miljoonapilkki

pöllipekka

eikö poliiseilla ole muuta tekemistä kun kytätä lottopottilohia yksi kaveri sai 1 kirjolohen jossa oli 200 euron voitto no se saa varmaan veropetossyytteen että sillei

5

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iivari klubista perheenäiti...

      Nimimerkki Tyyne puhuu asiaa, kyseessä on nyt sinivuokkojen ajojahti. Vesa Keskinen on luova ja kiva mies, jollaisia Suomessa pitäisi olla enemmän hyvine ideoineen, meillä ei ole varaa menettää Keskisen tapaisia miehiä maailmalle, joten jättäkää Vesa rauhaan.

    • Minusta se on ihan rehti kilpailu. Ei siihen ole poliiseilla mitään syytä puuttua.

    • kisoja

      eiköhän se ole näin että, todellisia yrittäjiä rokotetaan nyt keväällä kovasti,miljoonapilkki on iso tapahtuma ja valtio pitää siitä huolen että tosi yrittäjä ei pääse vaurastumaan tollakaan hommalla. eli tää valtion systeemi pitäs antaa eu:lle pengottavaksi,kuka siellä iso herra RAHASTAA

    • iceman

      missä on ne aikaisempien vuosien ns. rahakalat? olis kiva tietää.
      olen joskus jostain lukenut,että keskinen olisi antanut jollekkin joka oli tuonut keskisille semmosen miljoonakalan myöhemmin kesällä (jonka se tyyppi oli saanut virvelillä tai verkolla)ostoskärryn ja sanonut et kerää niin paljon kun tavaraa tuonne mahtuu ei maksa mitään.
      mutta tämäkin asia voi olla tietysti myös taas näitä mätäkuun juttuja.

      minusta miljoona-pilkki ei ole mikään arpajainen,mutta se että onnea ei saisi olla mukana on kyllä niin suurta potaskaa ,että pois alta.
      kaikessahan tarvitaan onnea ja taitoa otetaan esimerkiksi vaikka mäkihyppy kisa onko sekin sitten arpajaista kun jollekkin toiselle tulee parempi tuulirako kun jollekkin toiselle.(eikös mäkihypyssäkin jaeta palkintorahoja??)

      joku kirjoitti tuolla, että 30000 kännistä ukkoo ja huoria ja mitä kaikkee itse montakertaa paikanpäällä olleena(aina kuskina olen ammattikuski) voin sanoa, että tottakai osa on kännissä, mutta suurin osa on mennyt sinne puhtaasti sen takia, että pitää pilkkimisestä ja kun nyt kerran sattuu olemaan viä kunnon palkinnot niin mikä ettei.
      palkinnoista viä sen verran, että ei se keskinen mitään miljoonan euron ostokorttia anna vaan puhtaana käteen se miljoona joitain pienempiä ostokortivoittoja kyllä on esim.200€ jne...

      minusta poliisin sotkeminen tähän asiaan on ihan pyllystä niillä luulis olevan parempaakin tekemistä...... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe