Moi
Onko muilla sama ongelma että hovimestati on aina vanhus kunnse tulee teille.
Haluaisin aikuise tai nuoren aikuisen (tiedän että koodeilla saa muutettua) mutta en niitä halua käyttää.
Hovimestari
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä Sims-peli?
"Onko muilla sama ongelma että hovimestati on aina vanhus kunnse tulee teille."
Vaikea, ellei peräti käytännössä mahdoton tietää muista, mutta mulla ei ole tuota ilmennyt missään (Sims-)pelissä tähän mennessä.
"Haluaisin aikuise tai nuoren aikuisen (tiedän että koodeilla saa muutettua) mutta en niitä halua käyttää."
Et käytä koodeja, mutta kukaties voisit käyttää modeja. Niillä tekee useimmiten saman tai enemmänkin kuin koodeilla, vaikka niistä onkin enemmän vaivaa kuin koodeista.
Ellet käytä koodeja, modeja tai mitään CC:ä, etkä hakkeroi peliä, voit silti mahdollisesti käyttää "tallennushuijausta" esimerkiksi seuraavaan tyyliin:
Anna kenkää vanhalle, niin ilkeältä kuin se mahdollisesti tuntuukin, tallenna peli ja palkkaa uusi hovimestati. Ellei uusi ole haluamasi kaltainen, poistu pelistä tallentamatta ja käynnistä uudelleen edellisestä tallennuksesta jossa hovimestatia ei vielä ollut. Hanki sen jälkeen uusi hovimestati ja toista touhu tarvittaessa niin monta kertaa että saat sellaisen mitä haluat niissä rajoissa mitä pelissä on mahdollista. (Ellet halua huijatakaan, erota ja palkkaa vuorotellen kunnes sopiva tyyppi on löytynyt.)
No entäpä ellet halua huijata millään tavoin, etkä itse asiassa halua tehdä mitään muutakaan nykyisessä pelissäsi vallitsevan tilanteen parantamiseksi? Siinä tapauksessa kannattanee vaihtaa peliä sellaiseen, missä on vain aikuisia tai nuoria aikuisia hovimestateja, eikä lainkaan muita. Edelleen on myös mahdollista postittaa valitus nykyisen pelin valmistajille tai sitä markkinoiville yrityksille, kommentoida foorumeilla jne. Voit itse päätellä paljonko minkäkinlaista hyötyä sellaisesta olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718