Hei! Olen yläaste aikana ihmetellyt, olenko Lesbo. Vanhemmat aina ovat sanoneet etten saa olla jos olisin. Että en ole heidän tytär jos olisin Lesbo tai bi. Haluaisin tietää, kosk kaveri kysyi oletko varma ettet ole Lesbo. Tää on mulle vaikea tilanne kerrottavaksi. Kaveri kysyi koska puhun naisopettajista koko ajan. Ne ovat kiinnostavia. Haluaisin niistä niinkuin kavereita. Mua ei oo kiinnostanut ikinä niinkuin seurustella naisen kaa. Olen vain kiinnostunut niiden elämästä. Ja kun nainen on raskaana niin innostun, koska tykkään vauvoista ja lapsista. Ne ovat niin söpöjä.
Mua häiritsee kun kaveri sanoo ookko varma ettet oo Lesbo. En ole kellekkään kertonut. Ja jos olisin onko se mahdollista koska olen ihastunut mun luokka laiseen poikaan.
Kertokaas. Mitä ajattelette. Jos oon niin en voi kertoa sitä kellekkään. Varsinkaan äidille(isä kuoli)
Mul ei oo hajuu mitä teen :'((mä pelkään. Kavereille puhun innostuneesti opettajista ja mun tutustuista(naisia) mutta en kaveeraa poikien kaa. Tuntuu yksinäiseltä tän aisan kanssa
Toivottavasti en sekoittanut päitä be kirjoitan vaa suoraan mitä ajattelen:)
Olenko Lesbo? Kertokaa
6
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221