Kalastatko paljon perholla vesissä joissa ei ole lohikaloja??
Lohikalat
2
531
Vastaukset
- arrrrska
Nokkataimenta joskus kalastelen. Tapahtumia on paljon enemmän kuin korttikoskilla, kalatkin on isompia. Lahnoja olen myös joskus yrittänyt, se on aika vaikeaa, mutta joskus sekin onnistuu. Ennätys on vähän yli 2 kg. Keväällä särkiä on joissain puroissa ihan mahdottomasti. Kun kalastaa 3 perhon litkalla, niin voit vetää helposti 10 kg tunnissa. Jos haluaa jotain syömakelpoista kalaa, niin ahventa on myös aika helppo kalastaa perholla. Suolammista sitä saa ihan yhtä hyvin kuin mato-ongella. Heinäkuussa monessa koskessa on myös paljon ahventa, usein aika isoakin.
- Spaddu
Aina kun en viitsi/jouda korttikoskille lähteä menen perhostelemaan säynävää. Saattaa olla aluksi vaikea löytää parvia, mutta kun on kerran löytänyt reitin, tulee seuraava parvi isolla todennäköisyydellä samaa reittiä pitkin. Kalat ovat ainakiin täällä keskisuomessa parhaimmillaa kakkosella alkavaa kokoluokkaa. Ottaa hyvin streameriin tai perinteiseen uppoperhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782