✍️ ..
Lähetän sinut luoksesi kevät tuuleet
ja mä toivon ja toivottovasti myös kuulet
että sinulle kirjoitan nämä rivit ..
Olet lahja minun kesässäni
ja kirkas tähti minun sydämessä.
Olet minun omatunto unissani
ja aurinko minun sateisessa päivässä.
Hymy minun surullisella kasvoillani
ja lämmin tuulahdus minun kasvoissa
Tukija minun jokaisella askelella
niin lähellä, kuin myös kaukana ..
♡
Sinä vaan ..
1
<50
Vastaukset
🌸🌾🌻 Ihana teksti.
Kauniita ja levollisia unia Ystikselle✨🌛🌠
Unimaa kutsuu sinisiin uniin💙💫💤✳️
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2083987Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203003Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11145Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1421002Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin79734- 63715
- 176700
- 30667