Olenko Lesbo? Kertokaa

Hei! Olen yläaste aikana ihmetellyt, olenko Lesbo. Vanhemmat aina ovat sanoneet etten saa olla jos olisin. Että en ole heidän tytär jos olisin Lesbo tai bi. Haluaisin tietää, kosk kaveri kysyi oletko varma ettet ole Lesbo. Tää on mulle vaikea tilanne kerrottavaksi. Kaveri kysyi koska puhun naisopettajista koko ajan. Ne ovat kiinnostavia. Haluaisin niistä niinkuin kavereita. Mua ei oo kiinnostanut ikinä niinkuin seurustella naisen kaa. Olen vain kiinnostunut niiden elämästä. Ja kun nainen on raskaana niin innostun, koska tykkään vauvoista ja lapsista. Ne ovat niin söpöjä.

Mua häiritsee kun kaveri sanoo ookko varma ettet oo Lesbo. En ole kellekkään kertonut. Ja jos olisin onko se mahdollista koska olen ihastunut mun luokka laiseen poikaan.

Kertokaas. Mitä ajattelette. Jos oon niin en voi kertoa sitä kellekkään. Varsinkaan äidille(isä kuoli)

Mul ei oo hajuu mitä teen :'((mä pelkään. Kavereille puhun innostuneesti opettajista ja mun tutustuista(naisia) mutta en kaveeraa poikien kaa. Tuntuu yksinäiseltä tän aisan kanssa

Toivottavasti en sekoittanut päitä be kirjoitan vaa suoraan mitä ajattelen:)

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
        Ateismi
        26
        2598
      2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
        Ikävä
        143
        1971
      3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
        Ikävä
        66
        1927
      4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
        Ikävä
        35
        1483
      5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
        Henkirikokset
        60
        1472
      6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
        Naisen logiikka
        62
        1385
      7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
        Ikävä
        77
        1289
      8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
        Ikävä
        117
        1204
      9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
        Ikävä
        59
        1142
      10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
        Ikävä
        57
        1137
      Aihe