Eikö täällä ole enää sähköpostia käytössä? Mikä tuo mailbox.org on?
Suomi24:n posti
10
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sitä ole ollut enää vuoteen pariin. Mailbox on joku maksullinen.
- Anonyymi
Ota Gmail käyttöön. Ilmainen ja toimii aina.
- Anonyymi
Mailbox.org on paljon uudempi sähköpostisysteemi kuin mitä Suomi24.fi:n posti oli.
Viimeksi mainittu loppui jo yli 5 kk sitten itsenäisenä postina. Luulen, että vielä nytkin suomi24.fi vanha sähköpostiosoite toimii mailbox.org:ssa. Tämä siis vanhoille käyttäjille, joilla jo oli suomi24.fi sähköposti.
Molempien postisysteemien tarjoaja on
Heinlein Support GmbH
Saksasta.- Anonyymi
Ei pienintäkään järkä moisessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pienintäkään järkä moisessa..
Järkeä
- Anonyymi
Ne sähköposti osoitteet jotka alistaa mainoksille tai muulle roskapostille, on hyvä asettaa automaattisen vastauksen antaviksi. Ja automaattinen viesti sitten sisällöltään
Viestisi poistettiin lukematta.
tietysti tuo Suomeksi, Englanniksi, Ruotsiksi. - Anonyymi
Hyvin on ainakin toiminut ja maksu meni sinne minne piti. Kaikki ohjeet on selkeästi, toki kieliä pitää osata.
- Anonyymi
Oisit jättänyt maksamatta. Aivan kaistapäistä maksaa sähköpostista vuonna 2020 jos ei ole yrittäjä..
- Anonyymi
Hinta vain 1€/kk, maksetaan joku summa prepaid-tyyppisesti. Itselleni ostin 1 v käyttöajan, ekat 3 kk sai ilmaiseksi. Sähköpostitila meni tuplaksi, eli kahteen Gigatavuun. Nyt menee läpi yli 10 megatavun liitteetkin, minulla ovat olleet valokuvia kännykästä.
Aiemmin minulla oli roskapostia noin 15 kpl/vrk, nykyään ei yhtään.
Muutin hieman sähköpostitunnuksen alkuosaa, sitä @ merkkiä edeltävää osaa:
[email protected] -> etunimiTähän
muutamaNumeroLisä[email protected].
Tämä vaikeuttaa sitä, kun roskapostittaja kokeilee vanhojen sp-osoitteiden avulla muodostaa uusia toimivia sp-osoitteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta vain 1€/kk, maksetaan joku summa prepaid-tyyppisesti. Itselleni ostin 1 v käyttöajan, ekat 3 kk sai ilmaiseksi. Sähköpostitila meni tuplaksi, eli kahteen Gigatavuun. Nyt menee läpi yli 10 megatavun liitteetkin, minulla ovat olleet valokuvia kännykästä.
Aiemmin minulla oli roskapostia noin 15 kpl/vrk, nykyään ei yhtään.
Muutin hieman sähköpostitunnuksen alkuosaa, sitä @ merkkiä edeltävää osaa:
[email protected] -> etunimiTähän
muutamaNumeroLisä[email protected].
Tämä vaikeuttaa sitä, kun roskapostittaja kokeilee vanhojen sp-osoitteiden avulla muodostaa uusia toimivia sp-osoitteita.Vain Gmail ja Outlook ovat luotettavia. Muut eivät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255