Ei mitään palkkiota, lahjaa jne. Kuinka moni menisi ripariin pelkästää kirkon opetuksen takia?
Kuinka moni menisi ripariin pelkästää kirkon opetuksen takia
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
En vitussa menis vaikka saisin 123456889 euroo
- Anonyymi
Hyvä. En minäkään.
- Anonyymi
Aika vähän
Yksi, 10 henken ripari vuodessa, riittäisi. - Anonyymi
No en tiiä menisinkö kirkollisen opetuksen takia, mutta ainakin hyvien kokemuksien takia, tai ainakin itse sain ja olis kiva päästä vastaavalle. Kokemukset ja meno leirillä on sen arvoista.
- Anonyymi
Tätä varten on protu. Hyvä kokemus ja paljon uusia kavereita.
- Anonyymi
Poikaani ei koskaan kastettu koska hänen Äitinsä ja Isänsä ei kuuluneet kirkkoon.
Poikani otti itselleen kasteen jotta hän pääsi rippikouluun.
Rippikoulun jälkeen hän toimi Isosena Riparissa.
Hän siis liittyi kirkkoon.
Kun hän meni armeijaan hän erosi kirkosta......jne älkää hemmetissä liittykö mihinkään uskontokuntiin
- Anonyymi
No ainakin joissain seurakunnissa on satoja isosia, jotka ovat jääneet mukaan seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen. Käyvät katsomassa vanhuksia, auttavat kaupassa käynnissä, vetävät iltakahviloita jne. (ja tekevät sen kaiken omasta tahdostaan ja vapaaehtoistyönä). Ei mitään lahjoja, eikä mitään palkkioita - silti ovat innolla mukana tekemässä ja on hauskaa!
- Anonyymi
Ilmaista työvoimaa seurakunnalle, jossa on menossa yt neuvottelut. Nuorten pitää käydä koulua, harrastaa eikä tehdä seurakunnalle mahdolliseksi lomauttaa ja irtisanoa työntekijöitä.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Useimmat tytöt ja pojat menevät sinne, jotta pääsevät sujuvasti muhinoimaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196