Sinisellä nimimerkillä voi peukuttaa viestejä. On epäselvää kuinka monta kertaa sinisellä nikillä voi peukuttaa samaa anonyymi-viestiä ja kuinka monta kertaa itse omalla sinisellä nimimerkillä lähetettyä viestiään.
En ole löytänyt selvitystä mistään.
Aikaisemmin sinisellä nikillä lähetetyn viestin pystyi lähettäjä poistamaan, mutta se on käsittääkseni poistunut.
Voisiko joku sininen peukuttaa tätä viestiä useammankin kerran ja vastata sinisellä nikillään ja sen jälkeen peukutella omaa viestiään.
Yritän selvittää onko jotain hyötyä ja minkälaista tuosta sinisen nikin hankkimisesta itselleni.
Kuinka monta kertaa voi peukuttaa?
4
2354
Vastaukset
- Anonyymi
Vain kerran ja senkin kirjautuneena.
- Anonyymi
Lisätään vielä, että antaaksesi kaksi peukkua, pitää tehdä kaksi nimimerkkiä ja niin edelleen. Myös omaa viestiään voi peukuttaa, mutta sitäkin vain kerran. Jotta aika tiukassa ovat.
Ammoinhan sitä käytettiin räikeästi väärin, kun se laskuri oli niin helppo ohittaa.
Siellä saattoi olla joillakin viesteillä enemmän peukalonkuvia ylöspäin, kuin mitä oli katsantokertoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä, että antaaksesi kaksi peukkua, pitää tehdä kaksi nimimerkkiä ja niin edelleen. Myös omaa viestiään voi peukuttaa, mutta sitäkin vain kerran. Jotta aika tiukassa ovat.
Ammoinhan sitä käytettiin räikeästi väärin, kun se laskuri oli niin helppo ohittaa.
Siellä saattoi olla joillakin viesteillä enemmän peukalonkuvia ylöspäin, kuin mitä oli katsantokertoja!Tuli tyhjentävästi esitettynä selväksi, kiitos.
- Anonyymi
Peukku alaspäin olisi poikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2283105TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee192036Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41159Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771085Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291062Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93241000Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us17984Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit94894Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu27865- 164812