Onhan tämä elämä mennyt ihan sekaisin......

Anonyymi

tämän koronaviruspandemian johdosta. Suomen kansantalous menee arviolta miinukselle n. 5,5 % jne......... En tässä nyt ala sen kummemmin kommentoimaan asiaa mutta yksi asia jäi mieleen uutisoinnista eli ALKO:n myynti on "pompsahtanut" ennätyslukemiin ! Eli ihmiset jotka tekevät kotona etätöitä niin voivat ottaa pari drinkkiä
päivässä tai sitten kunnon kännit. Itse en ole käynyt ALKO:n myymälässä pitkään aikaan. ehkä n. vuosi sitten. Tuo verbi "pompsahtaa" on ihan suomenkieltä mutta ei sitä juurikaan kukaan käytä. Itse löysin sen TV 1:n uutistekstistä.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JOOO HEH,,, tiesitkö
      KORONA ei tykkää viinasta
      korona KUOLEE viinaan heti,

siksi kansa juoksee tukka-putkella viinakauppaan,

minäki,,,, vaikka ennen olin apsoluutti viinan suhteen,
      nyt kelpaa paukut
      varsiki yöisin saa nukuttuaki paremmin,

• Anonyymi

Itsensä pettämistä kemiallista unta aamulla yhtä väsynyt jopa enemmänkin.

• Anonyymi

16.4.20 klo 17.39 lisäisin, että kun lapsena syntyy ja kännissä kuolee niin ei tiedä täällä käyneesä. Jos korona ei tapa, niin ei se viinakaan.
        Jatkoja!!

• Anonyymi

Jaa, että jatkuva känni, niin ei tiedä pahasta maailmasta mitään?

• Anonyymi

juuuuu ja aikaki kuluu paremmin kun on päissään, eikä tajua ajankulua,

päissään on kiva olla,

eihän kukaan tiedä kuinka kauan tätä koti-arestia pitää kestää,
        parree olla päisään
        ja nuttia elämästä täällä
        minkä saa vielä elävien kirjoissa potkia,

• Anonyymi

Nokian kurssi meni niin alas että se lähti katosta läpi
      Vihamielinen valtausyritys on huhu

Mutta vain huhu
      Kurssin nousi heti
      Nokia hires Citi to fend off hostile takeover

• Anonyymi

Paljon enemmän kuin kansantaloutta, kannattaa ajatella ja sisäistää ne ohjeet ja määräykset, jotka ovat annetut, jotta virushässäkästä päästään kunnialla eroon. Sitten vasta on talouden vuoro. - Nm. Tärkeysjärjestys

• Anonyymi

joo viimesen tiedon mukaan 2 vuotta karensia on tiedossa,
        että semmon euutinenki tuli tänään,,,

• Anonyymi kirjoitti:

joo viimesen tiedon mukaan 2 vuotta karensia on tiedossa,
        että semmon euutinenki tuli tänään,,,

Se nyt oli vaan joidenkin asiantuntijoiden jossittelua. Jos menee niin tai noin.
        Eihän kukaan tiedä mitä tuleman pitää.
        On kaikenlaisia kauhuskenaarioita ja toisaalta virus voi laantua nopeastikin.

• Anonyymi

Kyllähän se "pompsahtaa" kun itsekin olen jo hakenut kuukauden sisään kaksi kahden desin Kossu Votka 60%. Noita ennen kävin ALKO:ssa vuonna 1995

Olen nimennyt tuon Korona-Kossuksi. Harmi kun ALKOSTA ei saa vahvempä alkoholia ?

Tuokin on kai sitä Pertikin vapautta varmasti , kun ei saa ostaa sitä mitä haluaa tai tarvitsee, mutta mehän olemme nyt Eurostoliittolaisia niin sitähän puna-viher-vasemmisto pitää tietenkin vapautena?

• Mitä te minua vertaatte, 70 kymppisillä onko teillä jotain erityis vaatimuksia, tämän valmiimmaksi ei meiän elämä tule...tuleeko, minulle ei ainaskaa.

Tai en tiiä, jos epidemia helpottaa heinäkuussa on meininki viettää repäisevä viikko tai kaksi, jos ei niin karanteeni jatkuu jatkuuuuuu.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Mitä te minua vertaatte, 70 kymppisillä onko teillä jotain erityis vaatimuksia, tämän valmiimmaksi ei meiän elämä tule...tuleeko, minulle ei ainaskaa.

Tai en tiiä, jos epidemia helpottaa heinäkuussa on meininki viettää repäisevä viikko tai kaksi, jos ei niin karanteeni jatkuu jatkuuuuuu.

Menetkö prtitsa savon natsimetsästys tapahtumaan

• Anonyymi

Ei tässä sen kummempaa, paitsi ettei pääse matkustamaan Suomeen eikä Thaimaahan :(

• Anonyymi

Hyvä syy päästä eroon juopoista.

• Anonyymi

Juurihan parissakin uutisessa on mainittu Karita Mattila ...oopperalaulaja joka on Turussa koronakaranteenissa ....Viihdytän itseäni elokuvilla...kirjoilla ...rentoudun saunassa ....ja juon viinaa ... Oikein iloisen nauravan kuvan kera.
      mimmimum-..mi

• Anonyymi

tarkoitin, etten voi kaveerata juopon tutun tai muun kanssa, tätä he uskoo kun korona voi tarttua, usein ymmärsin ihan liikaakin, t. aiempi

• Anonyymi

Totta´kai on Alkon myynti kasvanut, kun Viron viinaralli on loppunut. Onkohan Virossa uutisoitu, että kansa on raitistunut, kun heillä on ilmeisesti viinan myynti romahtanut?

• Anonyymi

''...on ilmeisesti viinan myynti romahtanut?''
        Saattaa johtua juuri ''viinarallin'' tauosta.
        En tiedä virolaisten juomatavoista mutta Virossa viina on melko kallista paikallisen tulotasoon nähden.

• Anonyymi

Leivoin korvapuusteja sekä rahkapiirakoita, tuoksuu lämpimäisille. Eikä tullut kalliiksi.
      Metsälenkillä, tuuli humisee puissa, järven laineet liplattavat.
      Illalla lämmitän saunan.
      Huomenna näen lapseni.

m.t.

• Anonyymi

Kesäksi ei tule suunnitella ulkomaan reissua, sanoo presidentti ," ei tulisi mieleenikään "
      Totta on.

• Anonyymi

Korona kiristää välejä kodissa ....ilmeisesti ...kun Lounais-Suomen poliisi ilmoitti ...melkein 70 kotihälyytystä viikonlopun aikana ...Mielestäni tosi paljon
      mimmimum-..mi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      25
      2735
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1295
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe