...paljon sanottavaa sulle. Sun silmäs on aina muhun liimanttuna.
Mulla olis...
47
807
Vastaukset
- Anonyymi
No tännehän se kannattaakin kertoo.
- Anonyymi
Miksi et ole sanonut, etenkin jos hän olisi odottanut sinun sanovan jotakin.
Kannattaa puhua aikanaan, joskus se voi olla liian myöhäistä.- Anonyymi
Olen vihjaillut. Paljonkin. Siis ilmiselviä vinkkejä olen antanut. Ja huomaan että hän tajuaa muttei kuitenkaan tee mitään. Voi johtua olosuhteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vihjaillut. Paljonkin. Siis ilmiselviä vinkkejä olen antanut. Ja huomaan että hän tajuaa muttei kuitenkaan tee mitään. Voi johtua olosuhteista
Ilmiselviä vinkkejä . . . nettipalstalla . . . ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin ahdisti vihjailut niin että hyydyin täysin. Odotin suoraa puhetta jota ei ikinä tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan livenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin ahdisti vihjailut niin että hyydyin täysin. Odotin suoraa puhetta jota ei ikinä tullut.
Jos ahdisti niin oot nössömies joka ei naisseuraa ansaitse. >:P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ahdisti niin oot nössömies joka ei naisseuraa ansaitse. >:P
Olen nainen.. Vihjailu on kuin leikkisi toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiselviä provovinkkejä ja kyllä n-e-t-t-i-p-a-l-s-t-a-l-l-a. Mikä on niin vaikia ymmärtää kun selvän provon lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.. Vihjailu on kuin leikkisi toisella.
Sitähän se onkin. Ja niin naiset toimii. Eikö nöe siinö mitään väärää. Miehen tehtävä aloite. T. Mies
- Anonyymi
Aina voi kirjoittaa. Minne?
Niin, tuo on hyvä kysymys. Paperikin on keksitty...
💌
Aamutoimiin. En raportoi niistä.
<3
Mukavaa päivää....... - Anonyymi
Enpä ole huomannut omalla kohdallani.
Sanottavat loppui kauan sitten.- Anonyymi
Tarkoitatko sanottavan loppumista omalla kohdallasi vai hänen kohdalaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sanottavan loppumista omalla kohdallasi vai hänen kohdalaan ?
Hänen kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kohdallaan.
Ja ahdistaa kun se oletkin nyt SINÄ jonka on pidettävä keskustelu käynnissä, mutta huomaat että sulla ei oo mihinkään mitään sanottavaa
- Anonyymi
Niin minullakin 🤭
- Anonyymi
Niin nuo voip ollahii..
Miä oon tämmönen töllöttelijä ain sillon tällöin - Anonyymi
Olet varmaan niin ihastuttava, että tuijottaja on hullaantunut sinuun. Vaivaako tuijotus sinua?
- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
Voi helkkari, milläs se sitten kattelee jos sen silmät on liimattuna suhun ?
- Anonyymi
Eikö ny vittu kukaan tajuu mihin alotus viittaa?
- Anonyymi
Tajuaa, trollaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuaa, trollaamiseen.
Määrittele trollaaminen.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Mä tuijotan yhtä miestä silmiin koska ne on niin ihanat. Joskus se katsoo takasinkin.. Olen lumoutunut hänestä.
- Anonyymi
Tiedän kuka olet. Minustakin ihana katsella sua suoraan syvälle silmiin :) Monesti ollaan juututtu toistemme silmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kuka olet. Minustakin ihana katsella sua suoraan syvälle silmiin :) Monesti ollaan juututtu toistemme silmiin.
Hyvä, jos tiedät:) Sun silmät ja katse lumoaa mut täysin. Vaikea olla katselematta. Ja sitä haluaa lisää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jos tiedät:) Sun silmät ja katse lumoaa mut täysin. Vaikea olla katselematta. Ja sitä haluaa lisää..
Toivoinkin että ajattelisit samoin. Meillä aika samanlaiset silmät. Vihreät. Sulla kirkkaammat. Voisin hukkua niihin smaragdisilmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoinkin että ajattelisit samoin. Meillä aika samanlaiset silmät. Vihreät. Sulla kirkkaammat. Voisin hukkua niihin smaragdisilmiin.
Mä en koskaan saa siitä väristä selvää hänellä. Valitan. Sekin johtuu varmaan lumoutumisesta. Ei ole värit ensimmäisenä mielessä niissä katseissa, kyllä me porautuu syvemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en koskaan saa siitä väristä selvää hänellä. Valitan. Sekin johtuu varmaan lumoutumisesta. Ei ole värit ensimmäisenä mielessä niissä katseissa, kyllä me porautuu syvemmälle.
*ne porautuu syvemmälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*ne porautuu syvemmälle
6.3 viimeksi 😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6.3 viimeksi 😗
Ei 6.3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 6.3.
Oli pe 6.3 j
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pe 6.3 j
Oli perjantai mutta 3.4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli perjantai mutta 3.4.
6.3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6.3
tuolta 12:01 kommentin kirjoittajalla oli maaliskuu ja torstai kun viimeks näin. Onpa siitä jo kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6.3
3.4. Perjantai. N. Klo 13 paikkeilla
- Anonyymi
=)
- Anonyymi
Näinpä siinä on tainnut käydä ;) Mikä estää sinua puhumasta?
- Anonyymi
Korona
- Anonyymi
No mitäs olet niin puoleesvetävä säihkysilmä😉
- Anonyymi
Kertoisitko tuon vielä hänelle;)
- Anonyymi
Se oli aivan tavallinen kettu,
samanlainen kuin satatuhatta muuta.
Mutta minä tein siitä ystäväni
ja nyt se on maailman ainutlaatuisin kettu.
ihan hieno kaveriruno, itse pidän ainakin.- Anonyymi
On kaunis :) sivusta
- Anonyymi
kiiitpksia paljon että pidät siitä, se lämmittää mieltäni paljon.
enpä tiedä, pakastin täynnä ruokaa ja jääkaappi melkein täynnä ruokaa, koko elämä menee osakkeita hankkiessa, tulot ei kummoiset, omaisuutta senkin edestä, ihmettelen, mitenkäs nyt?
pitäisi saada omaisuutta kerättyä enemmän, mutta aika näyttää sen, aika vaikeaa se on, mutta kun vuodet vierii ja vierii, ja elän kuin munkki, kalapuikoilla, pakastevihanneksilla, ja esim. jugurtilla, niin, kyllä se tässä menee, - Anonyymi
Kuin myös. Ikävä erästä vihersilmää ❤ toivoisin saavani huomena irl viestiä häneltä.. Hän vihjeitä antanut ja tunteista suoraan kertonut, mutta tilanne oli hieman huono ja jälkikäteen ei ole asiasta tahtonut puhua..
- Anonyymi
Ja sun muhun 😁
palstalla kaikki jää arvoitukseksi =)
kannattaa kertoo ihan livessä ellei halua toki jäädä jännitykseen ja miettimään lopun elämäänsä.
Nyt korona- aikana ei tiedä kukaan, kuka lähtee ja kuka jää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443