Suomi rikkoo useita kansainvälisiä lakeja
Vastaukset 5
Antaisitko muutaman esimerkin niistä rikotuista laeista?
- Anonyymi
kuten oikeus koulutukseen, oikeus elämään, oikeus yksityisyyeen, oikeus avioliittoon, vain muutamia mainitakseni
- Anonyymi
Et taida ymmärtää, mikä ero on lailla ja kansainvälisillä sopimuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää, mikä ero on lailla ja kansainvälisillä sopimuksilla.
Eron pitäisi olla se että kansainväliset sopimukset pitäisi ottaa huomioon lakeja laadittaessa ja jos ja usein kun niin ei ole tehty ei lakeja saisi soveltaa kansainvälisten sopimustetn vastaisesti. Aloittaja ilmeisesti tarkoittaa että noin tehdään ja kyllä tehdäänkin kun perustuslain 106 ja 107 pykälillä pyyhitään persausta.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731#L10P107
Eli "nokkimisjärjestys" on kansainväliset sopimukset, perustuslaki ja tavallinen laki ja kaukana perässä tulee sitten viranomaisten ohjeet ja virkanilkin mielipidekin ratkaisee vaikka niin ei pitäisi olla.
- Anonyymi
Ei ole olemassa "kansainvälistä lakia" - se on käännösvirhe. On "kansainvälinen oikeus" ja "kansainvälisiä sopimuksia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496