Naakkatar ja En osaa En

Anonyymi

Kertokaa jotain itsestänne? Millainen ihminen nimimerkkiennne takana piilee🙂?

Jos saan arvata: Naakkatarella elämänkokemusta, runollinen ja syvällinen. Pitkät tummat hiukset, ehkäpä käsitöitä neulomisesta pitävä, luonto lähellä, Elossa oleva nainen💪🏼

En osaa en: leppoisa, nuorekas, jumissa kaupungissa 😁 ...vaaleahiuksinen, pehmeä ja lämmin nainen, joka osaa kuunnella ja luoda tunnelmaa.

Osuiko, kuinka lähelle?

47

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naakkattaresta tulee mieleen, että käyttää värikkäitä vaatteita ja on luova, vähän hiljainen, mutta avaa suun isossakin ryhmässä jos on asiaa.

    • Anonyymi

      En osaa Enistä tulee mieleen, että sukulaiset asuu kauempana ehkä keskisuomessa tai itä-Suomessa ja hän tekee maailmanparasta kasvispizzaa.

    • Anonyymi

      Onko hyvä ajatus käsitellä palstalla kirjoittajia, itse en ainakaan siitä pitäisi jos nimimerkillä kirjoittaisin. Voi toki olla ettei kaikkia haittaa.

      • Anonyymi

        Minusta on hauska arvuutella ihmisistä. He ovat kumpikin antaneet tavalla ja toisella tänne palstalle ja jonkinlainen kuva alkaa muodostua ja se kuvaajan voi olla aivan väärä. Molemmista tullut erittäin positiivinen kuva, olisi hauska tietää miten osuu ja osuuko. En missään tapauksessa halua, häiritä ketään ja leikkimielellä olen liikenteessä. Toki jos meni liian kevyeksi niin pyydän anteeksi!
        Ap


      • En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hauska arvuutella ihmisistä. He ovat kumpikin antaneet tavalla ja toisella tänne palstalle ja jonkinlainen kuva alkaa muodostua ja se kuvaajan voi olla aivan väärä. Molemmista tullut erittäin positiivinen kuva, olisi hauska tietää miten osuu ja osuuko. En missään tapauksessa halua, häiritä ketään ja leikkimielellä olen liikenteessä. Toki jos meni liian kevyeksi niin pyydän anteeksi!
        Ap

        Saahan tuota arvuutella, mutta mistäpä täällä Suomikaksnelosessa enää tietää kuka on antanut ja mitä, kun kaikilla on samanlainen nimmari 😂 Mä en ainakaan taho pysyä kärryillä millään, enkä joskus penkilläkään kun näitä lukkee 😉
        Ps. Osu siellä joku kohilleen


    • Anonyymi

      Naakka:keski-ikäinen nainen.
      Enosaa:keski-ikäinen mies.

      • Riippuu siitä, että kenen määritelmää kattoo, jotta osuiko oikiaan 😄 Ja ihan ite saat päätellä, kumpaa noista (ikää vai sukupuolta) tarkoitin 😉


      • Anonyymi

        En osaa: nainen, tiedustelija. Rooli: wannabe-taitelijasielu, taivaanrannanmaalari, aviomies, perustaa oletuksensa vallitseviin stereotypioihin ja sitten hämmentyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa: nainen, tiedustelija. Rooli: wannabe-taitelijasielu, taivaanrannanmaalari, aviomies, perustaa oletuksensa vallitseviin stereotypioihin ja sitten hämmentyy

        Ei kauheen kivasti sanottu 😐
        Terv. Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa: nainen, tiedustelija. Rooli: wannabe-taitelijasielu, taivaanrannanmaalari, aviomies, perustaa oletuksensa vallitseviin stereotypioihin ja sitten hämmentyy

        😄
        Mikäs tässä maalatessa
        Taivaanrantaa sutatessa
        Välissä voi tiedustella
        Itseksensä luulotella
        Typioita pyörittää
        Kunnes alkaa hämmentää
        Saatan olla wannabe
        Palstan ainoo kaappibii.

        Hyvää yötä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauheen kivasti sanottu 😐
        Terv. Ap

        No ei. Tuohon sanos Leevi ja liivit, jotta "ihanasti sanottu" 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauheen kivasti sanottu 😐
        Terv. Ap

        En ymmärrä noin negatiivisesti ajattelevia ihmisiä. Silloin voi olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Kuvailisiko hän kysyttäessä myös itseään yhtä huonoon sävyyn?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄
        Mikäs tässä maalatessa
        Taivaanrantaa sutatessa
        Välissä voi tiedustella
        Itseksensä luulotella
        Typioita pyörittää
        Kunnes alkaa hämmentää
        Saatan olla wannabe
        Palstan ainoo kaappibii.

        Hyvää yötä 😉

        Et muuten ole...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Et muuten ole...

        No voipi olla etten ainoa.


    • Anonyymi

      Mä olen aika ihastunut <3

      • Anonyymi

        Kumpaan?


      • Anonyymi

        Tämä vaikuttaa Naakkatatelta🙂, hän on salaperäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaan?

        Miksi täällä poistetaan kommentit?


    • Anonyymi

      Kuka on Naakkatar, se runoilijako?

      • Mullakin on mennyt nyt ohi tämä kyseinen nimimerkki. Mistä löytyy Naakkatar? 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mullakin on mennyt nyt ohi tämä kyseinen nimimerkki. Mistä löytyy Naakkatar? 😊

        Se upea railoruno oli ehkä hänen ja sit se ihan eka ketju missä oli ihanat terveiset rakkaalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se upea railoruno oli ehkä hänen ja sit se ihan eka ketju missä oli ihanat terveiset rakkaalle.

        No tämän railon ohi en menny miekään. Nätit oli riimit 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se upea railoruno oli ehkä hänen ja sit se ihan eka ketju missä oli ihanat terveiset rakkaalle.

        Mikä eka ketju? Palstan ensimmäinenkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä eka ketju? Palstan ensimmäinenkö?

        tarkoittaa ehkä ensimmäistä runoketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoittaa ehkä ensimmäistä runoketjua.

        Yritin nostaa sitä viestiketjua. Olisko se se ”mitä kertoisit hänelle”


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tämän railon ohi en menny miekään. Nätit oli riimit 😊

        Minulla on syyni miksi en mennyt ohi ja meni syvälle sisimpään sanat. Minulla on myös Hyvä syy siihen miksi myöhemmin torjuin.


    • Niin täynnä rakkautta.

      Yllättynyt ja otettu, siitä, miten kirjoitelmani ovat kiinnostaneet.

      Kiitollinen siitä.

      Naakkatar on vanha sielu.

      Joka ennustaa linnuista ja pyrkii näkemään syvemmin.
      Lahjana olen saanut kyvyn nähdä maailman kauniina.

      Suurena innoittaja, mun valo.
      (Nainen, joka antoi mulle mut)

      Kirjoittanut kaikki hänelle.
      Lähettämättä riviäkään.

      • Anonyymi

        Mikset ole kirjoittanut hänelle suoraan?


      • Anonyymi

        Jihuu, Naakkatar on linjoilla! ☺️


      • Anonyymi

        Lupasit lukea hänelle sen Railon☝️. Laita kirje tai kortti tai sähköposti, et kuitenkaan lue sitä hänelle.


      • Anonyymi

        Missäpäin Naakkatar vaikuttaa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jihuu, Naakkatar on linjoilla! ☺️

        Kun joku on ”linjoilla” tarkoitetaan, että joku on puhelimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole kirjoittanut hänelle suoraan?

        Koska häntä ei oikeasti ole olemassa niin hänelle ei oikeasti voi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku on ”linjoilla” tarkoitetaan, että joku on puhelimessa.

        Oletko lannistunut? Väsäile itsellesikin nimimerkki niin otetaan mukaan sut meidän linjoille. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupasit lukea hänelle sen Railon☝️. Laita kirje tai kortti tai sähköposti, et kuitenkaan lue sitä hänelle.

        Naakka lukee sitten kun on ennustanut linnuista koska paras hetki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lannistunut? Väsäile itsellesikin nimimerkki niin otetaan mukaan sut meidän linjoille. 😉

        Siis toivot, että olisin lannistunut niin voidaan manipuloida helposti tyhmää lannistunutta.

        Lienet kok/kepulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lannistunut? Väsäile itsellesikin nimimerkki niin otetaan mukaan sut meidän linjoille. 😉

        Meinasit, että kuuntelet puhelinlinjoja ilman asianmukaista syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naakka lukee sitten kun on ennustanut linnuista koska paras hetki :D

        Harrastatko sinäkin kuolleiden lintujen tuomista toisten ihmisten koteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lannistunut? Väsäile itsellesikin nimimerkki niin otetaan mukaan sut meidän linjoille. 😉

        Pasilan mies lienee linnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasilan mies lienee linnassa.

        😂😄😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska häntä ei oikeasti ole olemassa niin hänelle ei oikeasti voi kirjoittaa.

        Jokainen tekstin takana on persoona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naakka lukee sitten kun on ennustanut linnuista koska paras hetki :D

        Mitäs ne linnut kertoo?🙂


    • Anonyymi

      Lesbot vauhdissa ja naakan ja yhden kuka ei osaa perässä ;D

      • No meeppä sie vaihtelun vuoks eellä 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No meeppä sie vaihtelun vuoks eellä 😉

        Mikä näistä olet: kok/kepu/demari?

        Viimeksi mainostit kok/kepua tuossa joitakin vuosia sitten. No, oletkos jo onnistunut aivopesemään lesboista heteroita ja biseksuaaleja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä näistä olet: kok/kepu/demari?

        Viimeksi mainostit kok/kepua tuossa joitakin vuosia sitten. No, oletkos jo onnistunut aivopesemään lesboista heteroita ja biseksuaaleja?

        Hidastappa nyt vähän hyvä ihminen 😊
        Ensimmäiseen kysymyksees, en mikään näistä.
        Toiseen kysymykseen, en ole, enkä ole edes yrittänyt ja miksipä yrittäsinkään 😉


    • Jos tämä kaikki onkin totta, toivosta epätoivoon ja takaisin toivoon, on rankkaa, todella rankkaa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe