....
<3Niin. Ne halvemmat maistuvat pelkältä pahvilta, hyi.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Kaikki yli 3e maksavat kahvit on yleensä hyviä....
<3Rihanna seksikäs tummapaahto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rihanna seksikäs tummapaahto
Hän on kyllä aika vaalea ihoinen ilman rusketusvoiteita ja auringonottoa. Sattumoisin kun faijansa on albiino.ym.
- Anonyymi
Moi S...<3
- Anonyymi
Mä oon juonu jo tarpeeksi. Kiitosta vaan.
- Anonyymi
Kokeile pikakahvia on vatsaystävällistä.Itse en voi juoda suodatinkahvia ollenkaan.
Närästääkö pikakahvi vähemmän muka ?!....
<3
Ups, join koko kupin, ja kohta selviää kuinka paha virhe se oli...
:(
Ikävä aikaa, kun pystyi juomaan monta kannullista kahvia päivässä, eikä tuntunut missään.....
<3- Anonyymi
No ei ole kyllä ikävä.
- Anonyymi
Mutta ehkäpä siitä nauttii enemmän nyt kun musta kulta on harvinaista herkkua. Mä ainakin. Mitä se 10kuppia töissä muka oli, paitsi myrkkyä..
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole kyllä ikävä.
Joskus, kun olin työkykyinen, niin meni pelkästään töissä yli 10 kuppia automaattikahvia....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joskus, kun olin työkykyinen, niin meni pelkästään töissä yli 10 kuppia automaattikahvia....
<3Et sinä ole töissä ollut.... kelan määräämiä leikkitöitä wi laSketa....<3
- Anonyymi
Kahvinkeitto on järkevimpiä viestejä tällä palstalla. Kulta Katriina pannulla keitettynä on mielestäni parasta. Hyvä jälkimaku.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pannukahvia ei ole pahemmin tullut juotua....
<3Mut otappa kirkasta!
Ime loput letkulla. Huomenna saa alkosta lisää.
Kiva kun oot täällä.
- Anonyymi
Kuin myös. Ooksä toikin mies? Sullahan noita riittää vähän enemmänkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös. Ooksä toikin mies? Sullahan noita riittää vähän enemmänkin.
Täh olen vain tällä nimimerkillä Risto kyllä tietää 😳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121093
- 33819
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37653Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14579- 16537
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532