Ei mitään palkkiota, lahjaa jne. Kuinka moni menisi ripariin pelkästää kirkon opetuksen takia?
Kuinka moni menisi ripariin pelkästää kirkon opetuksen takia
11
128
Vastaukset
- Anonyymi
En vitussa menis vaikka saisin 123456889 euroo
- Anonyymi
Hyvä. En minäkään.
- Anonyymi
Aika vähän
Yksi, 10 henken ripari vuodessa, riittäisi. - Anonyymi
No en tiiä menisinkö kirkollisen opetuksen takia, mutta ainakin hyvien kokemuksien takia, tai ainakin itse sain ja olis kiva päästä vastaavalle. Kokemukset ja meno leirillä on sen arvoista.
- Anonyymi
Tätä varten on protu. Hyvä kokemus ja paljon uusia kavereita.
- Anonyymi
Poikaani ei koskaan kastettu koska hänen Äitinsä ja Isänsä ei kuuluneet kirkkoon.
Poikani otti itselleen kasteen jotta hän pääsi rippikouluun.
Rippikoulun jälkeen hän toimi Isosena Riparissa.
Hän siis liittyi kirkkoon.
Kun hän meni armeijaan hän erosi kirkosta......jne älkää hemmetissä liittykö mihinkään uskontokuntiin
- Anonyymi
No ainakin joissain seurakunnissa on satoja isosia, jotka ovat jääneet mukaan seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen. Käyvät katsomassa vanhuksia, auttavat kaupassa käynnissä, vetävät iltakahviloita jne. (ja tekevät sen kaiken omasta tahdostaan ja vapaaehtoistyönä). Ei mitään lahjoja, eikä mitään palkkioita - silti ovat innolla mukana tekemässä ja on hauskaa!
- Anonyymi
Ilmaista työvoimaa seurakunnalle, jossa on menossa yt neuvottelut. Nuorten pitää käydä koulua, harrastaa eikä tehdä seurakunnalle mahdolliseksi lomauttaa ja irtisanoa työntekijöitä.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Useimmat tytöt ja pojat menevät sinne, jotta pääsevät sujuvasti muhinoimaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889