miljoonapilkki

pöllipekka

eikö poliiseilla ole muuta tekemistä kun kytätä lottopottilohia yksi kaveri sai 1 kirjolohen jossa oli 200 euron voitto no se saa varmaan veropetossyytteen että sillei

5

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iivari klubista perheenäiti...

Nimimerkki Tyyne puhuu asiaa, kyseessä on nyt sinivuokkojen ajojahti. Vesa Keskinen on luova ja kiva mies, jollaisia Suomessa pitäisi olla enemmän hyvine ideoineen, meillä ei ole varaa menettää Keskisen tapaisia miehiä maailmalle, joten jättäkää Vesa rauhaan.

• Minusta se on ihan rehti kilpailu. Ei siihen ole poliiseilla mitään syytä puuttua.

• kisoja

eiköhän se ole näin että, todellisia yrittäjiä rokotetaan nyt keväällä kovasti,miljoonapilkki on iso tapahtuma ja valtio pitää siitä huolen että tosi yrittäjä ei pääse vaurastumaan tollakaan hommalla. eli tää valtion systeemi pitäs antaa eu:lle pengottavaksi,kuka siellä iso herra RAHASTAA

• iceman

missä on ne aikaisempien vuosien ns. rahakalat? olis kiva tietää.
      olen joskus jostain lukenut,että keskinen olisi antanut jollekkin joka oli tuonut keskisille semmosen miljoonakalan myöhemmin kesällä (jonka se tyyppi oli saanut virvelillä tai verkolla)ostoskärryn ja sanonut et kerää niin paljon kun tavaraa tuonne mahtuu ei maksa mitään.
      mutta tämäkin asia voi olla tietysti myös taas näitä mätäkuun juttuja.

minusta miljoona-pilkki ei ole mikään arpajainen,mutta se että onnea ei saisi olla mukana on kyllä niin suurta potaskaa ,että pois alta.
      kaikessahan tarvitaan onnea ja taitoa otetaan esimerkiksi vaikka mäkihyppy kisa onko sekin sitten arpajaista kun jollekkin toiselle tulee parempi tuulirako kun jollekkin toiselle.(eikös mäkihypyssäkin jaeta palkintorahoja??)

joku kirjoitti tuolla, että 30000 kännistä ukkoo ja huoria ja mitä kaikkee itse montakertaa paikanpäällä olleena(aina kuskina olen ammattikuski) voin sanoa, että tottakai osa on kännissä, mutta suurin osa on mennyt sinne puhtaasti sen takia, että pitää pilkkimisestä ja kun nyt kerran sattuu olemaan viä kunnon palkinnot niin mikä ettei.
      palkinnoista viä sen verran, että ei se keskinen mitään miljoonan euron ostokorttia anna vaan puhtaana käteen se miljoona joitain pienempiä ostokortivoittoja kyllä on esim.200€ jne...

minusta poliisin sotkeminen tähän asiaan on ihan pyllystä niillä luulis olevan parempaakin tekemistä...... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      94
      8499
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6545
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6389
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5061
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3750
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      47
      3388
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3315
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      50
      2975
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2882
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2856
    Aihe