eikö poliiseilla ole muuta tekemistä kun kytätä lottopottilohia yksi kaveri sai 1 kirjolohen jossa oli 200 euron voitto no se saa varmaan veropetossyytteen että sillei
miljoonapilkki
5
559
Vastaukset
- Iivari klubista perheenäiti...
Nimimerkki Tyyne puhuu asiaa, kyseessä on nyt sinivuokkojen ajojahti. Vesa Keskinen on luova ja kiva mies, jollaisia Suomessa pitäisi olla enemmän hyvine ideoineen, meillä ei ole varaa menettää Keskisen tapaisia miehiä maailmalle, joten jättäkää Vesa rauhaan.
Minusta se on ihan rehti kilpailu. Ei siihen ole poliiseilla mitään syytä puuttua.
- kisoja
eiköhän se ole näin että, todellisia yrittäjiä rokotetaan nyt keväällä kovasti,miljoonapilkki on iso tapahtuma ja valtio pitää siitä huolen että tosi yrittäjä ei pääse vaurastumaan tollakaan hommalla. eli tää valtion systeemi pitäs antaa eu:lle pengottavaksi,kuka siellä iso herra RAHASTAA
- iceman
missä on ne aikaisempien vuosien ns. rahakalat? olis kiva tietää.
olen joskus jostain lukenut,että keskinen olisi antanut jollekkin joka oli tuonut keskisille semmosen miljoonakalan myöhemmin kesällä (jonka se tyyppi oli saanut virvelillä tai verkolla)ostoskärryn ja sanonut et kerää niin paljon kun tavaraa tuonne mahtuu ei maksa mitään.
mutta tämäkin asia voi olla tietysti myös taas näitä mätäkuun juttuja.
minusta miljoona-pilkki ei ole mikään arpajainen,mutta se että onnea ei saisi olla mukana on kyllä niin suurta potaskaa ,että pois alta.
kaikessahan tarvitaan onnea ja taitoa otetaan esimerkiksi vaikka mäkihyppy kisa onko sekin sitten arpajaista kun jollekkin toiselle tulee parempi tuulirako kun jollekkin toiselle.(eikös mäkihypyssäkin jaeta palkintorahoja??)
joku kirjoitti tuolla, että 30000 kännistä ukkoo ja huoria ja mitä kaikkee itse montakertaa paikanpäällä olleena(aina kuskina olen ammattikuski) voin sanoa, että tottakai osa on kännissä, mutta suurin osa on mennyt sinne puhtaasti sen takia, että pitää pilkkimisestä ja kun nyt kerran sattuu olemaan viä kunnon palkinnot niin mikä ettei.
palkinnoista viä sen verran, että ei se keskinen mitään miljoonan euron ostokorttia anna vaan puhtaana käteen se miljoona joitain pienempiä ostokortivoittoja kyllä on esim.200€ jne...
minusta poliisin sotkeminen tähän asiaan on ihan pyllystä niillä luulis olevan parempaakin tekemistä...... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948499
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593750- 473388
- 503315
- 502975
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856