Tarvitaanko Kyyjärvellä tällaista tietokanavaa kuin Nopolanews on

Anonyymi

Onko NopolaNews tärkeä linkki tiedonjanoisille Kyyjärvellä? Ottakaa nyt kantaa se ei auta kesällä yhtikäs mittää. Nyt kannattaa sanua.....

11

2304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnan rahatilanne kun on nyt huono niin kyllä mylläritkin voisivat pitää taukoa kunnan rahoilla rälläämisessä. Jos vuosikaudet on tehty töitä kunnan palkalla ja laskutettu joka risauksesta kuntaa. Ihan tarpeeton koko homma. Leikkauslistalle vaan niin loppuu hupulointi.

• Anonyymi

Se auttaa niille,joilla on tietokone ! On viel paljon vanhuksia varsinkin joil ei ole,eikä tule,eikä opi. Niin noitten eläkeläisten ym muiden ilmoitukset ,mitä kaikkea niitä onkaan ,jäävät ilman, eli tarvitaan aivan samanlailla lehti ja ilmoitustauluilla samat asiat ,jos meinaa kyseiset ryhmät (ihmiset) tavoittaa.Oli tarpeen tai ei,niin tulee katottua monta kertaa päiväs ,mitä uutta .Näin se vaan on.Kun on totuttu oman kylän asioita seuraamaan. No kannattavuudesta en tiiä muuta.! Asioilla on aina kaksi puolta !

• Anonyymi

E tarvita.

• Anonyymi

Kannanotto se on tuokin ! Jonkinlainen.

• Anonyymi

Onhan se hyvä että siinä on voitu työllistää yksi vaikeasti työllistettävä ja yksi kunnan työntekijä.

• Anonyymi

Juuri näin 🙇🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Ei tarvita. Mielestäni se on aikansa elänyt. Jos jatkoaikaa haetaan, niin pitäisi uudistua. Nykyisellä tiedontuottamisella NopolaNews on auttamatta tylsä 💤!

• Anonyymi

Mitä uutistamista siinä tarvii ? Kyyjärven asiat ,mitä tapahtuu ja missä, terveysajat,tapahtumat ,myydään ,ostetaan ,vanhusasiat ym tällaset .Se riittää kyllä. Sen ei tartte olla mikään "Keskisuomalainen" tai Hesari .Tää hyvä näin . Eihä sitä ole pakko kahtoo,jos ei taho.!

• Anonyymi

Kyyjärven suurin sairaus on kateus, mikä tekee mahdottomaksi uusien yritysten / yhdistysten menestymisen. Ei muuta kuin kaikki kiinni ja jokanen pysyy omassa nätissä tuvassaan.

• Anonyymi

On sitä ihan mukava seurata, tärkeydestä en tiedä kun asun muualla.

• Anonyymi

Se on monelle aivan yhtä tärkeä ,tärkeämpikin monta kertaa ,kuin esim. se FACEPUUKKI, sitä ei ole ,enkä tartte, en tarvii kenenkään peukutuksia ,kun tiiän mitä itse teen,se riittää kyllä . Omiin lapsiini ja lastenlapsiin on watsanappi. Se riittää kaikinpuolin lähikontakteihin ! Nopolanews hyvä juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe