🤔
Tulen illalla salaa.
Jätä minun varten ikkuna auki.
Jotta voisin tulla ja kertoa sinulle:
"Olet minulle rakas!"
♡
"Sä älä ole yksin,
jos sinuun sattuu ja sielu kärsii.
Tiedän, että kestät kipua rohkeasti,
mutta minä haluaisin olla avuksi, täällä ja just sinulle!
Muista, että tässä päivässä harmaassa
on tuntemattomia, jotka haluavat tuntea sinut.
Muista että on ystäviä, joille olet loputtomalta rakas!
Ystävyys on kultaa kalliimpi"
Ja minä haluan olla sinulle ystävä!
♡
Haluaisitko olla sinä minulle ystävä?
Odota minua!
8
<50
Vastaukset
🐾🌸🍀Ystis... iltaa🌲💮💌
-ihana kirjoitus, tavoitat tällä varmasti monien ihmisten tunteita jotka tämän lukevat... Saat löytää vielä uusia ystäviä täällä ja varmasti muuallakin... Minut sinä oot jo tavoittanut ja löytänyt.. 😍
-Me kaksi voidaan aina viettää yhdessä Ystävänpäivää 👩❤️💋👩 ☕☕🍰🍰
-Toivon, että voit hyvin ja sinulla on hyvä olla poikkeusoloista huolimatta🙂
🐅- Anonyymi
Olet kyllä jotenkin maailman ihanin ihminen, kun olet niin vilpitön. Sinun sanojasi on helppo uskoa.
Tulemme aina olemaan ystäviä. Sen jo nyt lupaan. Joka yö minä rukoilen, että sinä löytäisit kumppanin itsellesi. Sinulle niin sopisi kumppani. Olet niin täynnä hellyyttä. Voi kuinka minä toivon🙏🏻. Hyvää yötä Hei Tigru!
Sinulla on fani! Se on upea, ihana .. 😊
Pieni vitsi ..
🤪 Jo toinen kuu poikkeusolossa!
Keskustelin tänään hämähäkin kanssa.
Ihan normaali tyyppi, toimii verkostosuunnittelijana. 🕷️Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä jotenkin maailman ihanin ihminen, kun olet niin vilpitön. Sinun sanojasi on helppo uskoa.
Tulemme aina olemaan ystäviä. Sen jo nyt lupaan. Joka yö minä rukoilen, että sinä löytäisit kumppanin itsellesi. Sinulle niin sopisi kumppani. Olet niin täynnä hellyyttä. Voi kuinka minä toivon🙏🏻. Hyvää yötäKiitos huolenpidosta... 🙂Rukouskaan ei oo pahitteeksi. Tosin rukousaihe voisi olla (kumppanin sijaan) vaikkapa, että pandemia hellittäisi pian ja saisimme pysyä terveinä kaikki🙏
Hyvää yötä
🐅Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru!
Sinulla on fani! Se on upea, ihana .. 😊
Pieni vitsi ..
🤪 Jo toinen kuu poikkeusolossa!
Keskustelin tänään hämähäkin kanssa.
Ihan normaali tyyppi, toimii verkostosuunnittelijana. 🕷️.... En aio perustaa fanclubia... 🤭
Sinusta tulee esille ainakin kaksi puoltasi...
Sad and sorrow😥 ja joy and laugh😅...
-ilo ja suru käsikädessä🤝 näillä mennään
Levollista yötä💫🌠
🐅Tigru 🐅
Olet kiltti, empaattinen ja hyväntahtoinen henkilö.
Sinun ystävänä olo on ollut minulle etuoikeus ja kunnia .. 🤩
Meillä on aina se Ystäväpäivä .. 👩 ☕_🕯_☕ 👩 💞
- Anonyymi
Sä yrität että mä jäätyisin,aika kiero.
*Nauraa* 🤣 No en .. laita se ikkuna HETI kiinni ..
Jöstes .. mä en voi, paras vastaus ikinä! 🖐 🤣
♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2083987Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203003Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11145Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1421002Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin79734- 63715
- 176700
- 30667