...paljon sanottavaa sulle. Sun silmäs on aina muhun liimanttuna.
Mulla olis...
Anonyymi
47835
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 47
Vanhimmat
No tännehän se kannattaakin kertoo.
Miksi et ole sanonut, etenkin jos hän olisi odottanut sinun sanovan jotakin.
Kannattaa puhua aikanaan, joskus se voi olla liian myöhäistä.
Olen vihjaillut. Paljonkin. Siis ilmiselviä vinkkejä olen antanut. Ja huomaan että hän tajuaa muttei kuitenkaan tee mitään. Voi johtua olosuhteista
Ilmiselviä vinkkejä . . . nettipalstalla . . . ??
Mua ainakin ahdisti vihjailut niin että hyydyin täysin. Odotin suoraa puhetta jota ei ikinä tullut.
Ei. Vaan livenä
Jos ahdisti niin oot nössömies joka ei naisseuraa ansaitse. >:P
Olen nainen.. Vihjailu on kuin leikkisi toisella.
Ilmiselviä provovinkkejä ja kyllä n-e-t-t-i-p-a-l-s-t-a-l-l-a. Mikä on niin vaikia ymmärtää kun selvän provon lukee
Sitähän se onkin. Ja niin naiset toimii. Eikö nöe siinö mitään väärää. Miehen tehtävä aloite. T. Mies
Aina voi kirjoittaa. Minne?
Niin, tuo on hyvä kysymys. Paperikin on keksitty...
💌
Aamutoimiin. En raportoi niistä.
<3
Mukavaa päivää.......
Enpä ole huomannut omalla kohdallani.
Sanottavat loppui kauan sitten.
Tarkoitatko sanottavan loppumista omalla kohdallasi vai hänen kohdalaan ?
Hänen kohdallaan.
Ja ahdistaa kun se oletkin nyt SINÄ jonka on pidettävä keskustelu käynnissä, mutta huomaat että sulla ei oo mihinkään mitään sanottavaa
Niin minullakin 🤭
Niin nuo voip ollahii..
Miä oon tämmönen töllöttelijä ain sillon tällöin
Olet varmaan niin ihastuttava, että tuijottaja on hullaantunut sinuun. Vaivaako tuijotus sinua?
Ei haittaa.
Voi helkkari, milläs se sitten kattelee jos sen silmät on liimattuna suhun ?
Eikö ny vittu kukaan tajuu mihin alotus viittaa?
Tajuaa, trollaamiseen.
Määrittele trollaaminen.
Oletko nainen vai mies? Mä tuijotan yhtä miestä silmiin koska ne on niin ihanat. Joskus se katsoo takasinkin.. Olen lumoutunut hänestä.
Tiedän kuka olet. Minustakin ihana katsella sua suoraan syvälle silmiin :) Monesti ollaan juututtu toistemme silmiin.
Hyvä, jos tiedät:) Sun silmät ja katse lumoaa mut täysin. Vaikea olla katselematta. Ja sitä haluaa lisää..
Toivoinkin että ajattelisit samoin. Meillä aika samanlaiset silmät. Vihreät. Sulla kirkkaammat. Voisin hukkua niihin smaragdisilmiin.
Mä en koskaan saa siitä väristä selvää hänellä. Valitan. Sekin johtuu varmaan lumoutumisesta. Ei ole värit ensimmäisenä mielessä niissä katseissa, kyllä me porautuu syvemmälle.
*ne porautuu syvemmälle
6.3 viimeksi 😗
Ei 6.3.
Oli pe 6.3 j
Oli perjantai mutta 3.4.
6.3
tuolta 12:01 kommentin kirjoittajalla oli maaliskuu ja torstai kun viimeks näin. Onpa siitä jo kauan.
3.4. Perjantai. N. Klo 13 paikkeilla
=)
Näinpä siinä on tainnut käydä ;) Mikä estää sinua puhumasta?
Korona
No mitäs olet niin puoleesvetävä säihkysilmä😉
Kertoisitko tuon vielä hänelle;)
Se oli aivan tavallinen kettu,
samanlainen kuin satatuhatta muuta.
Mutta minä tein siitä ystäväni
ja nyt se on maailman ainutlaatuisin kettu.
ihan hieno kaveriruno, itse pidän ainakin.
On kaunis :) sivusta
kiiitpksia paljon että pidät siitä, se lämmittää mieltäni paljon.
enpä tiedä, pakastin täynnä ruokaa ja jääkaappi melkein täynnä ruokaa, koko elämä menee osakkeita hankkiessa, tulot ei kummoiset, omaisuutta senkin edestä, ihmettelen, mitenkäs nyt?
pitäisi saada omaisuutta kerättyä enemmän, mutta aika näyttää sen, aika vaikeaa se on, mutta kun vuodet vierii ja vierii, ja elän kuin munkki, kalapuikoilla, pakastevihanneksilla, ja esim. jugurtilla, niin, kyllä se tässä menee,
Kuin myös. Ikävä erästä vihersilmää ❤ toivoisin saavani huomena irl viestiä häneltä.. Hän vihjeitä antanut ja tunteista suoraan kertonut, mutta tilanne oli hieman huono ja jälkikäteen ei ole asiasta tahtonut puhua..
Ja sun muhun 😁
palstalla kaikki jää arvoitukseksi =)
kannattaa kertoo ihan livessä ellei halua toki jäädä jännitykseen ja miettimään lopun elämäänsä.
Nyt korona- aikana ei tiedä kukaan, kuka lähtee ja kuka jää.