Yksi pilaa kaikki ketjut luulemalla, että aloittaja on aina naiseksi tekeytyvä mies. Jotkut luulevat jonkun valtakunnan, aitoriitan, eimian tai kaisan kirjoittavan täällä aloituksiaan. Joku taas yhdistelee sanoja luullen, että samaa sanaa käyttää vain yksi henkilö Suomessa esim. maailmannapa, pus ja halaus. Muunkinlaisia outoja tunnisteluja näkyy, vaikka olisi aika outoa jos kaikkien naapurit kirjoittaisivat täällä!
Nyt kun Suomessa kamppaillaan oikeiden ongelmien kanssa, niin onko se kauhean vaikeaa ajatella, että täällä olisi palstarauha. Keskusteltaisiin aloitusten aiheista, eikä heti alettaisi sättimään ja luulemaan aloittajasta jotakin kummallista!
Olkaas tytötkin kunnolla tai palstalissu tulee ja vie teitin miehet!
Palstaparadoksi
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totta. On tosin muitakin keinoja pilata joka ketju. Yksi täällä ainakin huutaa jotain trollia joka ketjuun. Olen nyt varma että kyseessä on vain yksi henkilö joka ei edes tajua mitä trolli tarkoittaa. Harmittaa tuollainen :(
- Anonyymi
Voi kurjuus ja murjuus kun ei saa jauhaa paskaa rauhassa ja trollaamisesta sen verran, että toisten identiteeteillä esiintyminen ja kaikenlainen rienaaminen on yksi trollauksen muoto. Ikävää jos yksin keskustellessa jonkun hommasta huomauttessa unelmat menee murskaksi. Voi harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kurjuus ja murjuus kun ei saa jauhaa paskaa rauhassa ja trollaamisesta sen verran, että toisten identiteeteillä esiintyminen ja kaikenlainen rienaaminen on yksi trollauksen muoto. Ikävää jos yksin keskustellessa jonkun hommasta huomauttessa unelmat menee murskaksi. Voi harmi.
Aloittajan listasta on unohtunut tämä joka luulee kaikkia ketjuja yksinpuheluiksi. Tuollaiselle väitteelle ei ole mitään perusteita . Lisäksi tuollaisen väitteen esittäminen herättää lähinnä sääliä kirjoittajaa kohtaan. Kaikkihan ovat.täällä anonyymejä. Mitrn anonyymi voi esittää anonyymiä. Äly hoi älä jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan listasta on unohtunut tämä joka luulee kaikkia ketjuja yksinpuheluiksi. Tuollaiselle väitteelle ei ole mitään perusteita . Lisäksi tuollaisen väitteen esittäminen herättää lähinnä sääliä kirjoittajaa kohtaan. Kaikkihan ovat.täällä anonyymejä. Mitrn anonyymi voi esittää anonyymiä. Äly hoi älä jätä.
No se siitä vielä puuttuukin, että trolli aloittaa sekopäisen maalituksen jossa käydään kaikki naapurit ja serkunkummit sekä entiset työkaverit läpi - senkin rahikainen lopetaaa🐵
- Anonyymi
Tuossa löpinässä tuo loppulause, että joku palstakoiras elää ikuista unelmaa, että tällä kuppafoorumilla olisi mitä viedä tai kellään haluja siihen jotenkin niin todesta irrallaan kuin olla ja voi.
- Anonyymi
Mitähän sinä raukka teet palstalla jos olet tuota mirltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinä raukka teet palstalla jos olet tuota mirltä.
No en ole uskomassa mitään pölkkypäisten trollien juttuja ainakaan eli ilmeisesti pissin hiekkalaatikkoosi yhä vain
- Anonyymi
Siis suurin osa noista niceistä on kiusaamiseen luotuja joilla matkitaan muita kirjoittajia ja käydään. Haukkumassa.
- Anonyymi
Näin on. Aitoripuli, eimia ja valtakunta riehuu sen jonkun ukkonsa kakkosen takia täällä jokaiselle
- Anonyymi
Aitoripuli on noista kaikkein helpoiten tunnistettavissa oleva. Valtakuntaa en tunnista mutta se varmaan ainakin osittain johtuu siitä että hän ei ole hirveästi vastaillut minun aloituksiin. Sen sijaan olen tuosta aitoripulista saanut ihan hirveän riesan... hän tarttuu heti kommentoimaan jos minä teen aloituksen. Eimia on mielestäni toiseksi helpoiten tunnistettavissa.
On hyvin valitettavaa että sinä aloittaja et tunnista noita hahmoja. He ovat kirjoitelleet tänne ainakin viisitoista vuotta. Minä tunnistan jo mutta olenhan ollut täällä jo jonkin nelisen vuotta about.
Valtaosalla palstalle kirjoittavista on käynyt hermoon nuo hahmot ja sitä en yhtään ihmettele. Kiitän onneani etten ole vielä tuota Kaisaa oppinut tunnistamaan vaikka se on kyllä samalla epäonni.- Anonyymi
Sanojen yhdistelijöitä en ymmärrä minäkään. En tunnista aitoripulia ja eimiaa sen takia että luulisin niiden käyttävän jotain tiettyä sanaa enkä nyt jaksa selittää miten heidät tunnistan. Sanotaanko näin että heidän "tyyli" on vain silmiinpistävä.
T: 12:55 - Anonyymi
Aloittajalta: En lueskele täällä juurikaan muuta, kuin ne mitä omiin kirjoituksiini tulee palautteita. Siksi en tunnista tyylejä, enkä asioita palstalta. Noita nimiä kaivoin muististani siksi, että minua on joskus syytetty heiksi, vaikka en tosiaankaan ole. En myöskään ole mikään trolli, enkä esitä muuta kuin mitä olen ja olen ihan vaan omissa aloitteissani.
- Anonyymi
Nämä on ihan ihme juttuja. Olen ihan kusessa teidän tuntemienne hahmojen kanssa. En edes tiedä kaikista onko miehiä ja naisia. Ja silti muakin niiksi epäillään. Milloin te vakkarit ymmärrätte, että tämä on avoin foorumi. Joku kirjoittaja saattaa käväistä yhden aloituksen verran. Toinen viikon. Kolmas kuukauden. Sitten jatkavat matkaansa. Mutta teille mielessä jokainen kirjoittaja on joku vakkari ja vuosia täällä ollut. Koska kuulostaa samalta kuin joku ehkä jo kuollut hahmo toissa vuosikymmeneltä??? Moniko tänne oikeasti jää vuosiksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on ihan ihme juttuja. Olen ihan kusessa teidän tuntemienne hahmojen kanssa. En edes tiedä kaikista onko miehiä ja naisia. Ja silti muakin niiksi epäillään. Milloin te vakkarit ymmärrätte, että tämä on avoin foorumi. Joku kirjoittaja saattaa käväistä yhden aloituksen verran. Toinen viikon. Kolmas kuukauden. Sitten jatkavat matkaansa. Mutta teille mielessä jokainen kirjoittaja on joku vakkari ja vuosia täällä ollut. Koska kuulostaa samalta kuin joku ehkä jo kuollut hahmo toissa vuosikymmeneltä??? Moniko tänne oikeasti jää vuosiksi???
Huomasitko juuri leimanneesi minut samaksi huutelijaksi joista tuo aloittaja puhuu... eli toisinsanoen. Tunnistelit minut.
T: 12:55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko juuri leimanneesi minut samaksi huutelijaksi joista tuo aloittaja puhuu... eli toisinsanoen. Tunnistelit minut.
T: 12:55Ei ollenkaan. Nappasin vaan jonkin kommentoi kohdan tuosta. Ei ollut sulle tarkoitettu vaan yleisellä tasolla kirjoittelen kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaan. Nappasin vaan jonkin kommentoi kohdan tuosta. Ei ollut sulle tarkoitettu vaan yleisellä tasolla kirjoittelen kaikille.
Se on hyvä että alat tuleen järkiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaan. Nappasin vaan jonkin kommentoi kohdan tuosta. Ei ollut sulle tarkoitettu vaan yleisellä tasolla kirjoittelen kaikille.
"Nappasit vaan" aika huono selitys. Teit tuon tarkoituksella... kyllä kehitysvammainenkin osaa katsoa sentään sen mihin kommentoi. Taidat olla älykkyydeltäsi vielä kehitysvammaistakin alempana.
Harhoissa eläviä ei voi parantaa.
- Anonyymi
Sanoo nikkejä luova negatrolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo nikkejä luova negatrolli
Tämäkään ei ole aloittajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkään ei ole aloittajalta
Aloittaja on fiksu, aloituksen teksti on totta.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on fiksu, aloituksen teksti on totta.
Samaa mieltä. Aloittaja on fiksu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023