Eikö täällä ole enää sähköpostia käytössä? Mikä tuo mailbox.org on?
Suomi24:n posti
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sitä ole ollut enää vuoteen pariin. Mailbox on joku maksullinen.
- Anonyymi
Ota Gmail käyttöön. Ilmainen ja toimii aina.
- Anonyymi
Mailbox.org on paljon uudempi sähköpostisysteemi kuin mitä Suomi24.fi:n posti oli.
Viimeksi mainittu loppui jo yli 5 kk sitten itsenäisenä postina. Luulen, että vielä nytkin suomi24.fi vanha sähköpostiosoite toimii mailbox.org:ssa. Tämä siis vanhoille käyttäjille, joilla jo oli suomi24.fi sähköposti.
Molempien postisysteemien tarjoaja on
Heinlein Support GmbH
Saksasta.- Anonyymi
Ei pienintäkään järkä moisessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pienintäkään järkä moisessa..
Järkeä
- Anonyymi
Ne sähköposti osoitteet jotka alistaa mainoksille tai muulle roskapostille, on hyvä asettaa automaattisen vastauksen antaviksi. Ja automaattinen viesti sitten sisällöltään
Viestisi poistettiin lukematta.
tietysti tuo Suomeksi, Englanniksi, Ruotsiksi. - Anonyymi
Hyvin on ainakin toiminut ja maksu meni sinne minne piti. Kaikki ohjeet on selkeästi, toki kieliä pitää osata.
- Anonyymi
Oisit jättänyt maksamatta. Aivan kaistapäistä maksaa sähköpostista vuonna 2020 jos ei ole yrittäjä..
- Anonyymi
Hinta vain 1€/kk, maksetaan joku summa prepaid-tyyppisesti. Itselleni ostin 1 v käyttöajan, ekat 3 kk sai ilmaiseksi. Sähköpostitila meni tuplaksi, eli kahteen Gigatavuun. Nyt menee läpi yli 10 megatavun liitteetkin, minulla ovat olleet valokuvia kännykästä.
Aiemmin minulla oli roskapostia noin 15 kpl/vrk, nykyään ei yhtään.
Muutin hieman sähköpostitunnuksen alkuosaa, sitä @ merkkiä edeltävää osaa:
[email protected] -> etunimiTähän
muutamaNumeroLisä[email protected].
Tämä vaikeuttaa sitä, kun roskapostittaja kokeilee vanhojen sp-osoitteiden avulla muodostaa uusia toimivia sp-osoitteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta vain 1€/kk, maksetaan joku summa prepaid-tyyppisesti. Itselleni ostin 1 v käyttöajan, ekat 3 kk sai ilmaiseksi. Sähköpostitila meni tuplaksi, eli kahteen Gigatavuun. Nyt menee läpi yli 10 megatavun liitteetkin, minulla ovat olleet valokuvia kännykästä.
Aiemmin minulla oli roskapostia noin 15 kpl/vrk, nykyään ei yhtään.
Muutin hieman sähköpostitunnuksen alkuosaa, sitä @ merkkiä edeltävää osaa:
[email protected] -> etunimiTähän
muutamaNumeroLisä[email protected].
Tämä vaikeuttaa sitä, kun roskapostittaja kokeilee vanhojen sp-osoitteiden avulla muodostaa uusia toimivia sp-osoitteita.Vain Gmail ja Outlook ovat luotettavia. Muut eivät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170